Ma 5.1.2015 Otteluseurantaketju Liiga

  • 52 137
  • 569

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hrachovina Liigapörssis, toivottavasti nyt ei sula siellä :D

Eiköhän Metsola luistele takaisin tolppien väliin, jos suinkin pystyy.

Onhan tuo Tapparan tilanne aika harvinainenkin ammattijengille, käytännössä yksi veskari joukkueessa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa olla Stafford kellä ei kasetti kestä. Karjalainen antaa pari kovaa ja puhdasta taklausta, Stafford lähtee kostoretkelle ja kuolleesta kulmasta suoraan kupoliin.

Hieno mies.
Se taklaus oli suoraan Tuukka Mäntylä -reilukerhosta...
 

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos tarkoituksena olisi ollut taklata päähän, niin eiköhän olisi nostanut siinä tapauksessa kunnolla käsiä ja niitannut oikein täysillä. Nyt tuo vaikutti lähinnä siltä, että yritti blokata vaan Karjalaista ja olkapää osui siinä tuoksinassa päähän. Sääntöjen mukaan kait olisi silti luullut tuon olevan ulosajo.

Tuohan oli päivänselvä kosto siitä Karjalaisen puhtaasta taklauksesta Staffordiin kulmassa. Änärissä tuollaiset niitit puun takaa kiekottoman pelaajan päähän karsitaan kovalla kädellä, mutta Liigassa se näyttää jäävän puheen tasolle. Pelikieltoa on varmuudella Staffordille tulossa, mutta kuten edellä on todettu, niin ihan sama se tässä kohtaa on.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Yllätys, että kaikkien muitten joukkueiden fanit ois laittamassa Ässä peluria pihalle ja Ässäfanit puolustelee ja joku jo ämmäksi haukkuu. Uloshan tosta pitää laittaa, säännöt on selvät.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Yllätys, että kaikkien muitten joukkueiden fanit ois laittamassa Ässä peluria pihalle ja Ässäfanit puolustelee ja joku jo ämmäksi haukkuu. Uloshan tosta pitää laittaa, säännöt on selvät.

Mun nähdäkseni useakin Ässäfani sanoi, että ulosajo olisi ollut oikea tuomio.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan hyvin Rautakallio olisi voinut valittaa Huhtasen jäähystä. Kävivät sen jo kaksi kertaa läpi, mutta pitää vielä kolmas kerta mennä inisemään.

Siitä olen samaa mieltä, että Staffordin jäähy oli oikeutettu ja ulosajokin olisi ollu ok, mutta on siellä sitten pakko mennä pää perseessä.

Mielestäni Huhtanen ajoi aika surutta Metsolan päälle, eikä hidastuksesta näyttänyt sille, että tapparan pakki olisi työntänyt Huhtasta Metsolaa päin. Se pakki ennemminkin roikkui vähän Hupissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Helvetin hienoa Kerho! Ja te ootte mun suosikki, saatana. Noh, onhan niitä ilon hetkiäkin ollut, mutta nyt ollaan kaukana niistä.
 

Hoodee

Jäsen
Jaha, tuli katottua tuo Staffordin taklaus. Selvä ulosajo mutta Laaksonen nähtävästi taas pasko housuunsa.

Mä en kyllä tajua miten tuossa on edes mitään. No jos pakko on antaa, kun toinen on heikko niin siitä sitten pakkokakkonen. Mutta sekuntia ennen Karjalainen on kyllä vielä kiekollinen ja kääntää ihan itse Staffordia kohti, joka ottaa Karjalaisen vastaan. Olisko pitänyt antaa kolata ittensä? Ihan itte se ajaa pää alhaalla toisen olkapäähän ittensä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tappara-fanit ainakin keskittyvät kaikkeen muuhun kuin itse peliin, toivottavasti myös joukkueensa jatkaa tätä kakkoserässä.

Pelihän oli ihan viihdyttävää, mutta täällä taas tutut itkut, että sattuu ja koskee..
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos HPK jatkaa samalla tasolla niin on Pelicansillakin mahdollisuuksia vielä pleijareihin. Mielenkiintoista nähdä että miten Saroksen paluu vaikuttaa koko joukkueen peliin.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Yllätys, että kaikkien muitten joukkueiden fanit ois laittamassa Ässä peluria pihalle ja Ässäfanit puolustelee ja joku jo ämmäksi haukkuu. Uloshan tosta pitää laittaa, säännöt on selvät.

Enemmän täällä taidetaan kinastella siitä, onko eroa jos tuupataan molarin päälle vai ajetaanko ihan itse yli.

Selvä ulosajon paikkahan tuo Staffin tempaus oli. Laaksonen taas kujalla kuten yleensä, arpoi pikkujäähyn vaikkei pitäisi olla edes mahdollista.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lukko ylivoimalle. Leinonen ottaa jäähyn heittämällä kiekon katsomoon.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Jos kaikki muu onkin SaiPan pelissä huonontunut viime kauteen nähden, niin nyt on AV sentään hyvässä kuosissa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hah, Tapparan kakkosmokke jatkaa maalilla! Noi patjat on kyllä ihmeelliset, näyttää todella huterilta!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kertokaa nyt joku, että mikä helvetti on maalipaitsio?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös