Syvä kiitos kuitenkin David Moyesille koko jalkapalloilevan maailman hyväksi tekemästään suurenmoisesta työstä. Me emme unohda, koskaan!
Tämä on helppo uskoa. Eihän Liverpoolilla olisi ollut ilman ManUtd:n konttaamista mitään saumaa mestaruuteen.
Syvä kiitos kuitenkin David Moyesille koko jalkapalloilevan maailman hyväksi tekemästään suurenmoisesta työstä. Me emme unohda, koskaan!
Kannattaa jättää Liverpooliganin provoilut omaan arvoonsa, eikä lähteä niistä sen enempää kaveria innostamaan.
Ancelottia ei ole hirveästi nostettu esiin tässä yhteydessä, mutta ei periaatteessa ole kovinkaan kaukaa haettua, että italiaano voisi olla ensi kaudella Unitedin penkillä.
Vaikka kausi Realissa onkin mennyt tähän asti "kohtuu" hyvin, niin aivan mahdollista on, että cup-voitto jäisi ainoaksi pystiksi. Ja veikkaanpa, että silloin tulee kenkää Madridista. Onhan siellä kuitenkin potkittu koutseja pihalle liigamestaruudenkin jälkeen.
Näin ollen voitte pitää nerokkaan teorianne ihan oman pikku piirinne fantasiana. Liverpool on itse raivannut tiensä kärkeen, siinä missä scum on itse raivannut tiensä seitsemänneksi.
Et ymmärtänyt, että mikäli ManUtd ei olisi kontannut, vaan pelannut omalla tasollaan, olisi se nyt koko liigan kärjessä.
Samalla toki voit olla täysin varma, että on vain ja ainoastaan ajan kysymys milloin glory Man United tulee nousemaan takaisin liigan kärkeen ja yhdeksi Euroopan suurista.
Kannattaa jättää Liverpooliganin provoilut omaan arvoonsa, eikä lähteä niistä sen enempää kaveria innostamaan.............
Sitä tässä nyt mietin, että miksi Van Gaal olisi väärä mies rakentamaan joukkuetta huipulle? Perusteluja kaipaan.
Elän tällä hetkellä siinä uskossa, että Louis van Gaal olisi Manchester Unitedin seuraava manageri. Tämä kelpaa minulle hyvin.
En pidä sitä katastrofina, vaikka nyt menisi 2-3 vuotta ilman mestaruutta, kunhan ollaan oikeasti kärkikahinoissa mukana.
Päällimmäinen kysymys jokaiselle fanille varmaan on, hyväksynkö sen faktan, että van Gaal viihtyy seurassa vain 2-3 vuotta?
Tämä ei ole mitenkään erityisesti lainatulle nimimerkille suunnattu, mutta yleisesti ottaen olen vähän eri linjoilla muiden kanssa noista Liverpooliganin fuduista. Mielestäni palstalle mahtuu aina näitä värikkäitä ja lajiin intohimoisesti suhtautuvia kirjoittajia. Mielestäni Pooligan ei kuitenkaan ollut mikään puusilmä Nurmisahan tyyliin, vaan hänellä oli hyvinkin vankka tietämys jalkapallosta ja varsinkin Liverpoolista. Syystä tai toisesta hän ei vain aina jaksanut tarjota tietämystään palstalaisille, vaan keskittyi enemmän muiden kirjoitusten epäkohtien piikittelyyn. Itse kuitenkin onnistuin aina näkemään sen huumorin kaverin provojen takaa. Ja vaikka Liverpooligan ei selvästikään pitänyt Manchester Unitedista, niin nekin terävät piikit mukailivat mielestän aika hyvin sitä henkeä, joka näiden kahden jengin välillä vallitsee. Ja Liverpooligan kuitenkin oli yksi niistä kirjoittajista, joka sai avaamaan vähemmän kiinnostavankin ketjun, mikäli kaveri näkyi viimeisenä kirjoittajana.Aurinkotuuli kirjoitti:Nimimerkin Liverpooligan kirjoitusoikeudet on poistettu, koska viestien taso ei parantunut riittävästi pelikieltojen ja ukaasien jälkeen.
Ei tuosta nipusta oikein voi pitää De Gean, Carrickin, Rooney, Kagawan ja Matan lisäksi ketään muuta riittävän tasokkaana avauksen miehenä ja noista viimeinen kolmikko on vielä kaiken lisäksi parhaimmillaan suht samassa roolissa.
Ferdinand ilmaisi julkisesti halukkuutensa jatkaa punaisissa, joten eiköhän hänet nähdä vielä pari seuraavaa vuotta Unitedin puolustuksessa. Kukin voi sitten tahoillaan miettiä, riittääkö taso muitakin kuin norwichejä vastaan. Hieman tuntuu siltä, että kaikesta painostuksesta huolimatta herrat Rio ja Patrice kuuluvat joukkuueseen myös ensi kaudella.