Maikkarin viihdepläjäys: Popstars!

  • 3 858
  • 28

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään se sitten alkaa! Kauan odotettu ja nauruhermoja koetteleva Popstars nimittäin. Tässä ketjussa olisi tarkoitus seurata homman etenemistä, eli haukkua (ja nauraa) paskat laulajat ja kehua hyvät hoilaajat. Itseäni kiinnostaa varsinkin nämä alkupään jaksot aika perverssillä tavalla, tosin niin taitaa kiinnostaa nuoriso-ohjaajiakin. Onko se sitten sairautta nauraa paskoille laulajille, ketkä ovat siellä omasta tahdostaan? Mielestäni ei, mutta se ei olekaan absoluuttinen totuus. Nuorisomme voi pahoin ja se on TV-ohjelman vika?

Ai niin, ohjelman esitysaika klo 20.00.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Kyllä vain, tänäänhän tämä sitten alkaisi. On hämmentävää nähdä, mitä kaikkea ihmiset on valmiita tekemään "pop uran" ja julkisuuden eteen. Aivan varmasti jokainen tietää osaako laulaa ja esiintyä vai ei. Esim viime syksyn Idolsissa oli niin paljon pohjanoteerauksia, ja sitten vielä kirkkain silmin selitettiin koko suomen kansalle että, kyllä mä oikeasti osaan. Tästä se sitten alkaa taas, kyllä sieltä muutama "legenda" erottuu edukseen tänäkin syksynä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jees jees, samalla innollahan tätä odotetaan, kuin Idolsiakin. Ihmisiä nolaamassa itseään ja muuta hauskaa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Voi vihtori. Eipä tarvitse tuotakaan katsella, ellei ruudussa satu olemaan hyvännäköinen juontajatar. Nykyinen Popstars-bändi nostaa v-käyrää jo siihen malliin ettei mitään rajaa. Idolsin alkujaksot olivat hyviä, kun surkeat laulajat saivat kuulla kunniansa. Lopuista jaksoista piti nähdä alku, että tiesi, kuinka lyhyt hame Ellenillä sattui silloin olemaan...
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chunnichi Dragons
Itse katsoin kesällä idolssien uusinnoista vain ne ensimmäiset jaksot. Ei, ei se ole perverssiä katsoa vain niitä ensimmäisiä jaksoja, ne ovat parhaimpia, muut ovat tylsää katsottavaa joten itse aion katsoa popstars2:sta vain koelaulu jaksot. Mistä tämä sitten johtuu? Tähän tarvittaisiin varmaan joku psygologi kertomaan totuuden. Mutta luulen että tämä efekti johtuu ihmisen luontaiseen vaistoon vahingonilolle.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei toiminut, liian kilttejä tuomareita ja jotenkin tosi sekavan oloinen ohjelma.

Minkäköhän takia kaikki haluavat muuten väkisin laulaa englanniksi vaikka se kielitaito olisikin luokkaa tankero miinus?
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
olipa sekava ohjelma tosiaan, tuomarit höpöttivät omiaan, ei tiennyt miks ja kelle ne asioitaan kertoo. Parasta oli blondi joka kertoi esikuvakseen Britneyn ja kehui hänen elämänarvojaan. Ja tietenkin tämä blondi sitten itki lopussa, tunsi suurta vääryyttä jostain syystä. Yhteenveto: Sekavaa, lepsut tuomarit ja surkeita laulajia!
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ohjelma menetti juuri tuon mainitun sekavuuden takia kiinnostavuuden. Luulis, että ohjaustyö voisi olla hiukan parempaa. Odotin, että todella kuullaan lähes kaikkien laulajien esitykset, mutta kyllä tääkin on enemmän tuomareiden show kuin laulajien. Tulihan niitäkin, mut jotenkin ne onnistui leikkaamaan sieltä vain ne "hyvät" ja muutamat "huonot" laulajat. Sitten ei kommentteja ollenkaan ja jälkeenpäin jotain tosi sekavaa muminaa kustakin tyypistä. Ei hyvä. Idolsin toteutus oli huomattavasti parempaa. No onhan tätä jatkossakin tietysti katsottava kuitenkin.

Vielä, Subin extra ei kylläkään sitten ollut mistään kotoisin. Ei tullut mitään uutta mitä ei jo tuossa varsinaisessa lähetyksessä olisi tullut, joten aivan turha ohjelma.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti massimo
Parasta oli blondi joka kertoi esikuvakseen Britneyn ja kehui hänen elämänarvojaan. Ja tietenkin tämä blondi sitten itki lopussa, tunsi suurta vääryyttä jostain syystä.

Itse ohjelmahan on ihan tolkutonta tuubaa, mutta sen verran sitä näin, että kiinnitin blondiin huomiota.

Ilmeisesti se sitten putosi vai mistä moinen itkuvirsi?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Paskempaa ja amatöörimäisempää leikkaustyötä en ole tv:ssä vähään aikaan nähnyt. Ihan mielelläni olisin kytkenyt aivot pois päältä ja tuntenut myötähäpeää hyvin tehdyn ohjelman äärellä, mutta vitutti koko ajan se käsittämättömän sekava meininki.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Eipä pärjännyt Idolsille. Näitä ohjelmia katsoo mielellään näiden alkujaksojen ajan, jotta pääsisi nauramaan kaikista karmeimmille esityksille. Sen jälkeen mielenkiinto laskee rajusti ja tuskinpa ohjelmaa tulee myöhemmässä vaiheessa edes seurattua. Nyt mitään Idols-luokan karmeuksia ei näkynyt, eli pettymyshän tuo oli. Eiköhän nuo alkujaksot tule kuiten katsottua, jos jotain todellisia riman alituksia vielä ilmaantuu.

Hauskaa on myös lukea tästä ketjusta näitä "en minä tuollaista roskaa katso, mutta nyt satuin kuitenkin ohjelman näkemään" kirjoituksia. Tunnustakaa nyt ihan rohkeasti, että katsotte mielummin Popstarsia kuin Dostojevskin teosten filmatisointeja :)
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Teme
Tunnustakaa nyt ihan rohkeasti, että katsotte mielummin Popstarsia kuin Dostojevskin teosten filmatisointeja :)
No tunnustetaan: katsoin eilen kahvin keittelyn lomassa jonkun aikaa Popstarsia. Siellä oli joku tikkarinsa menettänyt tyttö itkua tuhertamassa, kun hänestä ei ilmeisesti tulekaan julkkista. Tiedä sitten miksi sitä piti tv:ssä näyttää? Laadun takia? Muuta ei ohjelmasta vartin aikana mieleen jäänyt, kun ei siellä tapahtunut mitään: tyhjää lässytystä, parit laulunäytteet sinänsä ihan osaavilta ihmisiltä ja onnetonta draaman rakentelua juontajalta. Täyttä Fast Show-kamaa. Onko tämä nyt tosiaan sitä moraalitonta ja sopimatonta tosi-tv:tä josta lehdissä kerrotaan? Jäi ne aikaisemmat popstarsidols-kekkerit näkemättä, joten ihmetyttää se häly mikä niistä nousi, jos tämä päivitys on samaa tasoa.

Olisiko mitään ideaa tehdä ohjelma, jossa kilpailijat esittäisivät omia kappaleitaan muiden tulkintojen sijasta? Sitä odottaessa voitaisiin vaikka uusia Rikos ja rangaistus.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
En muuten tiedä, että olinko jotenkin keskittymiskyvyttömässä tilassa (olinhan minä), mutta jäi melkoisen epäselväksi, että ketkä kaikki sieltä oikeasti jatkoon pääsivät?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kommenteista tulee vähän sellainen kuva, ettei tuo ole edes yhden jakson katsomisen arvoinen? Vai kuuluuko nimenomaan katsoa se yksi jakso, jotta voi itse osallistua keskusteluun (haukkumiseen)?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti smasa
Kommenteista tulee vähän sellainen kuva, ettei tuo ole edes yhden jakson katsomisen arvoinen? Vai kuuluuko nimenomaan katsoa se yksi jakso, jotta voi itse osallistua keskusteluun (haukkumiseen)?

Ei ollut todellakaan katsomisen arvoinen. Ilmeisesti Idolsin niskaansa saama aiheeton kritiikki oli vaikuttanut siihen, että niitä kaikista huonoimpia laulajia ei näytetty. Tuomarit olivat sellaista joviaalia jengiä. Seuraavan jakson vielä katson, mutta mikäli se on samankaltaista tuubaa, niin se on sitten siinä.
 

Boomhauer

Jäsen
Viestin lähetti pernaveikko
Ilmeisesti se sitten putosi vai mistä moinen itkuvirsi?

Ei ehtinyt vielä edes pudota, mutta itki vissiin omaa huonoa suoristustaan, väärää biisiä ja huonoa ryhmähenkeä. On se rankkaa...

