Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 690
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Valvoja hei! Olizko mahdollizda pyytaa sinne vieraaxi mestxen kovimman seuran Migelin Jugurien joukkueesta omia kasvatteja?
Jugurit änhooällään jo kaudelle 2090. Jugurit ruleezzz! T: Keijo_annikki 29 wee.

Valvoja: Ei onnistu, koska Jukurit on ostojoukkue
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Repesin muuten kahdelle edelliselle viestille. Kansa odottaa mielenkiinnolla Iivo Hokkasen esiintymistä tsätissä, kaverihan on osoittanut jo nuorten MM-kisojen aikana olevansa melkoinen supliikkimies!
 

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Banaani perkele
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aloita rapstara mä oon parasen mikään varas mä paistan biffit ja rippaan sun riffit <<Toyota Skylineboy90>>

Rapstara tulee huomenna klo 14.15 Maikkarin pääkanavalla. Muista pilkuttaa viestisi. Tiike: kuulostaa pahalta mut multa et oo saanu sitä -Valvoja-
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kaikenlaiset viestit jotka sisältävät kirosanoja tai rasismia(White power) poistetaan

VALVOJA
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Haista sinä mursu paska
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Mitä tarkoittaa kun gundi sanoo et haluu olla vaan kaveri. Mitä mä teen sen kaaaa?tuun hulluks!!!%¤" Koska INDX on vieraana?!?!?!?! Reneee on ihQ!

Juontaja: unohda sellaiset jätkät.
INDX on vieraana 29.2.05 - Tiitu
 

haaZa

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS , Jokerit
Tj tj tj tj
Paljox viive?
OOTTE VALVOJAT IQHHUi
 

Kyle

Jäsen
Mide t'äne pyztyy laiDDaa vieztiii??!! VAStatkAA Plizzzz...!!



*Sori nou chat: Tämä ketju on kyllä huikein mitä koskaan, ikinä, missään on ollut! Onko näin alas vajonnut mikään viestiketju netissä?
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Siis tää on niiq mun OnGelma... Mä SöiN äske Iha niiq TavallisesTi päIväRuoKaa.. MuT sit Ku oLin syöny Ni mä HuOmasiN Et se MaitO oli PilaanTunu... Nii VoiX Täst NyT tulLa jtn SivuVaiKutuXiih?!?!?!

Mua Niiq PelOttaA et Mä Quolen Poiz...!!!

Kyllä, kuolema tulee. Kuten CMX -yhtyekin eräässä kappaleessaan toteaa:

"Aika kulkee kellot laukkaa monta raukkaa hauta haukkaa." Valmistaudu vaan viikatemiehen tuloon.

-Damien, valvoja
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mullon ollu vaikeet. Frendit pettää, kundikaveri hakkaa ja himas on törkeen hankalaa. Sori et avaudun, mut helpottaa ku pääsee purkaa jollekkin näit juttui. Alkaa oikeesti tuntuun et kohta en jaksa enää.

No vedä ittes jojoon jos on niin hankalaa. - Jarre
 
KISA - keksi Kimi Räikköselle uusi vaimo. Kisan voittajalle Kimin käyttämät boxerit, jossa jännä jarrutusraita takapuolella. -Valvoja-
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Leiska
Siis tää on niiq mun OnGelma... Mä SöiN äske Iha niiq TavallisesTi päIväRuoKaa.. MuT sit Ku oLin syöny Ni mä HuOmasiN Et se MaitO oli PilaanTunu... Nii VoiX Täst NyT tulLa jtn SivuVaiKutuXiih?!?!?!

Mua Niiq PelOttaA et Mä Quolen Poiz...!!!
[/COLOR]

Valvoja-äpärä: Et sä mitään kuole sä oot raskaana!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jag tycker om Lennart, han tycker om mig! *Hans-Peter*
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Voi vi**u sIis, mu FreNdit sANoo mUa PisSixex, voixä vaLvojA kertoO, miKä O pisSis???!? Vi**u eT oLi kylMä jUoda sIdukKAa pUistOsa!?! *-TeEnBabE90-*

Pissikset on ihan kivoja, tavataanko huomenna jossain puistossa? - Valvoja Reiska69
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös