Lukasin tätä ketjua ekaa kertaa vasta tänään. Ja ei tarvinnut paljoa selata taaksepäin, kun löytyi valinnoista puhetta.
Ja hemmetti täällähän on rautalanka raiskattu ihan totaalisesti, vaikka sillä ei varmasti ole mitään tekemistä niitten valintojen kanssa.
Eniten minua ihmetettyy se, että ekana sanotaa, että ihan hyvä kun ei minun suosikki joukkueesta ketään valittu loukkaantumaan "pilipali-turnaukseen", mutta samaan hengen vetoon muistetaan valittaa jonkun "oman pojan" joukkueesta ulos jättämistä.
Minusta Venäjän turneeseen on valittu yllättävän hyvä joukkue. Josta muutama pelaaja on aivan varmasti keväällä mm-joukkueessa.
Mutta ite illan pelistä. Vähän sekava kuva jäi leijona joukkueesta. Ei ollut oikeastaan kunnon pelinrakentelua tai muutenkaan kovin loistokasta kiekkoa.
Ja vieläkin minä ihmettelen mitä ihmettä on tapahtunut, kun päävalmentaja vaihtui. Aravirran aika leijonilla oli tapana luoda hurja määrä paikkoja vain hukattavaksi.
Mutta Summasen aikana lähes tulkoon kaikki paikat käytetään hyväksi. En minä valita, mutta ihmettelen tätä muutosta kovasti.
Koska tuskin Aravirran taktiikkaan kuului, että luodaan paikkoja, mutta ei tehdä niistä maaleja.
Pelistä vielä sen verran, että näytti tuo Nummelinin poika taas pelinlukutaitoaan suomen tasoitus maalissa. Tosin ei jäänyt huonomaksi tämä venäjän vastaava virkaveli, elikkä Tverdovski (en oo varma kirjotinko nimen oikein) todellä nätti syöttö venäjä ainokaiseen.
Toivotaan, että leijonien peli paranee vielä tästä, että saadaan nähdä viikonloppunu viihdyttävääkin kiekkoa.