Mainos

Ma 9.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

• 93 618
  • 1 099

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse katsoin TPS-Jokerit finaaleita vuodelta 1995, kyllä oli rajua peliä. Tämä on ihan päiväkotimeininkiä nykyään. Käy kurkkaamassa.......

Juu olen kyllä tuollakin monesti fiilistellyt. Hirveää kahvaamista, törmäilyä ja jatkuvaa ylöspäin pelaamista. Ei tietoakaan mistään kiekkokontrollista tai viivelähdöistä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei kestä jänne yhtään nyt. Saatana.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Pajuniemeltä komea ohjaus, 2-3.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Katselin tuossa aiemmin päivällä kauden 09-10 highlighteja. Oli vähän eri meininki ylivoimalla, vaikka esim. Filppula silloinkin tirehtöörinä. Oli Plihalia maalin edessä, Sweatt tulikuumana viivatykkinä jne. Ja oli ennen kaikkea liikettä, ei pelkkää lättysyöttelyä suorilta jaloilta laidan tuntumassa.

Joo siis toi mun edellinen kommentti ei ollut edes vitsi. :D Samoilla paikoilla seisseet kaikki yvt. Ei oo ollut ainakaan paljoa scoutattavaa Tapparalla.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipa nätti ohjaus Pajuniemeltä. Vahvan vaihdon päätteeksi.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ihme katkaisupelin karma on kyllä Tampereella valloillaan. What do you think next happen now?

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Noniin. Nuoret.... Palmu ja Pajuniemi....Jos tästä pelistä selvitään niin keskiviikkona raa asti vaan Kallio ja Perrin katsomoon.

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pajuniemi! Rakoviina sulaa?

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Haloo Kaskinen Pajuniemi siirsi TPS:n johtoon. Kannattaisi pistää ykkönen kentälle että saadaan peli taas tasan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy