Vaikea sanoa mitä Di Marian kanssa pitäisi tehdä. Ensisijaisesti hänet haluaisi tietenkin pitää joukkueessa, sillä parhaimmillaan hän on loistava pelaaja, joka tuo Unitediin tietynlaista arvaamattomuutta ja henkilökohtaista taitoa, jolla tiukkoja pelejä pystytään kääntämään voitoksi. ManU:lla ei ole tällä hetkellä toista samanlaista pelaajaa, joka voi hetkenä minä hyvänsä iskeä jonkun huikean yksilösuorituksen, jolla ottelu ratkeaa voitoksi. Rooneylta toki välillä näitä suonenvetoja nähdään, mutta useimmiten nekin tulevat jonkun syöttökombinaation lopuksi. Di Maria tuo siis joukkueeseen jotain erilaista kuin muut pelaajat, mikä on hyvä asia. Mutta jos PSG tarjoaa hänestä sen reilut 40 miljoonaa puntaa, niin vaikea tuosta olisi kieltäytyä. Di Marian myynnin myötä saataisiin iso kasa rahaa, joilla voitaisiin paikata siirtobudjettiin tänä kesänä tulleita lovia. Di Mariasta on tavallaan tullut ongelmapelaaja Unitedille ja van Gaalille. Hänestä maksettiin jättimäinen siirtosumma, jonka seurauksena hänelle on annettava lähes loputon määrä näyttöpaikkoja, jotta hänestä saadaan kaikki mahdollinen irti. Valitettavasti Di Maria ei tänäkään kesänä juurikaan pääse harjoittelemaan Unitedin kanssa, minkä seurauksena häntä joudutaan vielä ajamaan sisään joukkueeseen alkukaudesta. Vuosi sen jälkeen kun hän saapui Unitediin.
Mitä Di Marian kanssa siis pitäisi tehdä? Tuskin häntä aktiivisesti kaupitellaan muihin joukkueisiin. Itse lähtisin siitä, että ADM pidetään joukkueessa ja peluuttaisin häntä kauden alussa oikealla laidalla ja toivoisin, että hän alkaa nopeasti lunastaa niitä odotuksia mitä ennätyssuuri siirtosumma mukanaan toi. Mutta jos PSG tarjoaa tarpeeksi rahaa, ja ADM itse haluaa lähteä, niin ei hänen myymisensä mitenkään huono vaihtoehto olisi sekään. Tietyllä tapaa se jopa voisi helpottaa kauteen lähtemistä kun ei olisi enää rasitetta siitä, että Di Mariaa on pakko peluuttaa ja etsiä sitä oikeaa roolia muun joukkueen kustannuksella.
Tulopuolen huhuissa pyörii tällä hetkellä Lewandowskia, Cavania ja Otamendia. Lewandowskin tuloon en jaksa uskoa sekuntiakaan. Bayern ei kahta pelaajaa Unitediin yhdessä kesässä tule myymään. Cavani taas on luokkaa kestohuhu, joten vaikea uskoa, että tässäkään mitään oikeasti konkreettista olisi taustalla. Itse kyllä toivottaisin Cavanin tervetulleeksi Old Traffordille, sillä hän on aina vaikuttanut erittäin työteliäältä pelaajalta, jonka fyysisen pelityylin luulisi sopivan Englannin kentille erinomaisesti. Yhtäläisyyksiä Falcaon kanssa hänellä on jonkin verran, mikä tietenkin herättää kysymyksiä, mutta kyseessä on kuitenkin kaksi eri pelaajaa, joten tuo ei ole riittävä syy jättää hankintaa tekemättä, jos PSG ja pelaaja itse on siirrolle avoin.
Otamendista täällä olikin puhetta jo alkukesästä. Itselleni hän on melko vieras pelaaja, mutta mitä niistä YouTube highlighteista jotka tänne joku linkkasi pystyy päättelemään niin melko aggressiivisen pelityylin pelaajalta hän vaikuttaa. Taklaa paljon ja hakee riistoja aktiivisesti. Vaikutti pelaajalta, joka pelaa itsensä ulos tilanteista liiallisen ryntäilyn seurauksena. Eli hänhän on kuin ilmetty, paranneltu versio Marcos Rojosta! Tarkoitus olisi löytää toppari, jonka rinnalla Smallingin/Jonesin olisi helppo pelata ja kehittää heikkouksiaan. Riskejä ottava Otamendi ei mielestäni ole oikea mies tuohon rooliin.
PS. Valdes ei ole loukkaantunut. Hän ei vaan yksinkertaisesti mahtunut tuohon 26 pelaajan ryhmään, jolla jenkkeihin lähdettiin. Tämä ei tietenkään hyvää lupaa Valdesin United uran jatkolle. Hän on tällä hetkellä ManU:n nelosveskari LvG rankingissa.