Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Toi Coco osuus aiheutti kyllä melkoista vaivaantumista. Mikähän sen pointti oikein oli? Tietysti vittuilla huuhaalle, mutta ei oikein toiminut ja oli täyttä paskaa.
Jos yhtään lämmittää, niin nelosjakso on sitten jo aikamoinen tasonnosto kolmosjaksoon verrattuna.
Kaikenlisäksi päivä oli pilvetön ja taivaalla paistoi aurinko ja itse avantoa/jäätä ei ollut missään, niin samaistuvuus kylmään oli täysi nolla. Kai nyt pohjoisessa sentään olisi vielä ihan oikeita avantoja ollut? No, toisaalta youtube on täynnä avantountivideoita, joten halvemmalla olisi päässyt, kun olisi ollut menemättä sinne Vantaallekin.- Avantouintia jossain Vantaalla, hui miten hurjaa
Haapakosken Ville juuri matkusteli ympäri Suomea saunomassa, joten eivät varmaan halunneet samanlaista ”matkaohjelmaa” tehdä.- Suomalaisessa saunakulttuurissa olisi riittänyt kerrottavaa, mutta päätettiin tuoda saunottaja Ameriikasta
HaapasaloHaapakosken Ville juuri matkusteli ympäri Suomea saunomassa, joten eivät varmaan halunneet samanlaista ”matkaohjelmaa” tehdä.
Kiitos. Laitetaan aikaisen heräämisen piikkiin.Haapasalo
En jaksa muokkailla tuota viestiäni, niin tästä uusimmasta jaksosta vielä pari ajatusta, kun sen alkua olen nyt katsonut. Silloin ensimmäisillä kausilla siitä itse matkustamisesta sai jo, niin paljon mielenkiintoista sisältöä, että silloin jaksoihin ei tarvinnut ympätä yhtään tätä mukahauskaa spedeilyä.
Toistan monia kirjoittajia: Tämä 3. jakso on kyllä aivan täydellinen rimanalitus ja ei tätä pysty katsomaan kokonaan. Ihan vitun huono jakso.
Ihmettelin kanssa eilen 3. jaksoa katsellessani tuota Coco-osuutta. Eikös tuo tyyppi ole Tunnan veli Eero Milonoff?
Ei. Ei vaan jaksa enää. Täysin teennäistä mielestäni.