Madventures

  • 152 156
  • 458

mexicana

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Vaasan Sport, TPS, Vaasan Sport, TPS, Vaasan
Sub TeeVeellä esitetty "back-packer" matka-ohjelma on minun mielestäni yksi parhaimpia saroja jota Telkkku on koskaan näyttänyt, joten päätin että näin hyvä ohjelma ansaitsee oman keskustelu palstan
Paras TV-ohjelma kautta aikojen. Ei löydy tarpeeksi sanoja kuvaamaan tätä loistavasti toteutettua matka/trekkeri ohjelmaa. Niin hyvä että melkein tekee kipeää. Lisää tätä telkkariin. Vaikka olen nähnyt koko sarjan kolmeen otteeseen, haluan vielä nähdä sen ainakain kerran.
Riku Rantala ja Tuomas Milonoff rulettaa ihan kympillä tässä ohjelmassa.

Muita mielipiteitä tästä maailman parhaasta sarjasta???
 
Viimeksi muokattu:

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Siis kerrassaan loistava sarja. Poikien maanläheinen suhtautuminen muuttuvaan ympäristöönsä laittaa tämmöisen karskimmankin miehen ajattelemaan. Suurimman osan ajasta varastava herskyvä huumori on aidompaa kuin missään muussa television ohjelmassa ikinä.

Kaverini tapasivat Rikun viime Provinssissa. Kehuivat, että oli juuri niin stand up jamppa kuin madventuruksessakin. Tulin kateelliseksi.

Välitänpä tässä nyt samalla kiitokset VLP:lle (Vaasan Läänin Puhelin), joka päätti poistaa SubTV:n kaapelistaan sillä verukkeella, että saisivat enemmän digibokseja myytyä/vuokrattua. SubTV:hän antaa signaalinsa ilmaiseksi, mutta tätä loistavan nimen omaava yhtiö halusi pönkittää omaa myyntiään riistämällä yhden pienen ilon televisiota katselevilta. Sanottakoon, että SubTV:n ohjelmisto on, niin kuin muillakin kanavilla, suurimmaksi osaksi pelkkää paskaa. Silti esim. tänään olisi ollut kiva katsoa dokkari Holmesin Jonista. Sen sijaan katsoinkin riipivän draaman Coyote Ugly. Minä, jos joskus boksin hankin teen kaikkeni, että sen minulle myyvällä firmalla ei ole minkäänlaisia kytköksiä, ainakaan tuottavasti, VLP:een. Voitte puolestani haistaa p*skan.
 

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
Viestin lähetti mendieta
Minä, jos joskus boksin hankin teen kaikkeni, että sen minulle myyvällä firmalla ei ole minkäänlaisia kytköksiä, ainakaan tuottavasti, VLP:een. Voitte puolestani haistaa p*skan.

Itsekin punnitsin mielessäni josko digiboksin saisi hommattua niin ettei latin latia päädy VLP:n tahmaisiin kämmeniin. Sen verran pistää vihaksi moinen keplottelu.

Eivätkä raukat edes myöntäneet että ovat rahanahneita paskoja, jotain selitystä oli tullu tyyliin "halutaan vapauttaa yksi kanava 9:n muun käyttöön" mitä tarkoittaneekaan... Olisivat edes siinä tapauksessa poistaneet vaikka ruotsin ykkösen tms. kanavan, jota tuskin kovin moni useinkaan katsoo.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Loistava sarja

Kyllä Madventures oli loistava sarja, joka ansaitsee ehdottomasti tulla uudelleen näytetyksi. Riku ja Tuomas olivat tosiaan loistavia, viljelivät hyvää huumoria joka väliin.


Parempaa matkailuohjelmaa en ole koskaan nähnytkään.
 

Puster

Jäsen
Vanhana kulinaristina minua erityisesti lämmitti erikoisjakso, jossa oli koottu eripuolilta maapalloa kauhumatkat erilaisiin makuelämyksiin.
Jaksossa pojat olivat vierailulla toisinaan koppakuoriaisgrillillä ja jossain taas apinanaivoja keittelemässä. Ja sitten perinteiseen sakset-kivi-paperi -tyyliin arvottiin "voittaja", joka sai annoksen vedellä kitusiin toisen kommentoidessa kameran takana.

Muistaakseni ainakin tuo apinanaivojen syönti kirvoitti kotikatsomossa alun yökkäilyjen jälkeen säälinsekaiset röhönaurut.

Joka tapauksessa voittaa matkailusarjana mennen tullen jenkkien kiiltokuvamaiset muka-muka -ohjelmat.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huomattuani tämän otsikon hihkuin jo sisäisesti onnesta, koska luulin että Madventures jatkuu taas jollain kanavalla, mutta ei sentään. MV oli kyllä aivan loistava sarja. Tällainen mammanpoikakin näki maailmaa turvallisesti ja ilmaiseksi. Vaikka pidänkin matkustamisesta, enkä itsekään viihdy varsinaisissa turistirysissä, niin nuo pojat kolusivat kyllä semmoisia paikkoja, että jäisi itsellä menemättä. Extreme-ruokailuista puhumattakaan.

Toivottavasti joku kaupallinen kanava tajuaa ottaa pojat palkkalistoilleen. Ei muuta kuin pojat maailmalle "all-expences-paid". Kyllä sitä rahaa syydetään niin uskomattomiin paskaohjelmiin, että Madventuresin lopettaminen on suoranainen loukkaus katsojia kohtaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Pidin tekopyhänä tai ehkä paremminkin sanottuna naiivina kohua, joka koiran syömisestä ohjelmassa tuli. Jos siellä se on maan tapa, täysin laillista ja moraalisesti hyväksyttyä, niin sitten siitä voidaan tv:ssä kertoa, imo (tähän joku pedofiilivertaus olisi loistava, anyone?). Ja kun ajatellaan mitä töllöstä näytetään eli sodassa kuolleita ihmisiä ja murhia, niin kyllä on ihmisten suhteellisuuden taju on täysin hämärtynyt, mikäli koiran elämä menee ihmisen edelle (toinen tapaus oli tietenkin tämä poliisikoira-case).

tulee ihan Tony Soprano mieleen.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti dana77
Pidin tekopyhänä tai ehkä paremminkin sanottuna naiivina kohua, joka koiran syömisestä ohjelmassa tuli.


Joo se oli todellakin ihme juttu se kohu. Tuollainen se ihmismieli on.


Ja ne MadCook -osiot oli kyllä aivan parhaita. Siis aivan mahtavaa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava sarja ja hienoja jätkiä. Hakkaavat Folke Westin mennen tullen. Olis kyllä hienoa lähteä kiertelemään maailmaa tolleen reppu vaan selässä.
Tuli haikea olo kun sarja päättyi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sarjaa en ole katsonut oikeastaan kertaakaan, vaikka ihan mielenkiintoisia juttuja tuntui olevankin. Yksi asia on askarruttanut ja kysynpä tässä jos joku osaisi vastata. Sattuuko kukaan tietämään että kenen/minkä tekemä kappale se ohjelman tunnari on? Sellainen syntikkapuhallus. Syntetisaattorimusiikin ystävänä kiinnostaa asia, kun kyseinen kappale oli korvaa miellyttävä. =)
 
Ehdottomasti se oli paras matkailuohjelma minkä olen nähnyt.

Tuollaista meininkiä pitäisi saada ruutuun enemmän tässä oli jotain samaa mitä Neil Hardwik omassa matkailu ohjelmassaan esitti.
Neilillä muistaakseni alkoi joka aamu pitkällä viskiryypyllä.

Ruuista jäi mieleen parhaiten marsu,koira,apina ja chili.

Ja se grilli mikä oli Bankokissa ei se niin älytön ole olen myös itse maistellut niitä eikä niissä maistu muu kuin öljy ja niissä matosissa on paljon proteiineja..
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Ted Raikas
Sarjaa en ole katsonut oikeastaan kertaakaan, vaikka ihan mielenkiintoisia juttuja tuntui olevankin. Yksi asia on askarruttanut ja kysynpä tässä jos joku osaisi vastata. Sattuuko kukaan tietämään että kenen/minkä tekemä kappale se ohjelman tunnari on? Sellainen syntikkapuhallus. Syntetisaattorimusiikin ystävänä kiinnostaa asia, kun kyseinen kappale oli korvaa miellyttävä. =)
Vangelis: Alpha

Pirun hyvä sarja, ja toivoisin sille mitä pikimmin jatkoa. Tunnelmaantaan ehkä "hieman" rennompi kuin Folke Westin vastaavan lajityypin ohjelmat.

Se viiksekäs/kalju Riku Rantalahan on ainakin toiminut Helsingin Sanomien rikostoimittajana ja bongasin hänet kerran tv:ssä samoissa kulahtaneissa liiveissään jonkun julkismurhan oikeudenkäynnissä. Siis yleisössä. Eli tekee varmaan niitä hommia.

Eikös muuten tuo ole Tunan veli, joka näyttelee Käenpesäsarjassa? Onko ohjaaja Pekka Milonoff sitten näitten molempien isä?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti J-Ko
Loistava sarja ja hienoja jätkiä. Hakkaavat Folke Westin mennen tullen. Olis kyllä hienoa lähteä kiertelemään maailmaa tolleen reppu vaan selässä.
Tuli haikea olo kun sarja päättyi.

No kas kun et lähde.
 

mexicana

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Vaasan Sport, TPS, Vaasan Sport, TPS, Vaasan
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov


.

Se viiksekäs/kalju Riku Rantalahan on ainakin toiminut Helsingin Sanomien rikostoimittajana ja bongasin hänet kerran tv:ssä samoissa kulahtaneissa liiveissään jonkun julkismurhan oikeudenkäynnissä. Siis yleisössä. Eli tekee varmaan niitä hommia.


Mm. Peter Fryckmanin oikeudenkäynnissä, uutisoitiin, niin itse Riku Rantalahan se sieltä oikeudesta poistui samat kledjut päällä kuin sarjassa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikös ko. ohjelman juontajat heittäneet läskiksi JSN:n huomautuksen, joka seurasi koiransyöntisessiosta? Mutta juontajathan ilmeisesti joutuivat lukemaan kyseisen tekstin uudelleen ja huomattavasti vakavammalla naamalla.
 

Puster

Jäsen
Videot valmiiksi

Ketjua ylös sillä Subtv lähettää Madventuresin jälleen toiveuusintana.

Rikun ja Tunnan seikkailut alkavat ensi sunnuntaina 16.5 kello 21.30. Jos tällä kertaa vaikka muistaisi katsella alusta asti.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chunnichi Dragons
Itse Suomessa ollessa katselin sarjaa aina kun muisti. Kaverit teki hienon ohjelman vaikka moni kavereistani on sanonut että oli täyttä paskaa mutta oma mielipiteeni on vähän toisenlainen. Hyvä Sub. Madventures oli niitä harvoja ohjelmia joita tuli Subilta tarkasteltua tiuhempaan. Ja oma mielipiteeni siihen koirasoppaan oli tasoa "Stanan kukkahattutädit voisivat painua ...". Että silleen
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tyhmyyttä yli rajojen
 
Ihan kohtuullinen matkailuohjelma.

Kukkahattutädiksi leimaantumisen uhallakin esitän kyllä paheksuntani siitä tupakoiva kameli-osiosta, ei ollut hauskaa ei. Eläimiä ei saa kiusata.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Enpä seurannut. Enkä varmaan seuraa nytkään.

Muutenkin, mun mielestä ihan perseestä tuollainen "syönpä apinanaivoja, nyt oksettaa"-meininki ja kotosohvalla sipsikulhon ääressä ihmetellään "iik nyt se syö apinanaivoja!"-meininki on ihan perseestä. Tosi vitun extremeä joo. Ihan niinkuin jossain pelkokertoimessakin, syödään pässinkiveksiä ja yökkäillään, eläinparka heittää henkensä jonkun amerikkalaisimbesillin yökkäilyviihteen vuoksi.

Koiran syömisestä, kyllä sen ymmärtää, että jossain vitun kehitysmaissa niin tehdään, mutta että joku suomalainen hyvinvointipelle lähtee sinne niitä syömään kameran edessä, niin en mä ymmärrä mitä siistiä/tv:ssä näyttämisen arvoista siinä on.

Sekoiluohjelmat über alles, mutta en mä tuollaista jaksa.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chunnichi Dragons
Itseäni ei ohjelmassa viehättänyt tuo edellä mainittu Mad-cook osio tai tupakoiva kameli. Ehdottomasti parasta antia olivat matkakohteet jotka eivät olleet sitä tasoa missä normaali turisti liikkuu. Paikallisten kultuurien ja ihmisten näkeminen sekä kauniit, koskemattomat maisemat ovat hienomipia hetkiä mitä tuollaisilla matkoilla voi kokea. Tuntuu siltä että 30 minuutin ohjelmasta porukka muistaa sen alle viiden minuutin "kokkailu" osion.

Kaikissa hyvissä ohjelmissa on aina paskaa ja sen faktan kanssa täytyy elää. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä ja tämä ohjelma ei ollut tehty mielyttämään kaikkia! Ja taas se sama perusongelma jos ei tykkää jostain ohjelmasta voi sitä kaukosäädintäkin käyttää.

PS. Nännimäinen en leimaa sinua kukkahattutädiksi
 

Warre

Jäsen
Ko. ohjelmaa on tullut sivusilmällä seurattua lähinnä siksi, että kavereista huokuu rehti, siloittelematon MoonTv:stä (R.I.P) tuttu meininki. Viihdeohjelma parhaasta päästä. Matkailu ja ruoka on tässä itselleni lähinnä sivuseikka.

Viime sunnuntaina(uusinta eilen) tuli ulos tämä joidenkin mielestä etova jakso, jossa kyseiset matkaajat suuntasivat jokea pitkin syvälle viidakkoon ja siellä se huonompionnisempi nautti huikopalanaan mm. sitä apinan aivoa. Jakson parasta antia oli kuitenkin se retkikunnan johtaja joka omintakeisella american-enklannillaan neuvoi kaksikkoa viidakon monipuolisista vaaroista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös