Ja vieläpä niin varmaan käykin. HopeaJukka saa himoitsemansa nimen KultaJukka. Tappara hieroo odotellessa kuvioita vielä hienommiksi ja kävelee mestaruuteen.Tästä puuttuu enää se, että Kärpät ja HIFK hakkaavat seitsemän pelin sarjan keskenään ja toinen valmiina paistina Tapparalle finaaleihin.
Perrin taisi olla kuitenkin aika tehokas näissä peleissä, tekikö se nyt 6+3 näihin kymmeneen peliin. Kallio jäi yhteen tai kahteen syöttöön ja pelasi mitä, kuusi vai seitsemän peliä?Voivoi Tepsi, kevään suurin pettymys ehdottomasti, ei voiton voittoa Tapparaa vastaan ja Perrin, Kallio......
Varmasti. Tuskin pistäisit vastaan, vaikka lätkisivät muutamia jatkoeriä siihen lisäksi :DMaistuis mulle ainakin. :)
Höpö Höpö Tepsi tekee taas 2 miljuunaa tappiota ja SuperCellin ukkelit kuittaavat hymyssä suin. Hyi saatana kuinka oksettavaaIsomman budjetin joukkue voitti.
Ne pärjää. Tepsi yllätti miten voi tommoisella joukkueella pelata 80% ajasta aivan saatanan huonoa lätkää.
Tottakai voi pysäyttää, ligan massiseurat vaan hakkaa vitusti miljoonia pelaajiin, laadukkaisiin sellaisiin, niin heti voittaa. Onhan siellä nytkin kaikki rahaseurat pellailemassa. Ensi vuonna lisää vaan, niin saatte pojan kotiinne.Eikö mikään seura oikeasti pysty pysäyttämään Tapparaa. Siis ei mulla varsinaisesti mitään Tapparaa vastaan ole mutta toi ylivoimaisuus. OIlis kiva nähdä jonkun muunki voittavan suomenmestaruuden.
Höpö Höpö Tepsi tekee taas 2 miljuunaa tappiota ja SuperCellin ukkelit kuittaavat hymyssä suin. Hyi saatana kuinka oksettavaa
Perrin taisi olla kuitenkin aika tehokas näissä peleissä, tekikö se nyt 6+3 näihin kymmeneen peliin. Kallio jäi yhteen tai kahteen syöttöön ja pelasi mitä, kuusi vai seitsemän peliä?
Kaiken pitäisi perustua rehtiin kilpaurheiluun. Toki erinäköiset asiat laittavat seurat erilaisiin tilanteisiin menestyksen suhteen, mutta Chelsea ja TPS tyyppiset harrastus miljardöörit pilaavat muuten hienon kilpaurheilun. ANTEEKSI vain mutta HIENOA, että hävisitte. Voitto urheilulle!!Kerro tarkemmin pahasta olostasi? Ehkä joku osaa auttaa
2012-2013 Ässät-Tappara 4-2Eikö mikään seura oikeasti pysty pysäyttämään Tapparaa. Siis ei mulla varsinaisesti mitään Tapparaa vastaan ole mutta toi ylivoimaisuus. OIlis kiva nähdä jonkun muunki voittavan suomenmestaruuden.
Kaiken pitäisi perustua rehtiin kilpaurheiluun. Toki erinäköiset asiat laittavat seurat erilaisiin tilanteisiin menestyksen suhteen, mutta Chelsea ja TPS tyyppiset harrastus miljardöörit pilaavat muuten hienon kilpaurheilun. ANTEEKSI vain mutta HIENOA, että hävisitte. Voitto urheilulle!!
Chelsea on jo pidemmän aikaa tullut toimeen omillaan.Kaiken pitäisi perustua rehtiin kilpaurheiluun. Toki erinäköiset asiat laittavat seurat erilaisiin tilanteisiin menestyksen suhteen, mutta Chelsea ja TPS tyyppiset harrastus miljardöörit pilaavat muuten hienon kilpaurheilun. ANTEEKSI vain mutta HIENOA, että hävisitte. Voitto urheilulle!!
Kyllä mä luulen, että Tapparan pelaajille palkkaa maksetaan myös. Heillä on myös isompi pelaajabudjetti kuin TPS:llä. En ymmärrä sinua.Kaiken pitäisi perustua rehtiin kilpaurheiluun. Toki erinäköiset asiat laittavat seurat erilaisiin tilanteisiin menestyksen suhteen, mutta Chelsea ja TPS tyyppiset harrastus miljardöörit pilaavat muuten hienon kilpaurheilun. ANTEEKSI vain mutta HIENOA, että hävisitte. Voitto urheilulle!!
Kiitos, teen näin, jos kysytään niin pidän kohteliaisuutena vastata.Nauti nyt tästä finaalipaikasta noiden väsyneiden huuteleluiden sijaan hävinnellee osapuolelle. Rahaa on kellä on ja ne operoi sen mukaan.
Pelaaja budjetti ei tasan kukaan tiedä. Miljardöörit saavat nyky kapitalismissa tehdä lähes mitä huvittaa, tällä kertaa karahti kuitenkin kiville. Mikäli kysytään, niin vastaan oman mielipiteeni. TPS budjetti, ja toiminta olisi pitänyt ottaa taka-askeleita kauan sitten.Kyllä mä luulen, että Tapparan pelaajille palkkaa maksetaan myös. Heillä on myös isompi pelaajabudjetti kuin TPS:llä. En ymmärrä sinua.
Paitsi että ratkaisevassa pelissä hilaa vielä joukkueen vieraskentällä kahden maalin takaa tasoihin.Juu, tais Perrinin pisteet tulla suurelta osin SaiPaa vastaan, Tapparaa vastaan pisteiden valossa selkeästi heikommin.
Miksi rantapalloja pitäisi heittää kun molempien joukkueiden kausi jatkuu? Onko sekin kulttuuria kun Hakametsässä ei heitetä runkosarjan ottelun jälkeen rantapalloja?
Pelaaja budjetti ei tasan kukaan tiedä. Miljardöörit saavat nyky kapitalismissa tehdä lähes mitä huvittaa, ....