pikku-hermanni
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Bruins
Pellegrinin kommentit viime viikolla siitä, että eniten maaleja tekevän joukkueen pitäisi olla mestari, saattavat hänet naurunalaiseksi.
Siis mitä? Tasapisteissä vai?
No samapa tuo. Itse en ole enää yhtään varma että MP on Citylle se oikea manageri. Tietenkin tekemällä kesällä ne hankinnat sinne minne on tarvetta, niin voidaan olla lähempänä nähdä se MP:n osaaminen. Ja nyt kun muistelen niin en pitänyt myöskään Mancinista enkä Hughesista. Viimeisin manageri josta olen pitänyt Cityn peräsimessä on Stuart Pearce.
Peli oli taas eilen niin toivottoman hidasta ja suoraviivaisuus puuttui hyökkäyksistä tyystin. Kaikki 4 hyökkääjää kyllä pääsi kentälle, mutta Navas istui penkillä? En vaan ymmärrä MP:n ajatuksia taktiikasta kotona bussia vastaan. Silvan ja Yayan ollessa kentällä riittää usein voittoon heidän henkkoht. osaamisensa, mutta ilman heitä olisi syytä osata jotain muutakin. Negredo-Aguero kaksikko vaihdettiin Dzeko-Joveticiin, mutta minä en ymmärrä miksi? Ei ne ongelmat siellä kohtaa kenttää olleet. Aguero varmaan vielä puolikuntoinen, mutta miksi sitten edes on avauksessa?
Kyllä nämä Sunderlandit pitäsi hoitaa Rodwell, Milner, Richards yms kavereilla joilla olisi varmaan se motivaatiokin kohdillaan.
Joku Nasri nyt hiuksista v***uun