Fanit haluaa Marcus Bergin. Olisi kyllä erittäin mielenkiintoinen hankinta ja saattaisi tuottaa jo aika pian hedelmää.
En nyt ymmärrä ihan näitä vitun haistatteluita, sillä Owen on Evertonin miehiä, eikä Liverpoolin. Mutta saman kuvan olen saanut kuitenkin Owenin touhuista kuin sinä, eli maajoukkue tulee miehelle aina ykkösenä.Kun rotta nyt on Manun pelaaja, niin tämä sopinee parhaiten tähän ketjuun:
Michael Owen, haista vittu.
Ja sitten vähän asiallisemmin, siirron takanahan on tasan rotan ikuinen arvottaminen seurajoukkueen ja maajoukkueen välillä - maajoukkue aina ensin. Rotta mielii ensi kesän MM-kisoihin eikä välitä paskankaan vertaa, missä joukkueessa sitä kisalippua yrittää haalia. Voisi kai sanoa, että vakka kantensa valitsee. Onnea maunisteille!
Ben Foster allekirjoitti tänään Unitedin kanssa uuden sopimuksen, joka kestää kesään 2013 saakka.
\o/ Tämän jälkeen voisi kuvitella Puolan vahvistuksen poistuvan pikkuhiljaa kokoonpanosta. Tuskin tuolla iällä haluaa kolmosvahdiksi kumpikaan jäädä.
Obertan on tiettävästi jo Manchesterissa lääkärintarkastuksessa. Siirto tuntuisi olevan aika lähellä.
Edit: Owenia ei toivottavasti ainakaan myyntivaltiksi hankittu. Ensimmäisen viikonlopun jälkeen kukaan ei ole kysynyt Owenin paitaa.
Edit: Owenia ei toivottavasti ainakaan myyntivaltiksi hankittu. Ensimmäisen viikonlopun jälkeen kukaan ei ole kysynyt Owenin paitaa.
Obertanin hankinnasta olen erittäin tyytyväinen, miehessä on potentiaalia uudeksi Crisuksi. Nopeutta ja taitoa on miehellä jo nyt, vielä kun maalivainu paranee niin vastustajille on tiedossa suuria ongelmia.
Olen aika yllättynyt, että hän siirtyi jo nyt Valioliigan tapaiseen sarjaan, koska Obertan pelasi viime kaudella Lorientissa jonkin aikaa lainalla, mutta seura ei tietenkään kerro pelaajan kaikesta potentiaalista. Ja olihan Obertan pelannut jo 54 ottelua Bordeauxissa nuoresta iästään huolimatta (syntynyt -89).
Heh. Tänne ainakin yksi kappale! Olin tuossa tutun Manu-kannattajan ja yhden tutun Liverpool-kannattajan (!!!) kanssa pelaamassa tennistä ja keskustelu sivusi tätäkin aihetta. Manu-mies totesi että eipä ole paidat kuulemma menneet kaupaksi.Edit: Owenia ei toivottavasti ainakaan myyntivaltiksi hankittu. Ensimmäisen viikonlopun jälkeen kukaan ei ole kysynyt Owenin paitaa.
....herättää näköjään ihastusta/vihastusta sekä maksapuudeleiden että sanottua ihmisjoukkoa asianmukaisella tavalla arvostavien/irvostavien henkilöiden keskuudessa. Yksi ehdotus voisi olla hankkia kääpiön kuvalla ja uudella kotipaidalla (V-for what?) varustettu painatus, jonka päälle tervaisi omakätisesti "I hate", "Vihaan", "So what" tai mitä nyt mieleen juolahtaisikaan itsekunkin aivosoluissa. Mieleen tulevat Punk-ajat ja Sehr Schnell -yhtyeen soittaja, joka hankki Soundi-lehden paidan ja täydensi ruiskumaalilla tms. paidan uusiotekstiksi "VIHAAN SOUNDIa" ja muistaakseni jotain muutakin.....Tää Manu/Owen -paita on must jokaiselle joka ei siedä kumpaakaan porukkaa... Mahtava tilaisuus vittuilla molemmille porukoille yhdellä kertaa!
Owenin numero selvisi tänään ja se on #7. Eiköhän paitamyyntikin lähde kasvuun kun numero on tiedossa. Itse ainakin laitoin heti harkintaan.
Owenin numero selvisi tänään ja se on #7.
Mitä vittua?! Best-Robson-Cantona-Beckham... Owen.
Ronaldo tais jäädä välistä?
Jäi ihan tarkoituksella...
Mutta se ei nyt liity mitenkään siihen, että entiselle Liverpool-pelaajalle vaan ei voi Unitedissa antaa tuota numeroa.
Tämä on aivan totta. Pooloksetus ei tule koskaan olemaan edellämainittujen planeetalla. Lisäyksenä toki yksi ManU:n parhaista, Ronaldo.
Perustelut tähän?