Tästä tulee kiinnostavaa, ja mielenkiintoista nähdä miten Pep pärjää Valioliigassa ja saako Cityn pärjäämään myös Euroopassa. Minua vain ihmetyttää tämä ajankohta tiedottamiselle. Pahimmillaan sotkee sekä Bayernin että Cityn käynnissä olevat keväät. Toisaalta, kaipa valmentajat usein tietävät näistä kesken kauden muutenkin vaikkei sopimuksista julkisuuteen kerrottaisi. Ammattimiehiä toki ovat. Mutta nyt Pellegrini tietää, että hommat eivät jatku, ja Pep ja nykyiset pelaajansa tietävät, että muualle ollaan menossa ja katse voi harhailla.
Kuuntelin tossa TalkSportsia aiemmin illalla ja siellä pojat oli sitä mieltä, että tämä on Pellegrinin keskari Cityn suuntaan. Arvelivat, että City ei olisi halunnut asiasta vielä puhua, mutta Pellegrini olisi todennut mallia näin "Kerran potkitte pihalle, niin kerrotaan samantien totuus"
Enpä tiedä, jos Pellegrini jotakin pn City-aikanaan jotakin ollut, niin ammattimainen herrasmies. Vaikea uskoa, että insinööri eron hetkelläkään pakottaisi seuran kättä. Kuten müller tossa ylhäällä kirjoitti, niin tää oli aikalailla kaikkien tiedossa. Joskaan mikään ei myöskään ole futismaailmassa satavarmaa.
Kieltämättä tiedottaminen oli jotenkin tönkköä. Pellegrini vain heittää pre.match konfferensissa, etät "mä en oo täällä ens kaudella, mulle kerrottiin viikko sitten ja sovin seuran kanssa, että haluan tiedottaa asiasta." Jonka jälkeen City sitten paniikinomaisen nopeasti "MEIL ON PEP!"
Kun männä viikolla muistan lukeneeni Cityn halunneen unveilss Guardiolan kesällä. Noh, pikkujuttuja.
Mitä tulee City-pelaajien suoritustasoon; En usko vaikuttavan kovin negatiivisesti, paitsi ehkä Yayalla, joka nyt viineistään tietää, että lähtö kesällä tulee. Vaikka sitäkin on toki pidetty kohtuu varmana jo hetken. Miehellä, kun on moti muutenkin napsun, kaks ollu hukassa. About kaikki muut haluavat varmasti pelata parhaalla mahdollisella tavalla. Jotta paikka kokoonpanossa säilyisi. Pellegrini ei hommaa heitä läskiksi. On erittäin ammattimainen ja haluaa varmasti näyttää omalta osaltaan seuralle, että nyt potkitte voittavan kaverin pihalle.