Tuli tässä Eurooppaliigan peliä katsellessa tieto, että finaali pelataan tänä vuonna Tukholmassa. Onko kellään mitään hajua, miten lipunmyynti tapahtuu? Itse nimittäin aluksi luulin, että UEFA.comin kautta olisi joku lippujen arvonta, mihin voisi osallistua. En tälläistä löytänyt nettisivuilta. Viagogo kumminkin myy jo nyt lippuja, mutta niitäkin oli erittäin vähän jäljellä. Olenko jo tässä kohtaa myöhässä, vai onko se UEFAn virallisten lippujen hommaaminen vasta myöhemmin? Tässä on minulla nyt vähän ristiriitaiset fiilikset, koska jonkun jutun olin katsovinani virallisilta sivuilta, että lipunmyynti alkaisi vasta viikko (!?) ennen finaalia, mutta se, että jotkut jo nyt lippujaan myyvät Viagogossa, on mielestäni vähän outoa.
Ei sillä, että juuri ManUn eteneminen finaaliin olisi jotenkin varma juttu, mutta pidän sitä kyllä erittäin mahdollisena. Eurooppaliigan finaali olisi joka tapauksessa hieno nähdä, nyt pääsisi ottelupaikkakunnalle vielä erittäin helposti, ja jos ManU siellä pelaa niin se tekisi reissusta aika unohtumattoman!