Maajussille morsian 2.kausi

  • 40 091
  • 132

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tuottajan olisi pitänyt laittaa sinne naisiin vähän enemmän erilaisuutta. Pihallaolevia ulkkareita, ryyppääviä lähiönuoria jne. Nyt näyttää harmaalta landemassalta.

Tuottajan? Eivtkö nuo miehet aivan itse ole saaneet valita mieleisensä naiset jatkoon? Aika moista kusetusta olisivat ne sadat kirjeet, jos kuitenkin tuottaja lopulta valitsisi jatkoon pääsijät.

Minun on pakko olla täysin eri mieltä schollin kanssa myös valittujen naisten ulkonäöstä. Siellä oli muutama todella hyvän näköinen nainen porukassa. Pahimmat karjakot tiputettiin kättelyssä.
 

scholl

Jäsen
Tuottajan? Eivtkö nuo miehet aivan itse ole saaneet valita mieleisensä naiset jatkoon? Aika moista kusetusta olisivat ne sadat kirjeet, jos kuitenkin tuottaja lopulta valitsisi jatkoon pääsijät.

Niinhän sinkkumilffiohjelmassakin on kuulemma tehty. Paljon kansaa niin osa on kuitenkin statisteja, joten mitä väliä millä kriteerein ne on otettu. Pointti on se, että se voi olla kilpailijoiden kannalta huono, mutta voi pelastaa ohjelman, kun ihmiset katsovat. Itse en usko muutenkaan mihinkään rakkauteen kilpailemalla. Ei siitä voi kilpailla.

Kerro joku esimerkki siedettävännäköisestä naisesta tuossa ohjelmassa. Kuten sanottua niin en katsonut sitä jaksoa, vaan tsiigasin kuvat läpi nopeasti nettisivuilta.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Niinhän sinkkumilffiohjelmassakin on kuulemma tehty. Paljon kansaa niin osa on kuitenkin statisteja, joten mitä väliä millä kriteerein ne on otettu. Pointti on se, että se voi olla kilpailijoiden kannalta huono, mutta voi pelastaa ohjelman, kun ihmiset katsovat. Itse en usko muutenkaan mihinkään rakkauteen kilpailemalla. Ei siitä voi kilpailla.

Kerro joku esimerkki siedettävännäköisestä naisesta tuossa ohjelmassa. Kuten sanottua niin en katsonut sitä jaksoa, vaan tsiigasin kuvat läpi nopeasti nettisivuilta.

Mitä tulee "rakkauteen kilpailemalla" niin edellisen tuotantokauden Sika-Harri ja Susanna ovat kuulemma edelleen hirveän rakastuneita ja suunnittelevat häitä. Asia on todella kiinnostava, koska jossain määrin tiedän/tunnen tuon Susannan.

Kuten jossain aiemmassa viestissä totesin, en muista noita naisia nimeltä. Katsoin kuitenkin ohjelman ja minusta siellä oli omaa makuani miellyttäviä naisia porukassa. Kunhan ohjelma etenee, lupaan tarkentaa näkemystäni.
 

scholl

Jäsen
Niillä taisi olla muistaakseni lapset ennestään, joten aika huono esimerkki. Kuuluvat selkeästi porukkaan, joille perheet/avioliitot ovat harrastuksia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niillä taisi olla muistaakseni lapset ennestään, joten aika huono esimerkki. Kuuluvat selkeästi porukkaan, joille perheet/avioliitot ovat harrastuksia.

Käsittääkseni myös tämä hevaripariskunta on edelleen yhdessä. Ja heillä ei ollut kummallakaan entistä perhettä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerro joku esimerkki siedettävännäköisestä naisesta tuossa ohjelmassa. Kuten sanottua niin en katsonut sitä jaksoa, vaan tsiigasin kuvat läpi nopeasti nettisivuilta.

En ole Vakio, mut pakko puuttua. Itse lasken siedettävän näköisiksi ainakin Susannan, Miian ja pudonneen Saijan (+varauksin Mirkan). Ja lasken ne kyl viel paremman näköisiksi kuin vain "siedettävännäköinen". Kaikki siis näitä Samin "naisia".

Muihin maajusseihin mentäessä taso tippuukin sit aika paljon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerro joku esimerkki siedettävännäköisestä naisesta tuossa ohjelmassa. Kuten sanottua niin en katsonut sitä jaksoa, vaan tsiigasin kuvat läpi nopeasti nettisivuilta.