Aika ponneton ohjelma oli. Idolsin tyyliin enemmän huonoja laulajia ruutuun ja ilkeämmät tuomarit niin tuota jaksaisi katsoa. Voihan tietysti olla että Idolsin tuomareiden kommentit nähneet ja kuulleet lahjattomuudet jättivät tulematta peläten haukkuja ja tämän takia todella huonoja ei ehkä kauheasti ollut.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Onko Popstarsissa edes hyvännäköisiä juontajattaria, jotka motivoisivat katsomaan?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miksi tälläisiä ohjelmia pitää tehdä joka vuosi? Ja miksi ihmeessä tämä ohjelma on ansainnut oman otsikon Jatkoajasta? Onko meillä todellakin pula turhista julkkiksista, jota tämäkin ohjelma suoltaa?

Näin itse eilisestä ohjelmasta muutaman minuutin pätkän, eikä oikein uponnut. Idolseissa oli sentään pari ekaa jaksoa katsottavia, niiden täysin laulutaidottomien ihmisten esitysten seuraamisessa. Sekavaa purkkaa tämä poppistarakax.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Sam#9
Ja miksi ihmeessä tämä ohjelma on ansainnut oman otsikon Jatkoajasta?

Avasin otsikon nimenomaan sen takia, kun kuvittelin ohjelmassa näytettävän enemmän huonoja laulajia. Olisi varmasti keskustelua riittänyt :).
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielest se täällä haukuttu blondi, Jessica nimeltään oli ihan älyttömän ihq. Pahaa teki, kun se itki. =(
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Blackie
Avasin otsikon nimenomaan sen takia, kun kuvittelin ohjelmassa näytettävän enemmän huonoja laulajia. Olisi varmasti keskustelua riittänyt :).

Toisaalta voisi myös ajatella esiintyjien tunteita. Tosin eihän niitä ikinä ajatella tässä ketjussa. Etsitään aina vain syitä nauraa toisille. Nauretaan typerille ja surkeille laulajille.

Ohjelma on syvätä sieltä ja myös toisten tuomitsijat. Miksi pitää yrittää päteä sanomalla toisesta pahaa. Ei se ikinä johda mihinkään hyvään.

Vituttaa todellakin kaikki sellaiset wannabeet, jotka tuomitsevat toiset osaamatta itse paremmin.

Olen itsekin siihen syyllistynyt ja pyydän anteeksi sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Cougar
Toisaalta voisi myös ajatella esiintyjien tunteita. Tosin eihän niitä ikinä ajatella tässä ketjussa. Etsitään aina vain syitä nauraa toisille. Nauretaan typerille ja surkeille laulajille.

Ohjelma on syvätä sieltä ja myös toisten tuomitsijat. Miksi pitää yrittää päteä sanomalla toisesta pahaa. Ei se ikinä johda mihinkään hyvään.

Vituttaa todellakin kaikki sellaiset wannabeet, jotka tuomitsevat toiset osaamatta itse paremmin.

Olen itsekin siihen syyllistynyt ja pyydän anteeksi sitä.

En osaa laulaa, joten en sen vuoksi mene tuollaisiin ohjelmiin nolaamaan itseäni. Ketään ei sinne ole pakotettu, vaan kaikki ovat menneet sinne vapaaehtoisesti, eli sitä saa mitä tilaa. Tuomareiden pitää sanoa ihan suoraan, jos jonkun esittämä "laulu" on hirveetä paskaa. Jos ihmisillä ei ole yhtään itsekritiikkiä, niin voi Kekkosen kivekset sentään! Toisaalta raja se on tuomareillakin. Ulkonäön ja persoonan haukkuminen menisi jo yli, mutta siihen ei edes Idols-tuomarit sortuneet.

T: Blackie (suihkulaulaja)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitää muistaa että Idols ja Popstars ovat kaksi aivan erilaista ohjelmaformaattia. Idolsissa formaattiin kuului huonojen kilpailijoiden hyvin reipas haukkuminen ja pilkkaaminen, Popstarsin ohjelmaformaatti on enemmänkin linjaa "kiitos mutta ei kiitos".
Kyllä minun mielestäni saa arvostella, naureskella ja haukkuakin, jos joku itsensä menee televisioon asti nolaamaan. Laulaisi nyt ennen ohjelmaan menoa jollekin muulle kuin omalle äidilleen ja kuuntelisi vähän kritiikkiä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös