Itse olen ollut aika pettynyt Strömbergiin. Zeppin loukkaannuttua hänellä oli loistava paikka näyttää taitonsa, mutta suoritukset ovat ailahdelleet liikaa. Toisaalta Zeppikään ei ole tällä kaudella ollut yhtä hyvä kuin vuosi sitten. Johtuivatko viime vuoden hyvät pelit sittenkin enemmän siitä, että edessä luutivat Kudroc ja Malmivaara, jotka pitivät vastustajat poissa reboundeista?
Itse en pitäisi välttämättä ollenkaan pahana sitä, että Zepp ja Strömberg lähtisivät molemmat pois ja ensi kaudeksi hommattaisiin uusi ykkösvahti ja Hostikka otettaisiin kakkoseksi. Kuka se ykkösvahti sitten olisi?
- Ainakin Ari Ahonen voisi olla vapaana, kun Riksman tervehtyy.
- Sasu Hovi on kuulemma esittänyt ihan hyviä otteita Slovakiassa. Olisiko hänestä SM-liigaan ykkösvahdiksi?
- Olisiko Teemu Lassilalla halua palata Ruotsista Suomeen?
- Mitä tekevät Venäjän liigassa pelaavat Petri Vehanen ja Mika Noronen? Jälkimmäinen taitaa yhä tähytä NHL:ään.
- Juha Pitkämäki ei täysin lunastanut odotuksia Ilveksessä, onnistuisiko se SaiPassa?
- Mihin on kadonnut Kristian Antila? Hän oli aikanaan nuorten maajoukkueen tähtimaalivahti, mutta en ole kuullut hänestä aikoihin mitään. Viimeksi taisi kimpoilla AHL:n ja ECHL:n välissä. Noin täydellisesti tuntemattomuudesta ei tosin varmaan nousta liigajoukkueen ykkösvahdiksi.
- Antilan tavoin olen ihmetellyt HPK:ssa yhden kauden pelanneen Zdenek Smidin katoamista. Smid olisi nyt 26-vuotias, eli hän alkaisi olla parhaassa peli-iässä, mutta kaverista ei ole kuulunut mitään, vaikka junnuvuosinaan taisi olla Antilaakin lupaavampi nuorten maajoukkuepeluri.