Kyllä minä oikeastaan kaikki laskisin siedettävännäköisten joukkoon. Mutta minulla jo peilikuva sanelee sen että kriteerit ei voi olla niin korkeat kuin joillakin näyttää olevan. Mutta toisaalta jos myös maajusseilla olisi kriteerit yhtä korkealla tasolla niin ohjelman nimeksi voisi vaihtaa vaikkapa Mahdoton tehtävä.
 

scholl

Jäsen
Kävin katsomassa uudelleen ne naiset läpi, enkä löytänyt yhtään siedettävännäköistä. Alkaa tuntua, että vedätätte minua.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maalla ja kaupungissa on varmaan erilainen naismaku.
Opiskelukaveri puhui "maatiaisrotuisista" naisista.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kävin katsomassa uudelleen ne naiset läpi, enkä löytänyt yhtään siedettävännäköistä. Alkaa tuntua, että vedätätte minua.

Minäkin kävin vilkaisemassa nuo kuvat ja on myönnettävä, että kaikki eivät ole edukseen niissä. Siinä ohjelmassa monet näyttivät paremmilta. Jos pitäisi tähän joku nimi mainita, niin ainakin Tuomaksen Anne on todella hyvännäköinen nainen. Samoin Samin naisista Mirka. Myös Juhan Heidi on aika siisti, vaikkakin kovin nuoren oloinen.

Mutta katsellaan kun ohjelma etenee.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Tuomas ainakin on suorapuheinen maajussi:

"Onhan se kumminkin niin kuin edesmennyt naapuri sanoi, että ulkonäkö on se, mikä naitattaa. Eihän sille mitään mahda."
 

scholl

Jäsen
Maajussiteija muistuttaa Mervi Nykästä. Ei olisi päivä taas huonommin voinut alkaa tänään, kun näin jossain iltapäivälehtien sivuilla, että maajussiteija suutelee ensi jaksossa. Onneksi en ollut aamiaista ehtinyt ottaa, sillä laattahan siinä olisi lentänyt. Se on kumma, että haetaan tuollaista huumoria telkkariin. En halua nähdä, miten teija ja skini suutelevat, enkä halua nähdä miten matti ja mervi suutelevat, enkä halua nähdä miten mahdollisesti anna-kaisa ja matti-esko suutelisivat. Onneksi sunnuntaina on Klubin matsi ja olen turvallisesti Finskillä. Muuten joutuisin lyömään itseäni mahaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sain aiheesta tänään tekstiviestin, jolle repesin täysin. Tekstiviesti on eräältä Jatkoaikalaiselta ja jos hän ei itse tule ottamaan krediittejä, niin täähän on mun juttu :

"Ei riitä, että maajussille pitää maksaa sen eläminen. Nyt sille pitää hommata tv:n kautta morsian eli persettä."

Allekirjoitan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan Teijan ulkomuoto reilussa parissakymmenessä vuodessa muuttunut, mutta Mervistä hän on vielä kaukana:
http://www.iltalehti.fi/maajussit/200709276640558_mj.shtml

Ulkonäköä enemmän ärsytystä herättää Teijan naurunkälätys.

Tänä iltana sitten jatkotreffit edessä. Yksikään joukkio ei taida päästä huvittamaan katsojia luistelutaidoillaan viime vuoden Anssin tapaan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain aiheesta tänään tekstiviestin, jolle repesin täysin. Tekstiviesti on eräältä Jatkoaikalaiselta ja jos hän ei itse tule ottamaan krediittejä, niin täähän on mun juttu :

"Ei riitä, että maajussille pitää maksaa sen eläminen. Nyt sille pitää hommata tv:n kautta morsian eli persettä."

Allekirjoitan.

Vielä pidemmälle viedyn idean oli Seppo Lappalainen keksinyt Akaton mies- elokuvaan ( http://www.imdb.com/title/tt0085146/ ):
Ovaskaisen isäntä (Kauko Helovirta) ehdotti, että valtion velvollisuudeksi tulisi laittaa akan hommaminen akattomille maaseudun miehille.
 
Tai sitten kaikille eivät pyöreät kirjoittele. Itse en ohjelmaa katsonut, mutta täytyy sanoa, että kyllä itsekin olisin läskit heittänyt pihalle. Niinpä herääkin kysymys, että miksei tähän ohjelmaan osallistuneet ole viitsineet panostaa. Kyllä ainakin itse jos menisin johonkin skabaan mukaan on se sitten minkä alan skaba tahansa niin treenaisin itseni kondikseen. Tuskin kukaan tuonne Naantaliinkaan ihan lämpimikseen lähti.

