Palstan uusi vuoden Mr.Värilasi -palkinto taitaakin olla jo jaettu.Rankkari tosta. Ei hyvänen aika.
Siis hetkinen. Kiekkoon ei saa siis osua edes maalivahdin alueella kaatuessaan kädellä? Kukaan sitä ei ainakaan sulkenut.
Sulki hidastuksen perusteella ainakin pariksi sekunniksi. En tiedä menikö sääntöjen mukaan, mutta peitti ainakin kiekon hanskalla.
Sulki hidastuksen perusteella ainakin pariksi sekunniksi. En tiedä menikö sääntöjen mukaan, mutta peitti ainakin kiekon hanskalla.
Tuokkola tilanteesta tuomarille "Sä aiheutit tän"Mä olen luullut, että rankkari tulee vain kiekon SULKEMISESTA maalivahdin alueelle, ei sen pelaamisesta hanskalla
Taisi joskus syksyllä tehdä IFK:ta vastaan rankkarikisasta, sen jälkeen kussut ainakin kaksi rankkaria jotka on pelin aikana päässyt vetämään.Mä en edes muista milloin Spede olisi onnistunut rankkarista.
Ei kai epäonnistuneesta läpiajosta kuulu rankkaria antaa?
Niin torjui.
Liigan omia tulkintoja, että jos laittaa hanskan päälle = sulkee. Ei ole eka rankkari tuollaisesta.Mä olen luullut, että rankkari tulee vain kiekon SULKEMISESTA maalivahdin alueelle, ei sen pelaamisesta hanskalla
Myönnän. Katsoin uudelleen ja todella otti yläkädestä kiinni.Aika selvä kun pakki otti mailasta kiinni
Siirretyn rankaistuksen aikana peli puhalletaan poikki, kun Polak ottaa kontaktin kiekkoon. Joten mitään sulkemista olisi tarvinnut odotella, eri asia jos siirrettyrangaistus ei olisi alla. Tuomarivirhe.Sulki hidastuksen perusteella ainakin pariksi sekunniksi. En tiedä menikö sääntöjen mukaan, mutta peitti ainakin kiekon hanskalla.
Karjalainen oli tilanteesta jo useamman sekuntin pois ja kaarsi kohti maalia, isompana miehenä vielä ojensi kyynärpäänsä tuossa tilanteessa ja legot tai nenä sisään. Selvä 5+20