Nyt ilmeisesti pitää määritellä mitä kiekollisesti taitava tarkoittaa, meillä taitaa olla aikamoinen käsitysero tässä..
Niin, minähän siis kirjoitin näin:
Ässäpuolustus vaikuttaa muuten niin totaalisen kädettömältä, että hyvä kun saatiin edes yksi kaveri joka saa kiekon viivalta maalille asti.
Eli kirjotin viestiini nimenomaan sen mitä ajoin takaa: viivamiehestä oli puhe. Sitten kun halusit taas vaihteeksi haastaa riitaa kanssani (olen selvästikin traumatisoinut sinut aiemmissa väittelyissämme, olen pahoillani) ja ymmärtää tahallisesti viestini väärin, minä vielä korjasin ja selvensin seuraavasti:
No ehkä "kädetön" on turhan kova ilmaus, mutta tuskin sinunkaan mielestäsi yksikään mainitsemistasi on minkään sortin viivatykki? Matushkin sen sijaan näytti tullessaan että hänestä voisi sellaista toivoakin. Sitä tässä ajoin takaa.
Luulisi olevan tyhmemmällekin selvää? Mutta ei, sinun piti päästä (tapasi mukaan) jankuttamaan ja vänkäämään. Ja kun huomautin sinua taipumuksestasi, sinun piti vielä alkaa valehtelemaankin:
Sinä kuvailit Ässien puolustusta puukätiseksi, joten katse sinne peiliin vain..
Jos tässä nyt kerran jankataan ja pilkkua viilataan, niin kerrohan sitten minulle koska olen haukkunut Ässäpakkeja "puukätisiksi"? Näytä väitteesi toteen, tai pidä suusi, valehtelija! :)
Olen nähtävästi ajanut sinut kierteeseen, jossa luet jokaista viestiäni kuin piru raamattua ja yrität päästä parhaasi mukaan jollain tavalla "voittamaan" minut väittelyssä. Mielestäni moinen on lapsellista ja pyydänkin että lopettaisit tuon ristiretkesi ja keskittyisit oleellisempiin asioihin. Toki voimme väitellä tässä vaikka maailman tappiin asti, tämä on ihan hauskaa, mutta tämä saattaa käydä muille palstalaisille hieman raskaaksi seurata. Tosin, siitähän sinulla lienee kokemusta roppakaupalla enemmän kuin minulla :)