Ma 5.1.2015 Otteluseurantaketju Liiga

  • 52 125
  • 569

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kärpät jäähy tosiaan jäi viheltämättä, sitten ipa jäähy tulossa ja vielä rl kun Polak kädellä huitaisee kiekkoa moken alueella.

Järvenpää nollaa Pyörälän.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Hienosti heittäyty Leinonen tjsp. Tuomarit on paskoja Helsingissä. Hameet päälle punapaidoille ja Joutselammelle.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Polak lyö kiekon kädellä maaliviivalta, mutta tuomari ei näe kiekkoa ja luulee Polakin sulkevan kiekon. Hidastuksesta näkee selvästi, kuinka kiekko on tilanteen jälkeen maalivahdin alueen rajalla ruuhkassa.

Rankkari tuomiona on siis jonkinasteinen tuomarivirhe.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Järvenpää ryöstää Pyörälän.

Olipa huono yritys.
 

AaKoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mä olen luullut, että rankkari tulee vain kiekon SULKEMISESTA maalivahdin alueelle, ei sen pelaamisesta hanskalla
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mä en edes muista milloin Spede olisi onnistunut rankkarista. Usein pääsee kyllä yrittämään. Noh, nyt yv:llä kiekkoa pussiin.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Oikeinhan se men, kyllä se kiekon sulkeminen oli, kun kiekon peittää kädellä ja viä niin että tuomariin päin se katoo kokonaan monex sekunnix. Donskoita koittivat vetäjäx, vaan ei ollu kentällä, nocändo.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
IFK:n ylivoima ei ihan vakuuttanut. 0-1 edelleen ja täysillä viisikoilla mennään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä en edes muista milloin Spede olisi onnistunut rankkarista.
Taisi joskus syksyllä tehdä IFK:ta vastaan rankkarikisasta, sen jälkeen kussut ainakin kaksi rankkaria jotka on pelin aikana päässyt vetämään.

Kärpiltä luokaton ylivoima.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä olen luullut, että rankkari tulee vain kiekon SULKEMISESTA maalivahdin alueelle, ei sen pelaamisesta hanskalla
Liigan omia tulkintoja, että jos laittaa hanskan päälle = sulkee. Ei ole eka rankkari tuollaisesta.
 

Kyle

Jäsen
Sulki hidastuksen perusteella ainakin pariksi sekunniksi. En tiedä menikö sääntöjen mukaan, mutta peitti ainakin kiekon hanskalla.
Siirretyn rankaistuksen aikana peli puhalletaan poikki, kun Polak ottaa kontaktin kiekkoon. Joten mitään sulkemista olisi tarvinnut odotella, eri asia jos siirrettyrangaistus ei olisi alla. Tuomarivirhe.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kärpät yritti kovasti laittaa Donskoin ampumaan rankkaria vaikka ei tainnut olla edes kentällä :D
Edit. Täytyy kyllä valmentajan olla aika pihalla jos ei edes tiedä keitä on ollut kentällä.. noh, ehkä se ei ollut täysi vahinko.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Rantanen! Espoossa 1-1
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Karjalainen oli tilanteesta jo useamman sekuntin pois ja kaarsi kohti maalia, isompana miehenä vielä ojensi kyynärpäänsä tuossa tilanteessa ja legot tai nenä sisään. Selvä 5+20

Kännykän sekuntikellolla sain lähemmäksi kaksi sekuntia tossa eron syötön lähdöstä ja taklaukseen. Sekä kuvasta näkee selveästi että käsi nousee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös