Maalibiisi

  • 24 232
  • 212

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätäkin ketjua ylös ja utelua tärkeästä asiasta. Saadaanko "oikea" maalilaulu ensi kaudeksi vai jatketaanko nykyisellä hätäratkaisulla?

Nyt vaan uuden alun iloksi (taas) uutta humppaa, kiitos!
 

Kuparipannu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos pojat antavat lyödä lisää potkua kertsiin, tämä kotikentällä on vain yksi esimerkki että JYPin ja jääkiekon ympärille annetaan rakkautta täällä. Rekami vielä sattumalta Pihlmanin velipoika.

Pointtina vain se että Pojun tilalle löytyy taatusti toimivia vaihtoehtoja.


Piti vähän kaivella, mutta tässä biisissä olisi mun mielestä aihioo. Jätkät varmaan olis ihan innokkaita myös pohtimaan miten tästä voisi muokata JYPin maalibiisiksi sopivan? Soul Valpiolta vielä lainaan heti alkuun ”Jyväskylä, oot mun rakkaimpain” ja siitä jatkettaisiin heti tällä? Voi olla, että menee omassa päässä ihan hullutteluksi. Ainakin olisi vahvaa Jyväskylätaustaa artisteissa ja Rekamin kautta myös JYP-tausta.

Toisena vaihtoehtona voisi toimia myös sama mikä Luleåssa. Ensin torvi + joukkueen maalibiisi, (Luleålla Dup Dup) ja sitten pelaajien itselleen valitsemat maalibiisit. Tällähän ei sitten toki enää vastattu siihen, mikä se JYPin maalibiisi tulisi olla. :D
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti vähän kaivella, mutta tässä biisissä olisi mun mielestä aihioo. Jätkät varmaan olis ihan innokkaita myös pohtimaan miten tästä voisi muokata JYPin maalibiisiksi sopivan? Soul Valpiolta vielä lainaan heti alkuun ”Jyväskylä, oot mun rakkaimpain” ja siitä jatkettaisiin heti tällä? Voi olla, että menee omassa päässä ihan hullutteluksi. Ainakin olisi vahvaa Jyväskylätaustaa artisteissa ja Rekamin kautta myös JYP-tausta.

Toisena vaihtoehtona voisi toimia myös sama mikä Luleåssa. Ensin torvi + joukkueen maalibiisi, (Luleålla Dup Dup) ja sitten pelaajien itselleen valitsemat maalibiisit. Tällähän ei sitten toki enää vastattu siihen, mikä se JYPin maalibiisi tulisi olla. :D
Mä oon useamman vuoden miettinyt, että minkä helvetin takia jyp ei laita viestiä kpc pojille. Are ja Rekami käy jypin peleissä, niin en näkis syytä miks ei tekis biisiä Jypille. Myös lyttä käy :D rakastavat kaikki Jyväskylää.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tekoälyn avulla generoi maalibiisin hetkessä genreen kuin genreen ja sanoituksiin voi vetää mitä haluaa.

Mutta mieluummin joku paikallinen (täyspäinen) suuruus tekee ihan oikean biisin.

Mahdollisimman ärsyttävä.

Alkaisi vaikka sanalla ”Määääääää”.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kuulumisia saman pihapiirin toisesta laidasta. Kirittäretkin meni hiljattain vaihtamaan Pojun kymmenisen vuotta sitten tekemän kannatuslaulun toiseen, vaikka biisi itsessään oli ihan tarttuva ja monikäyttöinen. Kirittäret panosti ammattiartisti Eva Louhivuoreen, jonka mahdolliset siteet Jyväskylään ja Kirittäriin eivät ole ainakaan minun tiedossani.





Poju kyllä cancelloi itsensä näyttävästi ulos koko Hippoksen urheilupyhätöstä. Olihan se jo aikakin.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Kirittäret panosti ammattiartisti Eva Louhivuoreen, jonka mahdolliset siteet Jyväskylään ja Kirittäriin eivät ole ainakaan minun tiedossani.
Louhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Louhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.
No näin mäkin ymmärsin jostain Kirittärien jutusta, että ei olisi "ihan kuka vaan" tekijänä. Kaikki tieto artistista tiesi puhua vain Helsingissä asumisesta. Olin vielä näkevinäni somessa jonkinlaisen junnukuvan, jossa Eva olisi ollut junnupesiksessä mukana, mutta tätäkään kuvaa enää uudelleen löytänyt.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Olin vielä näkevinäni somessa jonkinlaisen junnukuvan, jossa Eva olisi ollut junnupesiksessä mukana, mutta tätäkään kuvaa enää uudelleen löytänyt.
Tämän takia mainitsinkin, että ihan varma urheilu/kirittäret taustasta en ole, mutta joku "hunch" mulla tuli asiasta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Soul Valpiolta vielä lainaan heti alkuun ”Jyväskylä, oot mun rakkaimpain” ja siitä jatkettaisiin heti tällä?
Mä haluaisin kyllä et tätä biisiä käytettäisiin enemmän ottelutapahtumassa. Soitto 2. tai 3. erän alussa, tai vielä parempi ehdotus, tämän biisin soitto jokaisen voittopelin jälkeen. Vähän kotiseutuylpeyttä kehiin, jos kerran Saimaan rannoilla soi Lätkä lentää tai Satakunnassa Patasydän.

All i have is win on niin puhkikulunut ja muovinen biisi et se ei sytytä kyllä yleisöä yhtään, soitti sen sitten täysillä tai volat minimissä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Louhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.
Tunnen perheen ja varsinkin tämän "nuoremman" polven veljekset - "Eva" tai Eeva näiden pikkusisko. Kypärämäen huudeilta kotoisin kaikki muusikkosisarukset, mutta ei pahemmin tainnu urheiluyhteyksiä olla, kovia muusikoita kylläkin kaikki tyynni.

Sen sijaan maalibiisiksi toivoisin kovasti jotakin muuta kuin räppiä. Vaikka Jyväskylä taitaakin aika kovassa räppikaupungin maineessa ollakin.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle on ihan yks mikkeli, että mitä tyylilajia maalibiisi on, kunhan se täyttää seuraavat kriteerit:
1) On helppo ja tarttuva hoilata ja taputtaa mukana
2) On mahdollisimman ärsyttävä kaikille muille
Tuosta pöllitään Luken "humppa, humppa perkele":
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon useamman vuoden miettinyt, että minkä helvetin takia jyp ei laita viestiä kpc pojille. Are ja Rekami käy jypin peleissä, niin en näkis syytä miks ei tekis biisiä Jypille. Myös lyttä käy :D rakastavat kaikki Jyväskylää.
Tähän sanon vain, että kaikki viestinvaihto ei päädy julkisuuteen. Yhteyksiä on pidetty jo jonkin aikaa.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän sanon vain, että kaikki viestinvaihto ei päädy julkisuuteen. Yhteyksiä on pidetty jo jonkin aikaa.
Okei. Tää mun kommentti tuli vaan siitä, että rekami on tainnut joskus sanoa, että ois siistiä tehdä jypille/jollekin Jyväskylän seuralle biisin. Älkää ottako mun sanoja faktana, voin koittaa muistella ja etsiä pätkän missä näin on sanonut, mutta tämmönen muistikuva on.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Okei. Tää mun kommentti tuli vaan siitä, että rekami on tainnut joskus sanoa, että ois siistiä tehdä jypille/jollekin Jyväskylän seuralle biisin. Älkää ottako mun sanoja faktana, voin koittaa muistella ja etsiä pätkän missä näin on sanonut, mutta tämmönen muistikuva on.
Kiinnostusta on molemmin puolin, on ollut jo jonkin aikaa. Ei ole vain vielä saatu maaliin.
 

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
Okei. Tää mun kommentti tuli vaan siitä, että rekami on tainnut joskus sanoa, että ois siistiä tehdä jypille/jollekin Jyväskylän seuralle biisin. Älkää ottako mun sanoja faktana, voin koittaa muistella ja etsiä pätkän missä näin on sanonut, mutta tämmönen muistikuva on.
Rekami, Are ja Joosu J julkaisivatkin hetki sitten JBA:lle tehdyn kannatusbiisin, eiköhän pojat voisi samalla flowlla laittaa myös kaupungin ykkösseuralle biisin kuntoon.


 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Käärijältä vaan Cha-cha-chaa. Ajaton klassikko, helppo laulaa mukana, lähtee ykkösellä ja eikös Käärijä ole meidän mies?

Tosin kappaleen hinta on saattanut vähän nousta sitten viime näkemän.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Rekami, Are ja Joosu J julkaisivatkin hetki sitten JBA:lle tehdyn kannatusbiisin, eiköhän pojat voisi samalla flowlla laittaa myös kaupungin ykkösseuralle biisin kuntoon.



Hyvä moderni biisi, omassa genressään ihan pätevää mainstreamia ja tosi nätti video.

JYPille kaipaan jotain n. kymmenen kertaa energisempää, ainakin kertsiin. Ja ilman ilmiselvää autotunea, kiitos.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Käärijältä vaan Cha-cha-chaa. Ajaton klassikko, helppo laulaa mukana, lähtee ykkösellä ja eikös Käärijä ole meidän mies?

Tosin kappaleen hinta on saattanut vähän nousta sitten viime näkemän.
Tämä se paras olisi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös