Maikkarin viihdepläjäys: Popstars!

  • 3 865
  • 28

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen katsellut kyseistä ohjelmaa kaikkiaan ehkä viitisen minuuttia, ja silloinkaan en yhtä ja samaa jaksoa. Olen siis täysin väärä henkilö arvioimaan sitä, jos siis halutaan saada tosiasioihin perustuva ja ohjelmalle oikeutta antava arvio. Tämä ei kuitenkaan minua ole ennenkään haitannut, eikä haittaa nytkään.

Popstars on vähän kuin Idols, mutta ilman mausteita. Tuomarit ovat liian kilttejä, todella huonoja laulajia liian vähän. Lavastus on ärsyttävä yhdistelmä 70- ja 80-luvun tyylejä. Ja koko touhussa on suuri ja painava leima: tämä on nähty jo! Vaikka ketään ei kiinnosta, kiinnostaako minua, niin kerron silti, ettei kiinnosta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Siis onko Popstarsilla ja Idolsilla jotain eroa?
Sitä vaan ajattelin kun tänään sarjan vilkaisin.

Sitä samaa mutta laimeammalla kaavalla. Tämä ollaan jo nähty!
 

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä muuten eilen hymyilytti nämä tyypit, joita oli oikeen lähikuvaan otettu (uskovaisia, joku venakko (?), vaalea hihhuli..). Turhaan meni lähetysaikaa heidän haastatteluihinsa. Olisivat hitto nyt näyttäneet niitä "laulajia" enemmän. Edelleenkin kommentit ja kaikki ihan sekaisin. Onneks tuli hankittua tuo digiboxi niin Subin extrassa sentään näytettiin muitakin tyyppejä kuin tunnin ajan samoja naamoja.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti stiflat
Siis onko Popstarsilla ja Idolsilla jotain eroa?
Siis niinku tiäxä et eikz aidolsis etitä niiku yht staraa, siis niinku idolii, ja popstaarzeis niiku jotai vittu niinku tiäxä bändii?++!1 =)=)=)=)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös