Jos pojat antavat lyödä lisää potkua kertsiin, tämä kotikentällä on vain yksi esimerkki että JYPin ja jääkiekon ympärille annetaan rakkautta täällä. Rekami vielä sattumalta Pihlmanin velipoika.
Pointtina vain se että Pojun tilalle löytyy taatusti toimivia vaihtoehtoja.
Mä oon useamman vuoden miettinyt, että minkä helvetin takia jyp ei laita viestiä kpc pojille. Are ja Rekami käy jypin peleissä, niin en näkis syytä miks ei tekis biisiä Jypille. Myös lyttä käy :D rakastavat kaikki Jyväskylää.Piti vähän kaivella, mutta tässä biisissä olisi mun mielestä aihioo. Jätkät varmaan olis ihan innokkaita myös pohtimaan miten tästä voisi muokata JYPin maalibiisiksi sopivan? Soul Valpiolta vielä lainaan heti alkuun ”Jyväskylä, oot mun rakkaimpain” ja siitä jatkettaisiin heti tällä? Voi olla, että menee omassa päässä ihan hullutteluksi. Ainakin olisi vahvaa Jyväskylätaustaa artisteissa ja Rekamin kautta myös JYP-tausta.
Toisena vaihtoehtona voisi toimia myös sama mikä Luleåssa. Ensin torvi + joukkueen maalibiisi, (Luleålla Dup Dup) ja sitten pelaajien itselleen valitsemat maalibiisit. Tällähän ei sitten toki enää vastattu siihen, mikä se JYPin maalibiisi tulisi olla. :D
Määääää ja Jypparan mies!Alkaisi vaikka sanalla ”Määääääää”.
Louhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.Kirittäret panosti ammattiartisti Eva Louhivuoreen, jonka mahdolliset siteet Jyväskylään ja Kirittäriin eivät ole ainakaan minun tiedossani.
No näin mäkin ymmärsin jostain Kirittärien jutusta, että ei olisi "ihan kuka vaan" tekijänä. Kaikki tieto artistista tiesi puhua vain Helsingissä asumisesta. Olin vielä näkevinäni somessa jonkinlaisen junnukuvan, jossa Eva olisi ollut junnupesiksessä mukana, mutta tätäkään kuvaa enää uudelleen löytänyt.Louhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.
Tämän takia mainitsinkin, että ihan varma urheilu/kirittäret taustasta en ole, mutta joku "hunch" mulla tuli asiasta.Olin vielä näkevinäni somessa jonkinlaisen junnukuvan, jossa Eva olisi ollut junnupesiksessä mukana, mutta tätäkään kuvaa enää uudelleen löytänyt.
Radio Keskisuomalaisessa kun ensiesitys soitettiin, siinä mainittiin että Eva on pelannut kirittärissä juniorina, eli siteitä seuraan onLouhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.
Mä haluaisin kyllä et tätä biisiä käytettäisiin enemmän ottelutapahtumassa. Soitto 2. tai 3. erän alussa, tai vielä parempi ehdotus, tämän biisin soitto jokaisen voittopelin jälkeen. Vähän kotiseutuylpeyttä kehiin, jos kerran Saimaan rannoilla soi Lätkä lentää tai Satakunnassa Patasydän.Soul Valpiolta vielä lainaan heti alkuun ”Jyväskylä, oot mun rakkaimpain” ja siitä jatkettaisiin heti tällä?
Tunnen perheen ja varsinkin tämän "nuoremman" polven veljekset - "Eva" tai Eeva näiden pikkusisko. Kypärämäen huudeilta kotoisin kaikki muusikkosisarukset, mutta ei pahemmin tainnu urheiluyhteyksiä olla, kovia muusikoita kylläkin kaikki tyynni.Louhivuorten muusikkoperhe kotoisin Jyväskylästä, sen voin sanoa varmaksi. Kirittäret yhteyksistä en ole aivan varma.
Olen maininnutkin tämän jo aikaisemmin mutta mainitaan uudestaan. Lost Society olisi kova veto saada tähän mukaan. Paikallista, eikä ole räppiä.Sen sijaan maalibiisiksi toivoisin kovasti jotakin muuta kuin räppiä. Vaikka Jyväskylä taitaakin aika kovassa räppikaupungin maineessa ollakin.
Tuosta pöllitään Luken "humppa, humppa perkele":Mulle on ihan yks mikkeli, että mitä tyylilajia maalibiisi on, kunhan se täyttää seuraavat kriteerit:
1) On helppo ja tarttuva hoilata ja taputtaa mukana
2) On mahdollisimman ärsyttävä kaikille muille
Tähän sanon vain, että kaikki viestinvaihto ei päädy julkisuuteen. Yhteyksiä on pidetty jo jonkin aikaa.Mä oon useamman vuoden miettinyt, että minkä helvetin takia jyp ei laita viestiä kpc pojille. Are ja Rekami käy jypin peleissä, niin en näkis syytä miks ei tekis biisiä Jypille. Myös lyttä käy :D rakastavat kaikki Jyväskylää.
Okei. Tää mun kommentti tuli vaan siitä, että rekami on tainnut joskus sanoa, että ois siistiä tehdä jypille/jollekin Jyväskylän seuralle biisin. Älkää ottako mun sanoja faktana, voin koittaa muistella ja etsiä pätkän missä näin on sanonut, mutta tämmönen muistikuva on.Tähän sanon vain, että kaikki viestinvaihto ei päädy julkisuuteen. Yhteyksiä on pidetty jo jonkin aikaa.
Kiinnostusta on molemmin puolin, on ollut jo jonkin aikaa. Ei ole vain vielä saatu maaliin.Okei. Tää mun kommentti tuli vaan siitä, että rekami on tainnut joskus sanoa, että ois siistiä tehdä jypille/jollekin Jyväskylän seuralle biisin. Älkää ottako mun sanoja faktana, voin koittaa muistella ja etsiä pätkän missä näin on sanonut, mutta tämmönen muistikuva on.
Ai saakeli, siistiä! Toivotaan, että saadaan tää maaliin!Kiinnostusta on molemmin puolin, on ollut jo jonkin aikaa. Ei ole vain vielä saatu maaliin.
Rekami, Are ja Joosu J julkaisivatkin hetki sitten JBA:lle tehdyn kannatusbiisin, eiköhän pojat voisi samalla flowlla laittaa myös kaupungin ykkösseuralle biisin kuntoon.Okei. Tää mun kommentti tuli vaan siitä, että rekami on tainnut joskus sanoa, että ois siistiä tehdä jypille/jollekin Jyväskylän seuralle biisin. Älkää ottako mun sanoja faktana, voin koittaa muistella ja etsiä pätkän missä näin on sanonut, mutta tämmönen muistikuva on.
Rekami, Are ja Joosu J julkaisivatkin hetki sitten JBA:lle tehdyn kannatusbiisin, eiköhän pojat voisi samalla flowlla laittaa myös kaupungin ykkösseuralle biisin kuntoon.
Nyt ilmestyi harvinaisuus – eturivin suomiräppäreiltä sporttibiisi, joka ei aiheuta myötähäpeää - Rumba.fi
Are ja Rekami julkaisivat tänään uuden kappaleen Koko illan, jolla vierailee Joosu J. Kappale on oodi jyväskyläläiselle koripallojoukkue JBA:lle (Jyväskylä Basketball Academy), joka taistelee 1.divisioonan voitosta finaalisarjassa Tapiolan Hongan kanssa. Siinä missä sporttibiiseillä on yleensä...www.rumba.fi
Tämä se paras olisiKäärijältä vaan Cha-cha-chaa. Ajaton klassikko, helppo laulaa mukana, lähtee ykkösellä ja eikös Käärijä ole meidän mies?
Tosin kappaleen hinta on saattanut vähän nousta sitten viime näkemän.