Maanantai on nurkan takana...

  • 6 561
  • 23

Viikonloppu ohi, mitäs maanantaina?

  • Olen työtön, mutta kaipaan työtä

    Ääniä: 11 7,6%
  • Olen työtön, ei halua työelämään

    Ääniä: 3 2,1%
  • Menen töihin naama norsunvitulla

    Ääniä: 42 29,0%
  • Menen töihin hyvällä fiiliksellä

    Ääniä: 50 34,5%
  • Olen opiskelija, sovittelen jo reppua selkääni

    Ääniä: 15 10,3%
  • Olen opiskelija, taidan pitää vapaata

    Ääniä: 22 15,2%
  • Olen eläkkeellä, olen jo unohtanut mitä on työ?

    Ääniä: 2 1,4%

  • Äänestäjiä
    145

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, viikonloppu on pian taas ohitse ja aamulla on aika palata arkeen. Mitkä ovat fiilikset yleensä sunnuntai-iltana arkea odotellessa? Minne menet aamulla vai menetkö minnekään? Eräs silloinen työkaverini tokaisi aikanaan, että sunnuntaina tekisi mieli etsiä köyttä eikä eväsreppua.

Edit. Koska joukossa on vuorotyöläisiä, niin olkoon heidän "maanantai" se päivä, jolloin työt alkavat vapaiden jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hyvät fiilikset, kuten suurin piirtein muinakin sunnuntaipäivinä. Tämä säännöllisen epäsäännöllinen kolmivuorotyö pitää huolen että saa viettää viikonloppua ihan arkenakin. Maanantait ovat mukavia päiviä, sillä yleensä mulla alkaa olemaan työviikko loppupuolella.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Niin, viikonloppu on pian taas ohitse ja aamulla on aika palata arkeen. Mitkä ovat fiilikset yleensä sunnuntai-iltana arkea odotellessa? Minne menet aamulla vai menetkö minnekään? Eräs silloinen työkaverini tokaisi aikanaan, että sunnuntaina tekisi mieli etsiä köyttä eikä eväsreppua.