flintstone kirjoitti:
Nurminen EI OLISI KOSKAAN IKINÄ MISSÄÄN PELANNUT Pelicansissa kun NHL ALKOI - saitko pässi?
Mitäköhän nyt tuo mahtaa tarkoittaa?
Sitäkö, että Nurminen ei olisi pelannut missään, koska NHL alkoi tai ei olisi pelannut Pelicansissa tai olisi Pelicansissa, mutta ei pelannut missään. Mitäköhän nyt oikeasti yrität kirjoittaa?
Elton kirjoitti:
Olisiko esimerkiksi sen takia, että Thomas tiesi arvonsa ja mahdollisuutensa änärin suhteen ja ei suostunut muunlaiseen sopimukseen???
hämeenlinnassahan tämäntyylisiä sopimusneuvotteluja ei ole tarvinnut käydä, vai olisikohan Spruits tahi joku muu huippuvahvistuksistanne halunnut sopimukseensa Nhl-pykälän?
Sehän on selkeää, että Thomas tiesi arvonsa ja sai sellaisen pykälän sopimukseen. Mutta minä kritisoin noissa kirjoituksissa sitä, että syytetään Kummolaa ja liigan johtoa Jokereiden johdon virheistä.
Todennäköisesti Sprutks ja muut huippuvahvistukset olisivat halunneet NHL-pykälän sopimuksiinsa, jonkinlainen siellä todennäköisesti onkin, mutta heille ei ilmeisimmin samanlaista kuin Thomakselle suotu. Varmaan HPKn johtokin voisi tehdä samanlaisen pykälän, jos mies pelaisi halvalla kauden jäätyään HPKhon.
Ja kuten olen sanonut: turha sitä on muita lähteä syyttelemään, jos on itse paskannut housuihinsa. Elton jostakin jo veti HPKnkin mukaan tähän, kyllä se on syvällä viha tuolla tradenomilinjan priimuksella.
Että silleen...