Entä osuikohan se Rantasen hajonnut maila tsekkiläiseen paikallisradiotoimittajaan?
Miekan sivallus.
Entä osuikohan se Rantasen hajonnut maila tsekkiläiseen paikallisradiotoimittajaan?
Joo, voin. En seuraa ensimmäistä vuotta jääkiekoa.Unille joutaa. Ei Suomella ole mitään hätää. Kyllä tuo sumppu kestää vielä 20min. Tsekki on lyöty. Voitteko uskoa eilisen Ranska ottelun jälkeen?
Toivotaan että se tullee vielä näissä kissoissa.
Unille joutaa. Ei Suomella ole mitään hätää. Kyllä tuo sumppu kestää vielä 20min. Tsekki on lyöty. Voitteko uskoa eilisen Ranska ottelun jälkeen?
Nuhis päästetään irti ja sen jälkeen se on pelkkää ilotulitusta loppu kisat
Oon aina miettinyt että millainen on ilmiömäinen
Ensimmäisessä erässä Suomi pelasi 6 viivelähtöä, palautti aina kun se oli järkevää ja kun Tshekin kärkikarvaaja siihen mahdollisuuden antoi.
Toisessa erässä Suomi pelasi nolla (0) viivelähtöä eikä rytmittänyt hyökkäyspelaamistaan. Suomi roiski kiekkoa ja luopui siitä ilmaiseksi.
Unisinkin jääkiekon ystävä näki, kummassa erässä pelin virtaus oli Suomelle suotuisampi. #pelikirjaviha #ottakaakantaa #unisuus
Ehkä joku on saattanut uskoakin...
Joo tiesin että suomi voittaa tänään. HARMI KUN EN LAITTANUT IHAN VITUSTI BETSIÄ.
Jep. Itse uskoin ainakin.
Oon aina miettinyt että millainen on ilmiömäinen
Itsekin tuli aihepiiristä kirjoiteltua viesti jos toinenkin. Tarpeeksi kauan kun seuraa, niin alkaa suhtautumaan näihin yllätystappioihin ym. vähemmän radikaalisti.
Tuskin Juhis on kentällä kun vastustaja ottaa maalivahdin pois tai no Marjamäki jaksaa yllättää.JMA uskoo vielä maalintekoon, no ehkä kerran voi tyhjiin osua.
Toisessa erässä Suomi pelasi nolla (0) viivelähtöä eikä rytmittänyt hyökkäyspelaamistaan. Suomi roiski kiekkoa ja luopui siitä ilmaiseksi.
Näin se on. Toki on 20min vielä jäljellä ja Suomen tuntien kaikki on mahdollista, eli myös totaalinen sulaminen. Mutta en siihen usko.