No paljon puhuvat Puljusta ja hänen kaudestaan. Vähän hassua.
Eipä kai tuo ihme ole kun Pulju on ainoita Suomen pelaajia, jonka TSN:n ukot tietävät.
No paljon puhuvat Puljusta ja hänen kaudestaan. Vähän hassua.
Alex Dell
SingaporeAinakin brittien
Siitä on tullut kiekollinen puolustaja, Petteri Nummelinin manttelinperijä maajoukkueessa.
Luulen että ei.. Chrome caster elää eri elämää kuin sun tietokoneen VPN:llä vaihdettu IP..Onnistuuko Chromecastilla streamata tuota iihf:ää? Minulla tökkää siinä kohtaa.
Pystyy jos ohitat VPN:n asetuksista Chromecastin.Onnistuuko Chromecastilla streamata tuota iihf:ää? Minulla tökkää siinä kohtaa.
Ja täällä sitten muutamat fanipojat jaksaa hehkuttaa "TSN:n asiantuntevaa selostusta".Eipä kai tuo ihme ole kun Pulju on ainoita Suomen pelaajia, jonka TSN:n ukot tietävät.
Tässä varmaan oikeampi vastaus..Pystyy jos ohitat VPN:n asetuksista Chromecastin.
Muistin pohjalta heitän, mutta onko ollut edes pisteillä sen jälkeen. Vancouverissa sai yhden syöttöpisteen. Mutta Lassen pelissä pisteet ei se tärkein asia ole. Lähinnä pientä lisää.Teki maagiset 2+0 tehot niissä. Ja ei ole MM-tasolla tehnyt maaleja niiden kisojen jälkeen, EHT:llä iski pari vuotta sitten hienon lonkkalämärin jokunen vuosi sitten sisään.
Islanti.Singapore