Tuskinpa koutsi tekee ratkaisujaan ilman konsultaatiota lekureiden ja itse Markkasen kanssa.
Kolmen yhteensattuman summa, että näin kävi.
Ellei sitten arvon cobolilla ole parempaa tietoa?
Kopista kantautuneiden tietojen mukaan Markkanen olisi itse halunnut pelata jo edellispelin, mutta Sheds ei ottanut riskiä.
Tuskinpa koutsi tekee ratkaisujaan ilman konsultaatiota lekureiden ja itse Markkasen kanssa.
Kolmen yhteensattuman summa, että näin kävi.
Ellei sitten arvon cobolilla ole parempaa tietoa?
Kopista kantautuneiden tietojen mukaan Markkanen olisi itse halunnut pelata jo edellispelin, mutta Sheds ei ottanut riskiä.
Mielenkiintoinen sarja tulee Puurulan kanssa Bluesia vastaan. Eiköhän ainakin maaleja ropise.
Aika hyvin Shedden lyttäsi Puurulan tämän päivän pelin jokerit.comissa. Onko jollain tietoa Markkasen tilanteesta?, Cobol tuntuu ainakin olevan varma, että kausi on paketissa.
Todella vittumaisesta tekstiä Sheddeniltä, joka vaatii Puurulaa löytämään itseluottamuksen - jota Shedden itse oli kovasti lyttäämässä viime ottelun jälkeen. Tosin Shedden myöntää onneksi Puurulan sentään lyöneen neljä kertaa maajoukkuevahdin :)
Markkasen kausi on nyt ohi. Ei olisi ohi, jos olisi annettu pari lisäpäivää, mutta riski kostautui. On toki olemassa pienen pieni mahdollisuus saada Markkanen pelikuntoon, mutta kun nivunen ei kestänyt, kausi on lähes varmasti ohi.
Eri mieltä. Pahin virhe olisi alkaa nyt säälimään Puurulaa. On siinäkin ammattilaispelaaja jos nyt tulee paha mieli, kun kritisoidaan. Tuohan on paras keino edes yrittää saada HJ:sta paras irti kun ne pelit tulee eteen, joissa oikeasti pitää venyä eikä riitä Pelicans-sarjan suoritus.
On tää vaan ihme perseilyä. Koko joukkueen tärkein pelaaja ei ole pelikuntoinen silloin kun sitä eniten tarvitaan ja tilalle hankittua kaveria mollataan julkisesti. Ihan ihme toimintaa.
Nyt vaan kaikki tuki Puurulalle ja toivottavasti kaveri ylittää itsensä välierissä. Sankarin viittaa on tarjolla.
Toivottavasti tästä kaikesta sähläislystä opitaan edes sen verran, ettei se toistu ensi kaudella.
On meillä vielä Hovinenkin maaliin pistettäväksi, ainakin Hovinen olisi isompi ja peittävämpi kuin Puurula. Ja ei se Markkanen ole täysin rikki missään tapauksessa ei Jussi muuten tänään olisi saanut lupaa kokeilla. Tai jos on täysin rikki niin on ollut sitä jo pitkään.
Joukkueenkokoaja kun hankki senttereitä ettei lopu kesken, pakisto oli lasaretissa koko runkosarjan ja maalivahti loukkaantui pleijareihin. Jos olisi hankkinut veskareita, olisi varmaan kaikki kenttäpelaajat lasaretissa. Nämä nyt vaan kuuluu lajiin ja niiden kanssa on elettävä. Ei mestaruus ratkea loukkaantumisiin, puolet pelaajista on klesoja joka tapauksessa.Joukkueenkokoajien omaa syytä, myös, mutta...
Ei ole Hallikaisella asiaa kaukaloon tällä kaudella, hyvä jos ylipäätään vielä joskus.Mikäs on Joonas Hallikaisen tilanne? Sopimus ainakin meikäläisten kanssa voimassa, mutta onko silti edes teoriassa mahdollista, että saapuisi meidän enkeliksi? Olis aika kylmä veto iskeä Hallikainen semeihin byyriin.
Jos ei Hovinen Sheddenille kelpaa, C-junnuista voisi ottaa Roy Bertulan. Olisi aika kylmä veto sekin.
Ja ettei mene ihan OT:ksi niin täytyy sanoa että ei voi kun ihmetellä mitä Sheddenin päässä liikkui kun pisti maalille toipilas Markkasen. Aivan järjetöntä! Miksi ottaa tuollainen riski kuudennessa pelissä?!