Sellaista tosiaan, kävi juuri niinkuin osasin odottaa; siis Real Madridin osalta. Heillä oli iso kasvojen pesun paikka, jota he eivät voineet jättää käyttämättä. Meillä ei sen sijaan peseskellä paljon mitään, paitsi ehkä jälkipyykkiä siitä, että mitä se Bobby Mancini taas puuhaa... Hyvin pitkälle otteluun näytti tosiaan siltä, että Mancini oli ohjeistanut; no jonkin näköisen hyökkäyskiellon, jollei ole aivan loistava mahdollisuus. Pitkään näyttikin siltä, että se tasuri haetaan. Yaya Touré kyllästyi lopulta munattomaan touhuun ja käytännössä järkkäsi sen maalin Dzekolle (Pyhän torjuntatyöskentelyn avittamana toki). Sen jälkeen homma muuttui run&gun touhuksi, joka tällä kertaa hävittiin. Itse olen kuitenkin tyytyväisempi melkeinpä tähän, että loppua kohti hommaa avattiin edes vähän ja yritettiin edes. Yaya oli todella lähellä viedä Cityn kahden maalin johtoon, joten pienestä nää on aina kiinni.
Peluutuksessa täytyy ihmetellä eritoten Maiconia, kaipa se uusin selänpesijä pitää saada näihin koviinkin peleihin toikkaroimaan. Mitä Nastasiciin tulee, en todellakaan usko, että Lescott olisi kyennyt saman tason pelaamiseen, vaikka miten ois Vinnien kanssa kommunikoitu ehkä astetta paremmin. Joleonin nopeudella, hänet olisi syöty elävältä. Nastasic osoitti jo nyt olevansa Savicia valmiimpi, on toki eri tyylinenkin.
Leijonat ja Lampaat minun näkökulmastani. (Saa toki olla eri mieltä)
Leijonat
Y.Touré***
-Joutui varmasti miettimään useaan otteeseen, että pitääkö täällä kaikki tehdä itse. Ai v*ttu, että on hieno pelaaja. Toki olen sen kokoajan tiennyt, mutta näissä sen aina muistaa. Tällä työmäärällä väsy iskee kuitenkin pahasti jossain vaiheessa kautta.
Joe Hart***
- Teki minkä voi, piti meitä pitkään mukana.
Edin Dzeko**
- Paljon disauttelemani Dzeko näytti taas minullekin, että kaikki kritiikki ei ole ollut ansaittua. Ehdottoman pirteä tultuaan kentälle
Gareth Barry*
- Hyökkäys suuntaan ei mitään ihmeellistä tai erityisen hyvää, mutta minusta auttoi puolustuslinjaa kiitettävästi.
Lampaat
Tevez
- Paljon heikkoja ratkaisuja, kun sai pallon. Oli toki aika yksin Rynräily ja häirintä ei pelasta nyt lampaalta.
Maicon ja Javi Garcia
- No, Maiconia nyt vietiin oikein urakalla, mutta eipä saanut apujakaan. Ei varsinkaan Javi Garcialta, joka jaksoi/osasi vain ajoittain tulla apuun. Reilua laittaa uudet pojat heti epäonnistujiksi? Siksipä suurin lampaanperse perse menee seuraavalle herralle
Mancini
- Mitä sä teet? Peluutus, taktiikka, joukkueen vireystila. Jose-setä pyyhki paitsi Armanillaan myös Mancinilla nurmea. Ei toki mihinkään täysin avoimeen kilpatulitukseen välttämättä tarvitse lähteä. Jose-sedän pelaajilleen iskostamaan kovaan prässipeliin ei kuitenkaan löytynyt tarvittavia vastauksia. Maiconin peluutus? Mancinin onneksi joukkueesta löytyy muuan Yaya, joka omalla esityksellään kasvatti joukkueelle ballsit ja antoi toivoa muillekin. Tällä kertaa se ei riittänyt.
Ei anna hyvää lähtökohtaa Arse-peliin tämä.
Over and out...