Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 831
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lint

Jäsen
KISA sweet perry ihqu _ansquhin_ kanssa!!1

Ketää joka kuuntelis SMAKKII?!? <3<3

VILKUTA MULLE!
 
Viimeksi muokattu:

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
valvoja lue mun viesti!!!! maksaakse ku sä et lukenumn edelistä viestii. Valitan kuluttaja asijamiehelle
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juontaja, viitsitsä vilkuttaa mun kolmikätiselle käärmeelle.

Tunteeko kukaan P. Hirvosta Kälviältä? Se ajelee sellasella ruskeella Toyota Corollalla ja soittaa täysillä Klamydiaa. Seukkaako se? Oon ihan down jos seukkaa. Valvoja, olenko mielestäsi lihava, kun olen 163 cm pitkä ja painan 185 kg? Kaikki jätkät väittää, että olen.

Olet kyllä aika lailla ihannepainossa tällä hetkellä. Ei kannata tollasten idioottien mielipiteestä välittää. -Valvoja-
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hei, voisko joku kertoo mulle mitä kello on?!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jassi näytä tissit ja pyllistä
hauku mun koiralle
21.25
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kertkaa mule se Sims-koodi jolal saan taloon kolmannen kerroxen!?!?!?!111!?1 Pliizzzzzz! Paljox viive on?
 
Onx tääl ketää jonka mielest neitsyys suxxx????? mä menetin omani ottamal poskee yhellt janilta yhis ammatti koulu bileis.......
¤horo lizbet 11¤

Neitsyys on hieno asia josta kannattaa pitää kiinni. PS. kai käytitte kondomia? -Valvoja-
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yh = yhteishyvä ketään kemist hereil? Oon 16 v. oonko lihava. Valvoja millon Miika juontaa Miika suorittaa ase palvelusta -Valvoja-
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
error
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valvoja, voisitko näyttää sun keskenkasvuiset ketunnenät?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
valvoja, voix tulla käydä ruudus ku kaikki kehuu sua mut mä en oo nähny sua vielä ja haluisin mäkin nähdä sut et minkä näkönen oot. t: yxi näinen -88
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tulisko joku tekee JYP:ssa maaleja? T: Matti A
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
D:69696969 Hei ole luotettava ja uskollinen 23-vuotias avioliitossa elävä ja kolme kertaa vankilassa ollut mies. Etsin naista kokoa xxxxxl ->. Itse olen vaalean tumma 175/135/ja todella ison omaava 30/6 - lepotilassa. En tosin ole varma, mutta kai sen pituus on senttimetreinä tai millimetreinä. En tiedä. Jäi yläasteella pitkä matikka suorittamatta. Tosin voihan "sen" pituus olla tuo tuuminakin.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Matti A:

Eix tärkeintä oo se, et kaikil on kivaa ja hyvä mieli? Ja sit viel se, et kaikki pelaa?

Ilari Filppula on tosi söde!!

T: yx jyp-girl vaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös