Roger Moore
Jäsen
Vittu tää Saukkonen on raskasta kuunneltavaa.
Mun mielestä Sorjonen vetää ihan ok, ei valittamista. Makuasioita toki.Sorjonen on ihan samaa sarjaa.
Itse katsoin ekan erän tuota Venäjä-Saksa -peliä, mutta vaihdoin tokaan erään tähän Kanadan peliin koska tämä oli lukemien valossa vähän tasaisempi (1-0 ekan erän jälkeen), vaikka toki aika yhtää päätyä onkin menty.Tämä on tosi, siksi Venäjän peli pyörii ruudussa. Sen verran on tosin todettava, että niin on allekirjoituksesi mainitsema Janne Niinimaakin. ;)
Varmaan jotain Kylmän sodan peruja.Venäläisiä on näköjään mukavasti saapunu Saksanmaalle.
Mun mielestä Sorjonen vetää ihan ok, ei valittamista. Makuasioita toki.
Eihän tuo nimien lausuminen päin persettä ole mikään este edes NHL-selostajille. Hymiö.Ääni on todella karmea ja kyllä tuossa ammatissa nimiä pitäisi edes välttävästi kyettävä lausumaan.
Ymmärtää pelistä sentään suurimman osan, ja kommentoi ja tajuaa nopeasti kenttätapahtumat. Sanon, jatkoon.Ääni on todella karmea ja kyllä tuossa ammatissa nimiä pitäisi edes välttävästi kyettävä lausumaan.
Ymmärtää pelistä sentään suurimman osan, ja kommentoi ja tajuaa nopeasti kenttätapahtumat. Sanon, jatkoon.