Maajussille morsian 2.kausi

  • 40 099
  • 132

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

scholl

Jäsen
EDIT: ja tämä termi "missikama" on siis positiivisessa mielessä sanottu, eli ihan normaaleja, kauniita naisia. Niin, no onko ne missit niin normaaleja ja kauniita.

Missit ovat harvoin kauniita. Ovat ensinnäkin usein mittasuhteiltaan vääränlaisia ollakseen kauniita.

Itse ottaisin kuitenkin mieluummin normaalipainoisen kuin ylipainoisen. Toki muidenkin ominaisuuksien on oltava kunnossa, mutta miksi jättää yksi ominaisuus huonoksi? Mitä järkeä?

Aivan. Sitä itsekin olen yrittänyt kysyä, että miksi joku olisi lihava, jos muuten on pää kondiksessa jne. Jotain siinä täytyy olla taustalla.


Sinun mielestäsi ylipainoinen on automaattisesti ruma, kun taas minun mielestäni ruma on aina rumaa painoindeksistä huolimatta.

Ei. Tuossa on kuitenkin kyse parin hakemisesta ja ylipainoon on pakko olla joku taustalla oleva syy, joten on hyvin normaalia, että sellainen henkilö silloin pudotetaan. Ei paljon lämmitä, että henkilö olisi mahdollisesti ei-ylipainoisena kohtuunäköinen, jos se ylipaino on kuitenkin olemassa oleva fakta ja muutoksesta ei ole mitään takeita.
Itse kyllä väittäisin, että parin löytäminen on jostakin ihan muualta kiinni kuin vyötäröltä. Oletko muuten itse hoikkana poikana löytänyt sitä unelmiesi leidiä vai oletko sinäkin kenties liian läski?

No nyt olen kesän sairauden jälkeen liian läski. Pitää ottaa muutama kilo pois, muuten voi tulla aika huonoja aikoja marathonilla, mutta kyllähän se kunnon kohoamisen myötä taas jollain aikavälillä tapahtuu. Erona on vain se, että minulla on sinänsä ihan sama, että onko minulla 5+ kiloa liikaa painoa vai ei, koska itse en ole hakemassa mitään unelmien leidiä tällä hetkellä kuten tuossa sarjassa he hakevat. Pikemminkin saarnaan sinkkuuden puolesta, mutta jos sellainen henkilö olisi edessä, joka kiinnostaisi itseäni sillä tavalla niin tottakai motivaatio löytyisi laittaa kroppa välittömästi eikä huomenna kondikseen.
 
Toivottavasti Teijan Timo vielä näyttää närhen kivekset pusuttelu-Akille.
Noniin, Timosta sitten paljastui "kotioloissa" varsinainen paskanjauhaja ja lässyttäjä. Teija jatkoi samaa hysteeristä hirnuntaansa ja hetken olin jo sitä mieltä, että tämä sopisi paremmin hevoseksi.

Tomalla tosiaan melkoiset vastakohdat kosijattarina, kun toinen viimeistelee gradua ja toinen kantaa lankkua raksalla. Sami pääsi heti pyöreiden pullien kimppuun ja Sepi määräsi tytöt yhteiseen sänkyyn threesome mielessään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jumalauta että tuo Teija on rasittava! Itse en jaksaisi tuota jatkuvaa naurua ja riehumista kymmentä minuuttia pidempään.

Noiden tyttöjen kohdalla kun kuunteli juttuja, tuli mieleen että kuinka moni on oikeasti lähtenyt mukaan sen itse maajussin takia, ja kuinka moni enemmän siitä syystä että heillä on unelma maalaiselämästä? Sitä mietin kanssa että varmaan aika hankala tilanne monelle tytölle mennä tuonne kun tämän maajussin vanhemmat/sukulaiset asuu siinä samassa. Esim. Seppohan taitaa asua siinä vanhempiensa luona ja ilmeisesti Tuomaksenkin luona asuu vanhemmat, veli jne.

Sellainen kuva jäi vähän että tuo Tuomas ei taida oikein tosissaan olla mukana, vähän sellainen hälläväli-asenne koko hommaan. Anne vaikuttaisi kyllä aika kiinnostuneelta. Seppo tuskin saa kumpaakaan tytöistä, koska vaikuttaa aika urpolta, ja muutenkin voi olla että se vaikuttaa kun Seppo asuu vanhempien luona niin se on aina vähän hankalaa mennä tuollaiseen "kommuuniin". Sami onnistuu varmaan kampittamaan tämän Miian ja Juha tämän "liinakkotamman". Kumpikaan kaljupäistä tuskin jaksaa kuunnella Teijan hysteeristä naurua sen enempää kuin minäkään.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli huomioitua, että aika kiimaista porukkaa tämä Teija ja Virtanen, joka lauseessa oli jotain painamiseen liittyvää. Teija kyllä vaikuttaa vähän siltä, että antaa varmaan molemmille ja katsoo siitä kumman ottaa tai ei ota ollenkaan. Kyllä tuo Miia on vaan aika paljon Karita Tuomolan näköinen, ei kyllä Miiasta uskoisi, että on 32-vuotias, näyttää paljon nuoremmalta. -OO- tuossa mainitsikin jo, että Sami ottaa Miian ja Juha liinakkotamman, muista pareista ei niin varmuutta olekkaan. Tomalla kokonaisuudessa parempi kaksikko, näin ulkonäöllisesti.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Maajussit olivat tänään Pataässässä (helsinkiläinen karaokebaari) laulamassa karaokea. Ilmeisesti se oli jonkin lehden (Seiska?) järjestämä hommeli. Olin sattumalta paikalla, kun eräs entinen työkaveri piti läksiäisiään samassa paikassa.

Niitä maajussien neitoja (eikä sen yhden naispuolisen maajussin miehiä) ei paikalla näkynyt, mutta jonkinlaisia kohtuullisen näköisiä "bändäreitä" siinä maajussien jaloissa pyöri. Se pieni kaveri (nimiä en tiedä/muista) oli kohtuullisen hyvä laulaja. Se cowboy-rokkari taas ei juurikaan osannut laulaa, mutta meininki oli hyvä kuin parhaallakin rocktähdellä.

Kapakka oli melko tyhjä, koska tämä tapahtui siinä klo 18 aikoihin. Itse poistuin ennen klo 19:sta, mutta jussit jäivät viettämään iltaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensi viikolla sitten tulee "lopulliset" valinnat. Parin kohdalla valinta näyttäisi aika selvältä mutta joistakin ei voi sanoa yhtään mitään.

Tuomas taitaa valita Satun, sellaisen vaikutelman sai ainakin tämän päiväisen jakson perusteella. Minusta se Anne näyttäisi sopivammalta naiselta Tuomakselle, jotenkin vaikuttaa että ainakin huumorintaju näillä kahdella kohtaa. Mutta eiköhän se mies itse paremmin tiedä...

Seppo valinnee Pilvin, se vaikuttaisi ihan selvältä. Seppo taisi tykästyä Pilviin heti alussa ja muutenkin puheista on käynyt ilmi että siihen suuntaan saattaa valinta osua.

Juhasta ei osaa sanoa yhtään kumman valitsee, on kyllä antanut niin ympäripyöreitä lausuntoja. Luulisin että se vähän hissukamman oloinen "liinakkotamma" saattaisi sopia Juhalle paremmin. Lisähuomautuksena sanotaan että näin tuon "liinakkotamman" pari päivää sitten ihan livenä ja oli kyllä varsin viehättävä tapaus, paljon paremmalta näytti kuin TV:ssä.

Sami todennäköisesti valitsee Miian, näiden kahden kohdalla saattaisi olla tulevaisuutta jopa ohjelman jälkeen. Vaikuttavat aika samanlaisen ajatusmaailman omaavilta ihmisiltä.

Teijasta ei osaa sanoa yhtään mitään, kumman valitsee. Mutta sen vaan sanon että minun mielestäni tuo on nainen suoraan helvetistä. Tuntuu että nuo kaksi kaljupäätä ovat joko täysin epätoivoisia tai sitten takana on jotain sellaisia tarkoitusperiä jota minä en ymmärrä. Heti kun Teija tulee ruutuun, minun on pakko laittaa TV mutelle.
 
Tuomas taitaa valita Satun, sellaisen vaikutelman sai ainakin tämän päiväisen jakson perusteella. Minusta se Anne näyttäisi sopivammalta naiselta Tuomakselle, jotenkin vaikuttaa että ainakin huumorintaju näillä kahdella kohtaa. Mutta eiköhän se mies itse paremmin tiedä...
Toisaalta Tuomas ja Anne saattaisivat olla vähän liiankin samanlaisia, eli tyhjäpäisiä kouhoja molemmat. Satu voisi tuoda hiukan sivistystä tuonne perämettään.:)

Seppo ottaa Pilvin satavarmasti, samoin kuin Sami Miian. Juhalle veikkailisin myös tuota liinakkotammaa, sillä Emma vaikuttaa enemmän autokorjaamon tytteliltä. Teijasta ei sen sijaan ota mitään tolkkua, sillä ämmä vikittelee ja lääppii molempia kuulapäitä vuotellen. Lehtijutuista päätellen veikkaisin, että kummatkin miehet lähtevät lopulta lätkimään.

Sepon kaveripiiri oli kyllä niin tyypillistä amisporukkaa ettei ikinä. Kaljaa, tupakkaa ja makkaraa takapihalla, oi mitä maalaisromantiikkaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisaalta Tuomas ja Anne saattaisivat olla vähän liiankin samanlaisia, eli tyhjäpäisiä kouhoja. Satu voisi tuoda hiukan sivistystä tuonne perämettään.:)

Totta tuokin, että ehkä Anne on vähän liian "jätkämäinen" ja liian samanlainen Tuomaksen kanssa.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Teijasta ei osaa sanoa yhtään mitään, kumman valitsee. Mutta sen vaan sanon että minun mielestäni tuo on nainen suoraan helvetistä. Tuntuu että nuo kaksi kaljupäätä ovat joko täysin epätoivoisia tai sitten takana on jotain sellaisia tarkoitusperiä jota minä en ymmärrä. Heti kun Teija tulee ruutuun, minun on pakko laittaa TV mutelle.

Toisaalta noi äijät on aika fiksuja, jos vähääkään välittää julkisuudesta. Nyt ne saa julkisuutta ja antaa itsestään väkisinki suht fiksun kuvan. Tansseissaki kannattaa mennä mahdollisimman ruman viereen, ni näyttää itte paremmalta. Ton Teijan rinnalla määki vaikuttaisin fiksulta.

Toma on ihan asiallinen oikeesti, eikä se nyt tossakaan mitenkään tyhjäpäiseltä oo näyttäny. Miten tosissaan sitte on, sitä en tiedä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja monet nuoret jäbät oli vielä kirjotellut Teijalle.. liekö herjalla sitten vai tosissaan. Ei tommosta hirnumista kyllä kauan jaksa kuunnella.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Seppo Rulez OK!

Näitä tositampiotv ohjelmia löytyy joka v"tun väliin, mutta kyllähän Seppo on varsinaisen aito ja mukavan tuntuinen kaveri tositeeveeohjelmaan.

Pientä jännitystä on välillä havaittavissa otoksissa kun käsi vispaa, ja sanat tulevat katkona mutta muuten mukavan tuntuinen ja rauhallinen mies.

Vituttaa kun Seppo lähtee viihteelle on jotkut junnarit heti kimpussa ja Seppoa hakataan syyttä. <-luin Seiskasta.

Seppo valkkaa sen tumman vähän kookkaamman karatemimmin ja elää elemänsä onnellisena loppuun asti.

Ainiin, sinkkuäidille sulhasessa se Teboilin työntekiä yh-milllamagia kulahti tosi rajusti vuoden mittaan. Ei ole oikein enää iskussa. Katoin kuvaa viikonlopun Iltalehdestä. Keltaset hampaat ja kaamea musta juurikasvufleda.

Huoh, pidä ittes milffinä!
 
Noniin, kohta taas mennään. Saa nähdä minkälaista itkua siellä tuherretaan, vai otetaanko putoaminen täysin tyynesti. Aki ja Timo tuskin tulevat ainakaan tappelemaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sami ja Seppo veti kyllä ässät hihasta mutta muiden kohdalla ei mitään suuria yllätyksiä tullut.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en kyllä olisi mistään hinnasta ottanut sitä kakaraa, joka vetäisee neonpunaiset poskipunat poskipäihin ja kutsuu itseään liinakkotammaksi.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suureksi ihmetykseksi Karita Tuomola tippui. Itselle ois kyllä kelvannu, tosin tätäkään sarjaa ei oo tullu niin aktiivisesti seurattua, että tuosta naisesta oikein mitään tietäisi.
 
Sami ja Seppo veti kyllä ässät hihasta mutta muiden kohdalla ei mitään suuria yllätyksiä tullut.
Niinpä. Sami otti tyhmän oloisen Tehyläisen ja Seppo hissukan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku Lindassa on kiinnostanut Seppoa koko ajan. Eipä sitä ulkopuolinen osaa sanoa, mikä viehätti. Halusivatkohan Seppo ja Sami vähemmän voimakkaan kumppanin?
Teijan naurunrätkätyksen lisäksi ärsyttivät Timon lässytys, Susannan irvistystä muistuttava hymy ja Heidin tyttömäinen haaveilu.

Ruotsin vastaavassa ohjelmassa on myös nelikymppinen hevosnainen. En saanut haastattelua auki, joten en kuullut, lähteekö Susannesta yhtä paljon ääntä kuin Teijasta. Karl Petterin ehdokasjoukko näytti ulkonäöllisesti korkeatasoiselta.
http://tv4.se/bondesokerfru/544560.html
 
Viimeksi muokattu:

Mace

Jäsen
Niinpä. Sami otti tyhmän oloisen Tehyläisen ja Seppo hissukan.

Minusta tuo Samin valinta oli kerrassaan upea (vaikka Tehyn tempaus olikin totaalisen perseestä). Susanna on koko ajan vaikuttanut erittäin sydämelliseltä, tunteelliselta ja lämminhenkiseltä ihmiseltä, kun taasen Mia on ollut jotenkin "varautunut" ja etäisempi. Sami puhuikin siitä, ettei oikein saanut toivomaansa yhteyttä Miaan. Voin helposti uskoa Samin ihastuneen Susannan persoonaan ja elämänasenteeseen.
 
Ruotsin vastaavassa ohjelmassa on myös nelikymppinen hevosnainen. En saanut haastattelua auki, joten en kuullut, lähteekö Susannesta yhtä paljon ääntä kuin Teijasta. Karl Petterin ehdokasjoukko näytti ulkonäöllisesti korkeatasoiselta.
http://tv4.se/bondesokerfru/544560.html
Ei voi verrata näitä kahta keskenään, sillä tämä Susanne vaikuttaa aika rauhalliselta.

Teija vaikutti käyvän loppujen lopuksi aika kuumana tähän Akiin ja eikös se puhellut jopa rakkaudesta? Akikin taisi yllättyä Paskavarvas-Teijan imutteluhalukkuudesta. Saa nähdä lähteekö tuosta miehestä meteliä pihalle, vai tyytyykö hiljaisen äijän rooliin.
 
Huhhuh miten paska jakso. Parikymppiset maajussit puhuvat elämän tarkoituksesta ja nelikymppinen eukko hirnuu kuin viimeistä päivää. Nyt alkaa jo tosissaan käydä tuota Akia sääliksi. Teijalta varmasti irtoaa kyllä pinpsaa, mutta eihän tuollaista kestä kauempaa. Samikin oli ilmeisesti jo päässyt korkkaamaan tämän hoitsulin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hitto että tuli repeiltyä noille Toman jutuille, Satun ilmeet oli välillä aika paljon puhuvia... Varsinkin se Varattu/reserved kyltti tissien väliin oli aika ässä veto! Muilta pareilta oli kyllä niin vaivautunutta menoa ja jutustelua että oikein pahaa teki. Tuli vähän sellainen kuva että jos joistakin tuossa ohjelmassa pari tulee niin se olisi juuri Toma ja Satu.

EDIT: Lisää Tomaa ohjelman nettisivuilta: Ainakin Tuomas on hemmotellut valittuaan paljonpuhuvilla lahjoilla, kuten "Toma kävi täällä" -tekstein varustetuilla pikkuhousuilla. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös