Maailmankaikkeuden kaunein biisi?

  • 341 487
  • 1 378

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Itse koin valaistumisen, kun kuuntelin Kentin M:n ja MIDVH:n perättäin. Kaksi elämää suurempaa, kaunista ja koskettavaa tarinaa, jotka tavallaan täydentävät toinen toisiaan.

M
Äärimmäisen hieno valinta. Niille jotka eivät tiedä: M on singlen b-puolen biisi! Tähän pystyy vain Kent.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Juuri tällä hetkellä kaunein on Deep Purplen Sometimes I Feel Like Screaming.
 

Islanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tällä hetkellä se on kyllä ylivoimaisesti
The Highwaymen - Highwayman
Kylmät väreet virtaa kehossa kun tota kuuntelee. Tietenkään ei tule unohtaa Pate Mustajärven, Topi Sorsakosken, Jorma Kääriäisen ja Harri Marstion loistavaa suomennosta - Mä Elän Vieläkin...
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tiiä nyt oikeen että mihin pistäs niin lykkään tänne.

Vähän samanlainen fiilis tällä hetkellä. Emeryn biisi From Crib To Coffin on ollut varsin tiukassa pyörityksessä tässä viime päivinä ja vasta nyt huomattu koko paketin kauneus. Jotenkin tunnelmaltaan, äänimaailmaltaan, kuten myös ihan laulun puolesta erittäin surullisen kaunista musiikkia. Eikä vain kaunista vaan myös helvetin hyvää. Näin täällä.

Lyriikat tarjolla vaikkapa tuolla jos kiinnostaa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tällä hetkellä Kitaron ja Richard Pagen yhteisveto Caravan iskee kyllä ihan kybällä.

Silkkitie voisi tulla uusintana.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tuo Caravan on kyllä aivan uskomaton biisi, joskus otin yhteyttä erääseen radioasemaan sähköpostitse, että sain tietää mikä biisi on kyseessä. Vastauksessa kerrottiin että juuri tätä kyseistä kappaletta koskevia sähköposteja tulee todella paljon. Oisvat voinu tehdä enemmänkin yhteistyötä, kun jälki oli noin loistavaa.

Tämä Eisleyn "One day I slowly floated away" on myös kaunista kuultavaa: http://www.youtube.com/watch?v=4QEYB0rsEkk
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä Kitaron ja Richard Pagen yhteisveto Caravan iskee kyllä ihan kybällä.

Silkkitie voisi tulla uusintana.

Hei, kiitokset tuosta! En ollut kuullut tuota biisiä varmaan kymmeneen vuoteen ja olin unohtanut kokonaan sen olemassaolon. Todella hieno biisi!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hei, kiitokset tuosta! En ollut kuullut tuota biisiä varmaan kymmeneen vuoteen ja olin unohtanut kokonaan sen olemassaolon. Todella hieno biisi!

Ole hyvä vaan. Itsekin törmäsin siihen vahingossa. Edellisestä kerrasta oli varmaan kanssa jotain kymmenen vuotta. Kuunnellessa tajusin, että se Janne Tulkin Unten erämaa on coveri tästä. Ja itse asiassa yllättävän hyvä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ole hyvä vaan. Itsekin törmäsin siihen vahingossa. Edellisestä kerrasta oli varmaan kanssa jotain kymmenen vuotta. Kuunnellessa tajusin, että se Janne Tulkin Unten erämaa on coveri tästä. Ja itse asiassa yllättävän hyvä.

Ja sekin Tulkin versio on muistaakseni cover Katri Helenan coverista.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Maailmankaikkeuden kaunein biisi on Celine Dionin My Heart Will Go On. On ollut siitä asti kun sen ensimmäisen kerran kuulin, ja tulee todennäköisesti olemaan vielä pitkän pitkän aikaa.

Kolahtaa joka kerta. On se vaan niin ihaana :)
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tällä hetkellä se kaunein biisi:

Olkaapa hyvä, U2 ja One!

Edit: Kokonaisia sanoituksia ei kopioida tänne. Sääntöpykälä 13. T. Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Maamme-laulu veljieni ja siskojen, Poho Josen Kärppäfanien laulamana kuulosti upealta eilenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös