matti&teppo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Aika vankkaa näyttöä: yksi pelaaja (Ahonen) lähtee ja homma on siis pielessä. Saman logiikan mukaan yksi loukkaantuminen ja hanskat naulaan.lintu kirjoitti:Näinhän se meni. Piti hankkia yksi ulkomaalainen pakki ja kaksi ulkomaalaista hyökkääjää. Nyt hankittiin Askey ja White ja enää on jäljellä yksi ulkomaalaispaikka joka taitaa olla pakko pistää hyökkääjään.
Tätä samaa asiaa olen kiukutellut jo vähän aikaa: ainoastaan todellinen ääliö kasaa joukkueen periaatteella täysmäärä ulkomaalaisia juuri tietyille paikoille. Miksi ihmeessä noin? Tuo logiikka vaatii sen ettei yhtään takaiskua (loukkaantumista, tai NHL-pykälää) tule kauden aikana kotimaiseen huippupelaajistoon. Kyllähän nyt kaikki tajuaa että tammikuussa olisi helpompi löytää loukkaantuneen kotimaisen pelaajan korvaaja jos ulkomaalaiskiintiössä on tilaa. Tässä kyseisessä asiassa olen täysin eri mieltä Matikaisen toimintatapojen kanssa. Hänhän tuntuu tekevän tämän, minun mielestä perustavaa laatua olevan, virheen joka vuosi. Ja juuri siksi häneltä pitäisikin kieltää joukkueen kasaaminen.
Selvennetään nyt vielä se oma näkökanta
joukkueen pitäisi olla kasassa niin että kiintiöpaikoilla olisi vielä tilaa mahdollisten loukkaantumisten takia
Esim. Schnabel menisi heittämällä porukkaan, mä tykkään kaverin tyylistä. Mutta silloin pitäisi muut osaset olla paremmin täytettynä kotimaisin voimin. Tällä hetkellä näin ei ole, jolloin oikeastaan ainoa mahdollisuus on heittää hänet ulos ja hommata tilalle kotimainen Schnabel. Ja Schnabelin tilalle ulkomainen kiekollinen pakki. Tai sitten mennä pakeilla näillä.