Mahdollinen lakko 13.3.2009 PO-sarjan aloituksessa

  • 15 232
  • 55

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Voisin veikata Max Kolun avaavan maalihanat Jyväskylässä legendaarisella SM-liiga historian nopeimmalla maalilla, kolme sekunttia aloituksesta.
Veikkaan että Kolu ampuisi silti tolppaan, mutta saisi kaivettua kiekon kulmasta ja maali syntyisi vasta ajassa 0.21.
 

d2uce

Jäsen
Tosin, nythän on sellainen tieto jo tullut että tuo Hesarin uutinen oli ankka. Työnseisausta ei ainakaan tule vaan jos jotain tapahtuu, toteutetaan se muillla keinoin.

Näemmä ei pelata ollenkaan, ainakaan SM-Liigan etusivun mukaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Esimerkkejä siitä että saman puolen kaverit tappelisivat keskenään, ei taida hirveästi olla?
Liigasta tuskin, mutta kyllä tuolla alasarjoissa tapahtuu. Minä ainakin olen viheltänyt peliä, jossa kaksi a-junnua ottivat joukkueen sisäisen vaihtoaitiossa ja sen edessä. Eihän siinä dumarinakaan muuta voinut kuin todeta "voi kettu" ja sitten vaan nopeasti kelailemaan mitä tehdä. Silloin ainakin annoin molemmille pari kymppiä ja sillä äijät koppiin ja pois jaloista ja ei muuta kuin taas pelattiin.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Tosiaan SM-Liigan sivut on mitä on. Nyt siellä on jo oikea päiväkin.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Joku 30 sekunnin seisoskelu jossain kaukalossa vaikuttaa varmaan ihan vitusti joihinkin päättäjiin. No, toivottavasti ainakin tämän idean isälle tulee hyvä mieli, kehenkään muuhun tämä ei vaikutaa minkään vertaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kyllä tuolle 30 sekunnin lakolle saadaan varmasti hyvin huomiota. Vielä kun onnistuisivat välittämään yleisölle haluamansa viestin perille niin kyllä muutaman kabinettikallen verenpaineet saadaan mukavasti koholle.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
J-P Vuorinen ei sulata: linkki

Eikö J-P ole huomannut, että työnseisauksen aikana liiga on tasaisempi kuin koskaan?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieno juttu, että toteutuu. Toivottavasti ei nähdä rikkureita ja toivottavasti tämä lakko edesauttaa pelaajien vakuutusturvaa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Täytyy varmaan raahatua teeveen ääreen ihan vain puolen miinutin takia, haluan nähdä miten hoitavat Hämeenlinnassa tilanteen. Siinähän voivat hakea 30sekuntia asetelmia ja puhua mukavia keskenään. Eniten silti odotan mitä sitten puolen minuutin jälkeen. Pari äijää alkaa "vääntää" ja molemmat boksiin väkivaltaisuudesta, aloitus keskeltä, sanon mä. Pystyyköhän tätä käyttää livevedossa hyödyksi..

Edit: niin joo jotain höpinää tuossa Hesarin linkissä olikin miten meinaavat toimia.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
En todellakaan usko mihinkään lakkoon. Hieman kunnioitusta nyt katsojia kohtaan kun peli on muutenkin jo niin paskaa.

edit. Jahas! Lakko siis pidetään. Pitääko tuo nyt tehdä katsojien kustannuksella? Saatanan puulaakisarja tämä sm-liiga muutenkin ja nyt tälläistä pelleilyä päällä. todellista play-off kiekkoa!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vai että toteutuu sittenkin. Ihan mielenkiintoista seurata kuinka pitkään ovat paikallaan ja onko tuolla mitään vaikutusta mihinkään päätökseen. Toivottavasti millään paikkakunnalla ei kuulu mitään "PELIÄ!"-huutoa kesken mielenilmauksen.
 

JPL

Jäsen
Viitaten Vuorisen "rangaistuksiin":
Voisihan nuo pelaajat läpsytellä vaikka kiekkoa toisilleen siniviivalta toiselle tuon hetken ajan.

30s jälkeen joku vippaa kiekon sitten keskialueelta pihalle ja aloitetaan oikea vääntö.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Naurettava keino, mutta hyvän asian puolesta.
 

Läski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siitähän tulisikin hauskaa spekulointia, jos joltain joukkueelta jää vähämaalisessa matsissa maali tekemättä, kun summeri päättäisi ekan erän juuri ennen kiekon maaliin menoa. Siinä voisi sitten pohtia kopissa erätauolla vakuutusturvaansa.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Ihan täyttä paskaa tää koko mielenilmaus yms. vakavasta asiasta on kyse, mutta asia pitäisi toteuttaa jotenkin yhteishengessä SM-liigan johdon kanssa, ettei mitään jäähyjä aleta jakamaan.. saatika pelejä perumaan. Hyvä idea, huono toteutus!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukolle ilmoittivat ilmeisesti tuon ajan väärin kun osa pelaajista aloitti lakon jo paljon aikaisemmin...

Kari Jalosen pitäisi kommentoida mielenilmaisua IFK-sivuilla:

"HIFK osallistui mielenilmaisuun pelaamatta minuuttiakaan edellisissä kolmessa Tepsi-pelissä."
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mites tuo homma tänään meni?

Hartwall Areenalla kiekko jäähän ja pelaajat eivät tee mitään, eikä kelloa laitettu käyntiin. Pari sekuntia ihmettelyä ja peli poikki. Tuomarit käy keskustelemassa vaihtoaitioiden kanssa ja aloitus keskeltä vaihtoaitioiden edestä.

Itse olin hiukan huuli pyöreenä kun olin koko päivän menossa ja jäi uutiset lukematta enne peliä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hartwall Areenalla kiekko jäähän ja pelaajat eivät tee mitään, eikä kelloa laitettu käyntiin. Pari sekuntia ihmettelyä ja peli poikki. Tuomarit käy keskustelemassa vaihtoaitioiden kanssa ja aloitus keskeltä vaihtoaitioiden edestä.

Itse olin hiukan huuli pyöreenä kun olin koko päivän menossa ja jäi uutiset lukematta enne peliä.

Sama Espoossa, joskin pelikello ehti käydä 3 sekuntia. Tuon jälkeen peli sitten alkoi normaalisti.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sama Espoossa, joskin pelikello ehti käydä 3 sekuntia. Tuon jälkeen peli sitten alkoi normaalisti.

Hämeenlinnan tv-matsissa tismalleen sama kaava kuin Espoossa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hämeenlinnan tv-matsissa tismalleen sama kaava kuin Espoossa.
Onko säännöissä joku syy, miksi esim. tv-ottelussa peli vihellettiin poikki? Onko sääntöjen vastaista olla tekemättä mitään hetkeen?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onko sääntöjen vastaista olla tekemättä mitään hetkeen?

On. Kiekkoa pitää pelata hyökkäyssuuntaan. Esimerkiksi maalintakana kiekkoa pitävä pakki saa pelin viivyttämisestä jäähyn, jollei tuomarin kehoituksesta lähde avaamaan peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös