Ajoiko Karjalainen itse päin vai antoiko joku vauhtia? Vittu ihan kuin lasten kanssa väittelisi.
Metsola nyt vaan kirjaimellisesti suli kentän pintaan Aallon avittamana.
Älä välitä, nuo porilaiset käy hieman vajailla pytyillä
Ajoiko Karjalainen itse päin vai antoiko joku vauhtia? Vittu ihan kuin lasten kanssa väittelisi.
Metsola nyt vaan kirjaimellisesti suli kentän pintaan Aallon avittamana.
Hrachovina Liigapörssis, toivottavasti nyt ei sula siellä :D
Se taklaus oli suoraan Tuukka Mäntylä -reilukerhosta...Taitaa olla Stafford kellä ei kasetti kestä. Karjalainen antaa pari kovaa ja puhdasta taklausta, Stafford lähtee kostoretkelle ja kuolleesta kulmasta suoraan kupoliin.
Hieno mies.
Jos tarkoituksena olisi ollut taklata päähän, niin eiköhän olisi nostanut siinä tapauksessa kunnolla käsiä ja niitannut oikein täysillä. Nyt tuo vaikutti lähinnä siltä, että yritti blokata vaan Karjalaista ja olkapää osui siinä tuoksinassa päähän. Sääntöjen mukaan kait olisi silti luullut tuon olevan ulosajo.
Saros olisi ottanut :(
Se taklaus oli suoraan Tuukka Mäntylä -reilukerhosta...
Yllätys, että kaikkien muitten joukkueiden fanit ois laittamassa Ässä peluria pihalle ja Ässäfanit puolustelee ja joku jo ämmäksi haukkuu. Uloshan tosta pitää laittaa, säännöt on selvät.
Ihan hyvin Rautakallio olisi voinut valittaa Huhtasen jäähystä. Kävivät sen jo kaksi kertaa läpi, mutta pitää vielä kolmas kerta mennä inisemään.
Siitä olen samaa mieltä, että Staffordin jäähy oli oikeutettu ja ulosajokin olisi ollu ok, mutta on siellä sitten pakko mennä pää perseessä.
Jaha, tuli katottua tuo Staffordin taklaus. Selvä ulosajo mutta Laaksonen nähtävästi taas pasko housuunsa.
Hrachovina Liigapörssis, toivottavasti nyt ei sula siellä :D
Yllätys, että kaikkien muitten joukkueiden fanit ois laittamassa Ässä peluria pihalle ja Ässäfanit puolustelee ja joku jo ämmäksi haukkuu. Uloshan tosta pitää laittaa, säännöt on selvät.
Ei kai kukaan nyt Huhtaselle tuosta pikkukakkosta enempää saisi annettua?
Samaten Staffordin tilanne niin 2+10 varmaan aika oikea tuomio.