Olisi varmaan pitänyt älytä lukea joku pieni präntti tilatessa. Sen verran vähän tuli runkosarjamatseja katsottua, että voisi sanoa rahojen menneen n. 90-prosenttisesti Kankkulan kaivoon.INTERNATIONAL SUBSCRIBERS:
LIVE GAMES ARE NOT AVAILABLE OUTSIDE THE U.S.
ARCHIVES AVAILABLE ON DEMAND 90 MINUTES AFTER THE GAME
Meinasinpa ruveta illan ratoksi baseballia katsomaan, mutta en sitten näköjään rupeakaan. MLB.TV:ltä helvetin mukava pleijariylläri:
Olisi varmaan pitänyt älytä lukea joku pieni präntti tilatessa. Sen verran vähän tuli runkosarjamatseja katsottua, että voisi sanoa rahojen menneen n. 90-prosenttisesti Kankkulan kaivoon.
Viaplaystähän noita otteluja näköjään näkisi, mutta onko kenelläkään käsitystä, ovatko kaikki postseason-pelit katsottavissa?E2: Ilmeisesti tosiaan ehtoja jälkikäteen muutettu, niin en nyt perkele periaatteen vuoksi rupea samasta asiasta kahdesti maksamaan.
E: Ilmeisesti ei ole tilaushetkellä ollut mitään pientä pränttiä, jota lukea.
Suuntaisin katseeni amerikkalaisten tv-yhtiöiden sijaan tänne Pohjolaan. Viasatilla/ viaplaylla on sarjan esitysoikeudet, joten eiköhän heidän toimestaan ole neuvoteltu muut esityskanavat pimeäksi. Samahan kävi taannoin NHL.tv: n kanssa, tai mikä gamecenter se olikaan.On kyllä melkoinen isku kansainvälisille baseball-faneille. Olen 15 vuoden ajan katsonut pudotuspelit joka vuosi MLB.tv:n kautta - ja nimenomaan suorana jos olen sattunut olemaan hereillä. Yöpelien osalta ei sinällään merkitystä. Nyt olisi mielenkiintoista tietää, mistä tämä juontaa? ESPN, TBS ja FOX eivät halua lähetyksiään katsottaviksi suorana? Kirjelmä lähtee täältäkin asiakaspalautteeseen ja tulevina vuosina voivat hakea tulonsa muualta, jos tämä on tapana tästä eteenpäin.
Mahdollisesti näin. Tuolla MLB:n sivuilla mainitaan local listingsissä Sweden: Viaplay. Mutta ei mene omaan jakeluun, että pitäisi maksaa tuplana samasta tuotteesta, kun en nyt sattumalta Viaplayn asiakas ole. Jos tästä on ollut kauden alussa tieto, niin tietysti silloin olen ollut tohelo kun en ole sitä hoksannut.Suuntaisin katseeni amerikkalaisten tv-yhtiöiden sijaan tänne Pohjolaan. Viasatilla/ viaplaylla on sarjan esitysoikeudet, joten eiköhän heidän toimestaan ole neuvoteltu muut esityskanavat pimeäksi. Samahan kävi taannoin NHL.tv: n kanssa, tai mikä gamecenter se olikaan.
Vaikuttaisi Twitter- ja Reddit-kommenttien perusteella tämä postseason blackout tulleen yllätyksenä ja aiheuttavan vitutusta ihan ympäri maailman.Suuntaisin katseeni amerikkalaisten tv-yhtiöiden sijaan tänne Pohjolaan. Viasatilla/ viaplaylla on sarjan esitysoikeudet, joten eiköhän heidän toimestaan ole neuvoteltu muut esityskanavat pimeäksi. Samahan kävi taannoin NHL.tv: n kanssa, tai mikä gamecenter se olikaan.
Jos jaksan oikein muistaa niin aiemmilla kausilla ei Viaplaysta nähnyt ihan jokaista peliä pudotuspelien alusta lähtien. Ehkä LCS:stä lähtien näyttäneet jokaisen ottelun? Saatan muistaa väärinkin. Toivottavasti tänä vuonna asia on toisin. Ainakin tämän päivän pelit ovat katsottavissa.
Sitten tuo arvaukseni on ainakin osittain virheellinen. En tiedä neuvotteleeko MLB jokaisen ulkomaalaisen yhtiön kanssa esitysoikeudet erikseen vai onko siinä joku välikäsi, joka myy samoilla ehdoilla ympäri maailmaa. Joka tapauksessa onhan tuo aika härski linjanmuutos, jos ja kun ei ole aiemmin kauden aikana ollut mainintaa, että kauden huipennusta et sitten meiltä näe.Vaikuttaisi Twitter- ja Reddit-kommenttien perusteella tämä postseason blackout tulleen yllätyksenä ja aiheuttavan vitutusta ihan ympäri maailman.
Itse olen ollut kerran katsomassa peliä livenä. Silloin Mets pelasi viimeistä kauttaan silloisella Shea Stadionilla. Silloin ostettiin liput juuri syöttäjän taakse. En yhtään muista missä kerroksessa oltiin mutta näki koko kentän loistavasti.Sellainen kysymys, että mihin kohtaa stadionia kannattaa ostaa liput, jos olet sen kerran elämässä menossa katsomaan baseballia? Aitiot ja hospitalityt raakkaan pois, mutta peruskatsomoista minne? Sinne minne olisin menossa, kalleimmat näyttäisivät olevan viistosti syöttäjän takana, sillä puolella mistä näkee kotijoukkueen penkin, onko ne nämä paikat?
Mitä mieltä?
Syöttäjän takana olet siis takakentällä, reilun sadan metrin päässä kotipesästä. Parempi näkyvyys on kotipesän takaa. Tai sitten ykköspesän kohdalta.Itse olen ollut kerran katsomassa peliä livenä. Silloin Mets pelasi viimeistä kauttaan silloisella Shea Stadionilla. Silloin ostettiin liput juuri syöttäjän taakse. En yhtään muista missä kerroksessa oltiin mutta näki koko kentän loistavasti.
En tiedä mikä aivopieru on tullut kun kirjoitin syöttäjän takana. Tietysti se paikka on kotipesän takana. Muistaakseni kaverin kanssa maksettiin tuolloin lipusta 25-30$. Meillä on yöpaikka Hell’s Kitchenissä. Siinä oli vielä todella hyvä urheilubaari jossa moni Mets kannattaja kävi ottamassa kuppia ennen ottelua. Baarissa oli tapana kun Mark Wright iski kunnarin niin talo tarjosi aina kierroksen asiakkaille. Tietysti kun me oltiin itse ottelussa niin Wright iski kunnarin.Syöttäjän takana olet siis takakentällä, reilun sadan metrin päässä kotipesästä. Parempi näkyvyys on kotipesän takaa. Tai sitten ykköspesän kohdalta.