RonSwanson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
. Ainakin jo moneen kertaan luetelluista Nanista, Youngista ja Cleverleystä pitää päästä eroon, ei mitään käyttöä kenelläkään noista kuin korkeintaan jossain liigacupissa ja sielläkin on suotavampaa peluuttaa nuoria lupauksia.
Loppujen lopuksi Unitedilla on pullat kohtuullisen hyvinkin uunissa varsinkin omien kasvattien osalta, kunhan vain niistä pystyttäisiin/osattaisiin se potentiaali realisoida kentälle.
Sama pelko tässä on kuin Lukellakin, että Moyes kuitenkin saa vielä yhden kauden vetää pöntöstä alas...
Nanin lynkkaamista en yleisellä tasolla ymmärrä alkuunkaan.. Siitä on ehkä pari kautta, kun hänet valittiin Players Player of the Year ManUssa.. Loukkaantumiset, epäkiitollinen punainen kortti Real Madridia vastaan, Moyesin peluutus.. On asioita,miksi tämä ja viime kausi eivät ole olleet numeroiden valossa samanlaista tulitusta kun pari sitä aikaisempaa kautta, mutta olen aivan varma, ettei hän ole vielä pelaajana "menetetty tapaus". Kumminkin sai peliaikaa MM-karsintojen aikana Portugalin maajoukkueessa.. Olen valmis laittamaan "nimimerkkini likoon" siitä, että Nani(ja Kagawa!!) pelaa ns. statement MM-kisat, jonka jälkeen kukaan ei halua heistä eroon.
Tuo potentiaalinen realisoituminen ei koske vain nuoria lupauksia, vaan kuten edellä olevasta kappaleesta on lupa ymmärtää, edustusjoukkueessa on tällä kaudella ollut läjä pelaajia, ketkä eivät näytä kentällä kuin huonoilta kopioilta itsestään. Luulen, ja ennen kaikkea toivon, että uusi, osaavampi manageri saisi tähän tilanteeseen paljon kaivattua muutosta.
Viimeiseen kappaleeseen helppo yhtyä. Ei tilaa Moyesille enää ensi kauden ManUssa, jooko...