Laine taisi tarjoilla kolmesti Jaakolalle. Ei taida loppupelissä paljon syötellä kun taitaisi omat suorat laukaukset olla "hiukan" vaarallisempia kuin pakkien hehtaari-one-timerit :)
Hep! Kakkoserän loppu näytti kyllä hyvältä, josko ennustukseni toteutuisi kerrankin.Kuka täällä ennusti, että kolmosessa tuoreet Sashat dominoi?
Olenko mä Mertsin uhri, kun hiukan harmittaa tuomarit? Lähinnä toivoisin että USAnkin pikkupossuilu otettas pois. Tosin hyväthän tekee sen niin ettei tuonarit näe.
Tuomarit harmittaa täälläkin, tosin enimmäkseen sen takia että ovat yleisesti aivan perseestä. Hietasen jäähy oli aivan naurettava + kaikki ohi menneet.Olenko mä Mertsin uhri, kun hiukan harmittaa tuomarit? Lähinnä toivoisin että USAnkin pikkupossuilu otettas pois. Tosin hyväthän tekee sen niin ettei tuonarit näe.
Inkahhh... <3
En kestä enää. Inka Korhonen, pane mua.
Jos ääni saa laukeamaan, niin eikö se riitä?Minä en oikein ymmärrä tuota öyhötystä Inka Korhosesta... Sillä ei oo mitään muuta hyvää kun ääni.
Tämä tuli taas todettua. Nyt taas pari vuotta voivat otteluseurantaketjut olla omasta puolestani rauhassa.
Mahtaako sulla mennä puurot ja vellit sekaisin? En juurikaan kirjoittele Liigan ketjuihin enkä Liigan otteluseurantaketjuissakaan kuin todella harvoin. Ja mikä ongelma tässä on, jos pelaa paskasti niin pelaa paskasti, oli selässä nimi mikä tahansa. Lainetta hehkutetaan ja osin aiheesta, mutta astetta kovempaa vastustajaa vastaan ei näy tehoja.@BigRedBob taas rölläämässä täällä, kuten Liigan puolellakin, on se äijä.
Mutta ei linjassa. Ei jatkoon.Tää palsta se ei vaan petä. Dumarit vetää helvetin hyvin ja silti joka toinen viesti täys puusilmästä itkua ja ulinaa tuomareista. Priceless.
Olisi nyt toimittaja kysynyt miten sai oman työnantajansa varaamaan poikansa toisella kierroksella.Ruuttu heittää läppää.
Koivun ja Barkovin ketjuilla ei kyllä kovin montaa paikkaa ole tässä pelissä ollut. Aloitko katsomaan peliä kaksi minuuttia ennen toisen erän loppua? Se oli kieltämättä hyvä pyöritys. Puolet Suomen oikeista tekopaikoista koko pelissä on tullut nelosketjulle.Kun Barkovin tai Koivun ketjut pyörittävät tulee paikkoja. Nelosketju saa paikkoja suorista hyökkäyksistä. Kolmosen peli menee kulmissa pyörimiseksi. Jotain sille pitäisi tehdä mielestäni.