En oikeastaan tiedä olinko eniten matsin aikana huolissani puolustuksen, keskikentän vai hyökkäyksen toiminnasta. Selvää ainakin on että Arsenal-matsiin, olisi saatava puolustuslinja toimivammaksi, mielellään jo viikonlopuksi. Alkaisiko Vidic hiljalleen olla pelikykyinen?
Keskikenttä oli todella synkkä. Missä oli Fletcher, ei vaihtopenkilläkään? Minulle sopisi hyvin, että tämä olisi ollut Parkin viimeinen peli United-paidassa. Mahtaisiko jonnekin kelvata? Luokaton esitys. No, toisaalta Sir Alex oli eri mieltä, täyden pelin arvoinen ehdottomasti, niin mikäs minä sitten olen tässä arvostelemaan.
Owenin hankintaa vastaan en suoraan ollut, jos kaveri tekee maaleja niin menkööt siinä sitten. No, aikaa kai vielä olisi annettava mutta mutta, en halua kyllä ihan heti uudestaan nähdä aloituksessa. Rooneyltä ihan ok syöttöjä, jotenkin yliyrittämistä noin muuten.
Kaikenkaikkiaan matsi, jollaisia odotti tulevan alkukauteen. Tästä olisi se hikinen 1-2 voitto tullut CRn ollessa tiimissä, väitän ma. Mutta näillä mennään, ja uskon että puolustuksen vakiomiesten palattua saadaan homma taas raiteilleen. Burnley ei tule ottamaan yhdeltäkään muulta kärkipään joukkueelta pistettäkään.