Se mun elämäni parhainta aikaaMaalta muutti kaupunkiin myös naapurini @hooceebruins
oli niin, oli niin…
Se mun elämäni parhainta aikaaMaalta muutti kaupunkiin myös naapurini @hooceebruins
Kyllä tässä on lähtokohtaisesti joustavat vastausajat. Jos tietää, että menee enemmän kuin vuorokausi niin hyvä kertoa niin katsotaan sitten miten edetään. Luuletko pääseväsi vuorokauden sisällä vielä takaisin kotiin? Toistaiseksi olemme huolissamme vain Arnoldista.Sry, palstaveljet kun lähden pois ja joudutte odottelemaan vastaustani, no voi isäntä kyl skipata mutkin, että pääsettet eteenpäin.
Olen käynyt Marokossa, Agadir oli paikka ja siellä joku setäkin halus kosketella muniini, nuori Warpuli sanoi ei ja käveli pois!!
Mulla ainoa kerta kiekkopelissä Jyväskylässä, kun Simpan näin. Toki olin sen verran humalassa, että oikeastaan en nähnyt, vaan pikemminkin lähes törmäsin häneen.Sen ainoan kerran kun olen Simon livenä nähnyt, tapahtui se tamperelaisessa ravitsemusliikkeessä.
Kertooko se sitten enemmän Simosta vai minusta, jääköön kunkin itsensä mietittäväksi.
Emmä tie mitä iskä minun Mersuuni tankkas pienenä, mutta ei 96:sta kai!!Sulla on aina samat prosentit. Varmaan autosikin juo ainoastaan ysikutosta tai pirtua. Partnerin kanssa lempiasento on 96... :)
Vielä kun nimeät nämä visat! Kruunaamaton kuningas eli vailla voittoja?Paska visa mikä yrittää viedä tittelin minulta kuka on paskavisojen kruunaamaton kuningas!!
Kaikki itse tehdyt visani, paskavisa, Turku-visa to name a few!!Vielä kun nimeät nämä visat! Kruunaamaton kuningas eli vailla voittoja?