Mainos

Ma 9.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

• 93 616
  • 1 099

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
On se kumma kun tasakentällisin ei saada tuota pyöritystä loppumaan. Tappara pelasi kuin ylivoimaa. Tulokset näkyvät numerosarakkeessa.

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Turha huudella Raksilan kotituomareista enään.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kultakuuppa Kuusela 2-1.

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Katselin tuossa aiemmin päivällä kauden 09-10 highlighteja. Oli vähän eri meininki ylivoimalla, vaikka esim. Filppula silloinkin tirehtöörinä. Oli Plihalia maalin edessä, Sweatt tulikuumana viivatykkinä jne. Ja oli ennen kaikkea liikettä, ei pelkkää lättysyöttelyä suorilta jaloilta laidan tuntumassa.

Itse katsoin TPS-Jokerit finaaleita vuodelta 1995, kyllä oli rajua peliä. Tämä on ihan päiväkotimeininkiä nykyään. Käy kurkkaamassa.......

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän yllätyin että tuli rankkari, mutta oli se vihellettävissä. Osasin kyllä odottaa maalia, Vehviläinen ei ole noissa hirveästi vakuuttanut.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
2-2. Meneekö vähän helposti Domille?

Palmu maalintekijänä.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ja heti kosto. Hyvä jätkät!

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Lasu paljon häirinnyt, mutta häirintä oli todella merkittävä, joten tuomareiden ratkaisu on ymmärrettävä. Itse olen sen kannalla, että nämä vauhdinpoistot otetaan pois, eikä kahvaamista ja repimistä sallita. Toivottavasti linja pysyy koko kevään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy