Hemmetin iso matsi tänään. Lehdistössä on ollut puhetta, että Varela sekä Fellaini aloittaisi. Vähän valitettavaa, ettei kauden tärkeimpään matsiin tule parasta mahdollista avausta, mutta tänään pelataan vain voitosta, ja toivottavasti tulos tulee, oli se sitten rumalla tai hienolla esityksellä.
Noniin, tässä kohtaa kaivan twitteristä, että ketäs meitä sinne Saksaan lähtikään, hetki pieni... De Gea, Romero; Blind,Borthwick-Jackson,Darmian,McNair,Smalling,Varela,Carrick,Fellaini,Goss(kuka??), Lingard,Mata,Pereira,Powell,Schweinsteiger,Young;Martial,Memphis.
Okei, avausta vääntämään, jos olisin LvG.
De Gea
Darmian-Smalling-McNair-Blind Ei toteudu, koska Blind-Smalling ollut koko kauden topparipari. En vaan ollut vaikuttunut siitä Varelasta, ja nyt puhutaan kuitenkin champparin jatkopaikasta. Yksi vaihtoehto olisi Blind toppariksi, ja McNairin tilalle laitapakiksi tulisi silloin Ashley Young.
---Carrick---Schweini, tämä keskikentän pohja ehkä jopa toteutuukin.
Young--Mata--Memphis
-----Martial------
En siis pistäisi tänään myöskään Lingardia avaukseen. Poika sai suht lentävän lähdön edustusjoukkueen uralleen syöttämällä Rooneyn UCL-maalin, ja tekemällä itse muistaakseni seuraavassa matsissa, mutta sen jälkeen ei ole luonnollisesti pystynyt pitämään tasoa yllä. Viikonlopun matsista jäi mieleen pari ihan hyvää vetopaikkaa boksissa, huonolla menestyksellä. Fellainista ei minulla ole vieläkään kovin paljon hyvää sanottavaa, hämmentävää kyllä, että hänen United-ura sen kuin vain porskuttaa. Hänet sekä Lingard nähdään avauksessa tänään, omasta hahmotelmasta huolimatta.
United on nyt kuukauden ja vähän varmaan päällekkin pelannut vähämaalisia pelejä, saaden itse pallonhallinnan. Systemaattisesti joukkue ei saa huippupaikkoja, mutta joka matsissa sellaisia kuitenkin on tullut. Viime pelissä paras paikka tuli Martialin haastosta boksin lähelle, give-and-go Lingardin kanssa ja sen jälkeen aivan maailmanluokan syöttö Fellainille. Valitettavasti paikka tuli hänelle, kuka tahansa muu joukkueen pelaajista olisi pistänyt vitosen viivan sisältä pallon maaliin. Tänään ei kai voi toivoa muuta teemaa, kuin että jatketaan puolustuksessa mihin on totuttu, ja tehdään tänään maali tai kaksi niistä harvoista paikoista, mitä tulee.