Yhtään hyvännäköistä naista ei ole tainnut noille äijille kirjoittaa. Aikamoinen saavutus sekin.
Palataan nyt vielä vanhaan. Uskoisin, että maanviljelijät ovat tuskin yhtä pinnallisia kuin pääkaupungissa majailevat oikeistosiiven ikivalittajat. Paskaa lapioidessa tulee tuskin ajateltua, että onkohan tuolla emännällä rakennekynnet ja kenties Guccin laukku porstuassa.

Ruma läski ei muutu kauniiksi laihtumalla, kuten ei myöskään kaunis muutu rumaksi pyöristyttyään kilon tai toisen. Itse ottaisin ilomielin vaimokseni esim. 25kg lihoneen Kristanna Lokenin. Sen sijaan en kelpuuttaisi mitään 25kg laihtunutta mervinykästä vaikka tämä olisi kuinka trimmattu tahansa.

Itse en viime jaksoa nähnyt, joten en voi sen kummemmin kommentoida pudonneiden naisten luonteenpiirteitä. Jos nyt maajussit valitsivat naiset jatkoon pelkän ulkonäön perusteella, niin eiköhän se tulevaisuudessa myös näy, että homma ei tule toimimaan.
 

scholl

Jäsen
Ruma läski ei muutu kauniiksi laihtumalla, kuten ei myöskään kaunis muutu rumaksi pyöristyttyään kilon tai toisen. Itse ottaisin ilomielin vaimokseni esim. 25kg lihoneen Kristanna Lokenin. Sen sijaan en kelpuuttaisi mitään 25kg laihtunutta mervinykästä vaikka tämä olisi kuinka trimmattu tahansa.

Tarkoitatko että 36kg laihtunut sinkkumilf oli ruma vai että satakiloiset maajussijustiinat olivat kauniita? Jäi vähän epäselväksi.

Kai sitä paskaakin lapioivien miesten elämässä suhteisiin seksi kuuluu. Ja siihen ei välttämättä pysty venymään läskisyiden takia ellei sitten halua ihan löysin vehkein toimia. Ja kyllähän henkilöt olisivat pysyneet samoina, vaikka olisivat treenanneet itsensa ohjelmaa varten kondikseen tai pikatreffeillä esittäneet jonkun suunnitelman, missä aikataulussa se tapahtuu.

Toki jollain voi olla joku syy olla läski kuten esim. paha sairastuminen jne., mutta moni on läski ilman pätevää syytä ja silloin saavat kyllä katsoa peiliin, eikä yhtään ihmetellä, etteivät tule valituiksi. Jotain feelua siinä on taustalla, jos on oikein läski. Siitä ei pääse mihinkään vaikka kuinka asiaa kiertelisi tai kaartelisi.

Hyvä kommentti JHagilta. En ollut asiaa tuosta lähtökohdasta koskaan ajatellutkaan. Pitäisiköhän televisioyhtiöiden parittaa seuraavaksi hoitsuja. Hehän ovat pahimpia marisijoita tällä hetkellä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Pitäisiköhän televisioyhtiöiden parittaa seuraavaksi hoitsuja. Hehän ovat pahimpia marisijoita tällä hetkellä.

Siis rumia hoitsuja... Hyvännäköiset hoitsuthan löytävät itselleen sen 15-20 vuotta vanhemman lääkärin elättäjäksi, jotta voi rauhassa lakkoilla ja kitistä aamusta iltaan huonosta palkasta.
 
Tarkoitatko että 36kg laihtunut sinkkumilf oli ruma vai että satakiloiset maajussijustiinat olivat kauniita? Jäi vähän epäselväksi.
Enpä ole tämän mainitsemasi sinkkuemännän otteita juuri seurannut, mutta netin kuvien perusteella kyseessä ei ole mikään häikäisevä kaunotar. Samaa voi sanoa noista pudonneista pulleista emäntäehdokkaista, tuskin heistä kaunottaria saisi vaikka he kuinka laihduttaisivat ja puleeraisivat itsensä Beckham-tasolle.

Sinun mielestäsi ylipainoinen on automaattisesti ruma, kun taas minun mielestäni ruma on aina rumaa painoindeksistä huolimatta.
Toki jollain voi olla joku syy olla läski kuten esim. paha sairastuminen jne., mutta moni on läski ilman pätevää syytä ja silloin saavat kyllä katsoa peiliin, eikä yhtään ihmetellä, etteivät tule valituiksi. Jotain feelua siinä on taustalla, jos on oikein läski. Siitä ei pääse mihinkään vaikka kuinka asiaa kiertelisi tai kaartelisi.
Itse kyllä väittäisin, että parin löytäminen on jostakin ihan muualta kiinni kuin vyötäröltä. Oletko muuten itse hoikkana poikana löytänyt sitä unelmiesi leidiä vai oletko sinäkin kenties liian läski?
 
Viimeksi muokattu:

julle-jr

Jäsen
Itse kyllä väittäisin, että parin löytäminen on jostakin ihan muualta kiinni kuin vyötäröltä.
Itse ottaisin kuitenkin mieluummin normaalipainoisen kuin ylipainoisen. Toki muidenkin ominaisuuksien on oltava kunnossa, mutta miksi jättää yksi ominaisuus huonoksi? Vähän sama kuin rakentaisi muilta ominaisuuksiltaan maailman parhaan auton, mutta sitten asentaisi siihen vaikka paskat jarrut. Mitä järkeä?

Toki optimointitehtävähän tässä on kyseessä, eli jos muut ominaisuudet ovat kaikkiin muihin yksilöihin verrattuna niin huomattavasti paremmat, että yksi huono ominaisuus ei laske ominaisuuksien keskiarvoa niin paljoa, että se tippuisi alemmaksi kuin kenenkään toisen yksilön ominaisuuksien keskiarvo, niin sitten lienee järkevää valita tämä jolla on joku huonohko ominaisuus. Paitsi tietysti jos yhtälön rajoitusehtona on, että mikään ominaisuus ei saa olla tiettyä arvoa huonompi.

Mitä tulee maajusseihin, niin sepi on paras. Perussuomalainen jässikkä, joka ei liikoja höpise.
 
Itse ottaisin kuitenkin mieluummin normaalipainoisen kuin ylipainoisen. Toki muidenkin ominaisuuksien on oltava kunnossa, mutta miksi jättää yksi ominaisuus huonoksi? Vähän sama kuin rakentaisi muilta ominaisuuksiltaan maailman parhaan auton, mutta sitten asentaisi siihen vaikka paskat jarrut. Mitä järkeä?
Tietty tällaisessa ohjelmassa ei juuri kerkeä tutustua ehdokkaisiin, joten valinnoissa painottuu varmasti enemmän ulkonäkö kuin se sisäinen kauneus.

Ainakaan omasta mielestäni ihmistä ei voi valita samaan tapaan kuin autoa. "Voi Lissu sori, muuten sää oot ihan unelmatyyppi, mutta sun hiukset on väärän väriset". Jos nyt kuitenki jatketaan autolinjalla, niin ei se pieni lommo kyljessä haittaa, jos auto toimii muuten hemmetin hyvin ja miellyttää silmää.
 

julle-jr

Jäsen
Ainakaan omasta mielestäni ihmistä ei voi valita samaan tapaan kuin autoa. "Voi Lissu sori, muuten sää oot ihan unelmatyyppi, mutta sun hiukset on väärän väriset". Jos nyt kuitenki jatketaan autolinjalla, niin ei se pieni lommo kyljessä haittaa, jos auto toimii muuten hemmetin hyvin ja miellyttää silmää.
No, tuli hieman kärjistettyä :)
 
Damn! Mielestäni Sami tiputti joukon näteimmän tytön eli Mirkan. Toivottavasti Teijan Timo vielä näyttää närhen kivekset pusuttelu-Akille.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun tämän Miian näin äsken ensi kertaa siinä poreallaskohtauksessa, niin ensivilkaisulla luulin, että Karita Tuomola olisi ohjelmaan lähtenyt. Mutta ei sittenkään. Kyllähän siellä pari oikein kaunistakin neitoa on. Heidän iästään en tiedä, mutta parikymppisenä olisivat vissiin ihan perus missikamaa.

EDIT: ja tämä termi "missikama" on siis positiivisessa mielessä sanottu, eli ihan normaaleja, kauniita naisia. Niin, no onko ne missit niin normaaleja ja kauniita. Hmm, No siis oli noissa tänään näytetyissä naisissa kauniitakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös