Manchester United 2024–2025: Kolmas kerta toden sanoo

• 126 158
  • 1 003
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

PuhdasHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Manchester United
Sen verran seuraan juttuja niin Álvaro Carreras on valmis siirtymään Unitediin takaisin jos se mahdollisuus aukeaa ja tällä hetkellä voidaan nähdä tämä siirto Tammikuussa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Itse keksin ainakin yhden todella hyvän syyn palkata Amorim.

Tää oli ennen kuin Hammers, Barcelona, Bayern ja Liverpool skippasivat kaverin suoraan kesällä.

Siis joo, hyvä manageri, mutta @V-G- toi loistavasti esille ne uhkakuvat. Enkä kyllä näkisi miksi ihmeessä Amorim lähtisi tässä vaiheessa ManUun jossa pelaajisto on suoraan entisen managerin valitsemaa ja kilpailu Valioliigassa kovempaa kuin koskaan. Kiire ei ole.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
(City on aika vahvojen huhujen mukaan eniten Alonson perässä jos Pep lähtee).

Jeffrey

Jäsen
Amorimia olen pitänyt ihan varmana Pepin seuraajana Cityssa etenkin Hugo Vianan pestauksen jälkeen. Jos tuo paikka olisi seuraavaksi aukeamassa hänelle, niin miksi ihmeessä hän haluaisi hypätä Unitediin, kun Cityssa on ihan erilaiset mahdollisuudet menestyä ja pelaajisto, joka sopisi merkittävästi paremmin hänelle? Vai meinaako se Pep vielä jatkaa ja hän ei jaksa enää odotella?

Voihan se olla, että mietityttää mikä se Cityn sarjataso ensi kaudella on.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sporting on myös julkaissut tiedotteen, jossa kertoo Amorimin siirtyvän Unitediin.

Toki Ornsteinin eilisen artikkelin jälkeen ei tarvinnut epäillä muutenkaan, eli kosneettistahan tämä kaikki on.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Toki Ornsteinin eilisen artikkelin jälkeen ei tarvinnut epäillä muutenkaan, eli kosneettistahan tämä kaikki on.
Olikohan diili sovittu jo aiemmin ja odotti vain sopivaa hetkeä?

Kuitenkin todella nopealla tahdilla kaikki tapahtui.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Sen verran nopeaa oli toiminta, että eiköhän kaikki ollut jo sovittuna ennen EtH:n kenkimistä.

Ja niinhän sen pitääkin olla, oikein johdetussa seurassa.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eipä tässä nyt ole vieläkään havaittavissa minkäänlaista pelitavan kehittymistä. Olisikohan jo aika potkia Amorim ulos ja antaa seuraavan yrittää.
Eilen loistava manageri, tänään hyvä manageri ja huomenna enää vain manageri.

Itse olen tyytyväinen valintaan, en usko että kukaan muu näistä spekulaatioissa pyörineistä nimistä olisi ollut yhtään sen varmempi valinta.

Hyvä että ainakin Ugartelle ja portugalilaisille mielekäs valinta. Vihoviimeinen homma olisi hommata taas joku täysin erilainen/erityyppinen valmentaja, joka haluaa uudistaa koko paletin täysin.

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Onhan tämä Amorimin valinta paljon parempi, kuin kesällä huhut Potter ja Southgate. Jotenkin on sellainen fiilis, ettei projekti ala aivan alusta, kun ten Hag vaihtuu Amorimiin. Antaa pelin kuitenkin näyttää, olenko oikeassa.

Amorimista en ole kateellinen. Päinvastoin on hienoa, että tuollainen nouseva ”kuuma” nimi valmentajamarkkinoilla saa stepin ylöspäin ja pääsee näyttämään huippuseuraan maailmaan kovimpaan sarjaan.

Sen sijaan olen kateellinen mikäli Amorimin perässä hankkivat Viktor Gyökeresin.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eniten jännittää, että ehtiikö RvN valmentaa peliäkään Unitedissa. Siinä olisi 100% voittoprosentti tarjolla ja taas saisi jossiteltavaa siitä miten ei anneta omalle legendalle mahdollisuuttakaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sen sijaan olen kateellinen mikäli Amorimin perässä hankkivat Viktor Gyökeresin.
Gyökeres olisi toki kuuma nimi, mutta hinta on mallia CL-joukkueen "last piece of the puzzle", ja toisaalta Unitedilla on kaksi nuorta keskushyökkääjää. Ilman, että Zirkzeen roolia muutettaisiin ns. kympiksi, eli Bruno myytäisiin, Gyökeresin hankinnassa ei olisi mitään järkeä.

Veikkaan, että Amorim tekee Hojlundista gyökeresinsä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eniten jännittää, että ehtiikö RvN valmentaa peliäkään Unitedissa. Siinä olisi 100% voittoprosentti tarjolla ja taas saisi jossiteltavaa siitä miten ei anneta omalle legendalle mahdollisuuttakaan.
Huomenna Leicester juomapelissä vastassa, joten hyvä mahdollisuus päästä Carrickin kanssa samaan 100 % kerhoon.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Itse olen tyytyväinen valintaan, en usko että kukaan muu näistä spekulaatioissa pyörineistä nimistä olisi ollut yhtään sen varmempi valinta.
Vähän samat ajatukset. Toisaalta voiko kukaan edes onnistua ajatuksetkin on ollut valloillaan.

Tuokos Amorim omat miehet mukanaan vai saako Ruud&co jatkaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy