Mainos

Ma 9.12.2024 Ilves - SaiPa

• 21 734
  • 530

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun töllössä toi logo on selkeän keltainen, mutta numerot ja raidat oranssit. Selittäkääs tää sitten.... enkä oo kännissä. Kai.
Sulla on varmaan jonkinasteinen aivoinfarkti päällä. Kantsuis varmuuden vuoksi soittaa lääkäriin.

Pahoittelut jo etukäteen SaiPalle. Valeksi hehkuttaa instassa lyövänsä vetoa SaiPan voittoputken jatkumisen puolesta. Noh, kaikki putket katkeaa joskus.
Nyt kun tämän näin, niin voikin hyvin mielin sulkea lähetyksen.

Syvimmät pahoittelut RaiPa-kannattajille täältä Turusta. On tuo Velaksi vittumainen jätkä.

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täydellinen koukku, tarkistin päivän tuomarit, asia ok.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei monotoninen mölinä yhdessä päädyssä paljoa tunnelmaa luo noin isoon halliin, kun ei tuohon muu yleisö voi lähteä edes mukaan.

Oon saanut käsityksen, että vain Heillä on oikeat kannattajat. Muilla puuhastelua
Kyllähän heistä pitäisi ääntä sen verran lähteä

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Hyvä matsi toistaiseksi. Ihan kumpi vaan voi tämän voittaa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lääkäri tutki pään, mitään ei löytynyt.
Olka- vai kyynärpään? Ajukopassa pitäisi aivot olla, niitä jos ei löydy niin sitten.. ai mutta hetkinen sähät oot porilainen, joo ei mitään kaikki kunnossa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sympaattinen Ilves pyristeli kunniakkaasti mukana toisenkin erän. Aijai, kyllä mahtaa mieltä ylentää!

Minä luin tuolta jostain että tässä pelissä tulee paljon maaleja, ja menin oikein vetoakin asiasta lyömään. Ja Velaksin takia Ilveksellekin löin. Minua on vedätetty.

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Hyvää peliä toistaiseksi molemmilta, SaiPa kyllä tosi kova ja edellä tänään. Katsotaan kumpi vie maanantaiklassikon. Täällä on näkynyt hallilla pelaavien joukkueiden lisäksi ainakin Tapparan ja Pelicansin faneja. Minkäs teet kun kiekkokiima on niin kova.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
SaiPa ollut kyllä loistava. On kyllä sääli, että Liiga kieltänyt esim. jäähytilanteiden näyttämisen taululla. Monet jäähyt menneet ihan ohi, ja syöhän tuo myös tunnelmaa.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Pakko nyt vähän avautua...Ketkäs siellä tänään pitää pilliä taskussa? No ainakin Rantala siellä taitaa taas näyttää "osaamistaan". Vaatimattomat kolme selvää koukkua jäänyt viheltämättä. Tää on sit ilmeisesti se Liigan linja...

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kylläpä yleisö buuaa ivallisesti SaiPalle, tosi ilkeetä.
Menestynyt ja vittumaisen mahdoton joukkue saa aina tämmöstä kohtelua osakseen vastapuolelta. Ei tarvii huolestua, me ollaan totuttu tähän, tuttua huttua!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy