Minä olen paskavisojen kruunattu kuningas! Olen osallistunut Oulussa kaksi kertaa Paskan konferenssiin, jossa oli yhtenä lajina Paskavisa. Molemmilla kerroilla voitin, toisella kertaa yksinäni sain täydet pisteet. Piti mm. Tauskin ex-vaimojen määrä tietää, Bussipysäkillä -biisin laulajan moni tunnistikin.Paska visa mikä yrittää viedä tittelin minulta kuka on paskavisojen kruunaamaton kuningas!!
Onnittelut Mestis-tason työhistoriasta, se nyt alkuun.Minä olen paskavisojen kruunattu kuningas! Olen osallistunut Oulussa kaksi kertaa Paskan konferenssiin, jossa oli yhtenä lajina Paskavisa. Molemmilla kerroilla voitin, toisella kertaa yksinäni sain täydet pisteet. Piti mm. Tauskin ex-vaimojen määrä tietää, Bussipysäkillä -biisin laulajan moni tunnistikin.
Ai niin Norja. Sporde istuu vieressä.Mikä maa?
Vaadin hylkyä!! Kuseessa on herajuusto mikä nimeltään Mesjuusto yhdellä eellä!!Norja - Sitä ja tätä
Syövätkö norjalaiset meesjuustoa perinteisesti aamupalalla?
KAverini kuka asunut jo ikuisuuden Norjassa kysyi "Meesjuusto"? Eli ei edes tiedä mitä se on!!Tällä energialla olisit voinut päivittää sen artikkelin oikeammaksi etkä vain huudella sieltä katsomosta!
Ei.Maailmanpankin mukaan Australia on maailman kymmenenneksi suurin maa ulkomaanviennin saralla? Kyllä vai ei?
Hyväksyn kaiken, ei Spordekaan tiennyt.Haluaako @hooceebruins nostaa tästä mekkalaprotestia?
Itse kun tuon löysin se oli muodossa mees. Jälkeenpäin kyllä näin, että sivu oli ohjautunut mes-muotoiselle sivulle. Suomalaisia wiki-sivuja. Pirun vaikeeta kun Wikipediassa ei ole osiota sitä ja tätä!
Eiköhän siellä aboriginaalit jo tuolloin oleskelleet eli khyllä.Varhaisimmat todisteet Australian asuttamisesta ovat pleistoseenikauden loppupuolelta noin 15 000 vuotta sitten?
Ecuador - luonto ja eläimet.Seuraavana @Arnold Minkä maan ja ruudun valitset kun jäljellä on
Afrikka - Kenia
Amerikka - Ecuador
?
Oliko millaiset limukat?@redpecka
Saunabreikki. Vastaan kunhan olen ottanut miehekkäät löylyt ja juomat siihen toki lisäksi!
Otin löylyissä yhden Foster'sin (44 cl, 4,5 %) ja yhden pienen veriappelsiinilonkeron (5,0 %). Pari Foster'sia menee varmaan vielä saunan jälkeen vilvoitellessa.Oliko millaiset limukat?
Ai perkele, nyt vasta itsekin huomasin tämän yhteensattuman.Miten sattuikin, vaikket luultavasti vielä kaupassa käydessäsi tiennyt, että tulet kisailemaan juuri Australiasta.
Mitenkäs tämä Australian maanosa -homma muuten virallisesti menee? Jonkun tulkinnan mukaan Australia on oma maanosansa ja jonkun tulkinnan mukaan se kuuluu Oseaniaan. Ja ilmeisesti joku tulkitsee sen Aasian osaksi?No siis kun eilen olet bisset hakenut - arvontakädellä ei ollut tietoa edes alkaako kisa tänään. Viisi minuuttia ennen lähetyksen alkua se jonkun maan kaivoi Aasiasta. Alkaa itseasiassa jo vähän pelottaa tää virallinen arvontakäsi... Se on alkanut toimimaan itsenäisesti kuin joku pinokkio.
Tämä on kyllä pyyhkiytynyt meikäläisen muistista kokonaan pois. Hyvä, että tämän visan Frangén on skarppina!Tässä visassa, kuten originaalissa, maailma on jaettu neljään osaan. Amerikkakin koostuu Pohjois-, Väli- ja Etelä-Amerikasta. Aasiaan kuuluu Tyynenmeren saaret austraalioineen.
Jaottelu ei siis ole virallinen vaikka muuten on hyvin virallinen ohjelma.
Kyllä.Väittämä kuuluu: Ecuador on tunnettu laajasta valikoimastaan eläimiä ja varsinkin lintuja. Siellä elää noin 1600 eri lintulajia?
Huh, luvut ja lyhenteet.Kyllä se näin on. Mahtavaa tietämystä siellä.
Entä, mikä ruutu seuraavaksi otetaan? Edelleen Ecuadorissa mennään.