Ma 4.4.2022 => Ti 5.4.2022 Kärpät - Ilves

  • 72 258
  • 1 142

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Tässä vielä IL:

Kärppien kapteenin Atte Ohtamaan mukaan jo lähtötilanne näytti huonolta.

– Sitä saatiin aika hyvin paikattua, mutta ei siinä montaa käännöstä tarvinnut ottaa, kun taas palanen lähti irti. Ei se missään nimessä ollut pelikelpoinen, Ohtamaa sanoi C Morella.

– Sitten kun pelitilanteessa huomaat, että joku on päällään seinässä: eihän tässä pystynytkään pelaamaan. Sitä ei varmasti kukaan halua, hän painotti.

– Ei muuta kuin kamppeet pois, verryttelemään ja sitten ilmeisesti huomenna jatketaan. Isketään huomenna uudemman kerran.
 

Liitteet

  • Ohtamaa.png
    Ohtamaa.png
    49,1 KB · kertaa luettu: 75

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Kai pelataan se reilu 9 minuuttia ja puolen vaihto, toinen erä putkeen ja sitten vasta tauko.
Jos ei Eemeli riko jäätä taas.

Edit: laittettiinkohan se kaimansa lailla veistelemään puu-ukkoja. Oppii saatana olemaan koheltamatta.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jos jää ei kestä huomenna, niin ainoa vaihtoehto lienee tiputtaa Kärpät sitten pois.

Kyllä sen pelin voi pelata vaikka harkka-hallissa ja näyttää katsojille jumbotronilta. Junno voi myydä erikseen pimeät tonnin liput sinne harkkahalliin (joista ei sitten makseta edes veroja).
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Eikö säännöt lähde siitä, että peli alkaa alusta?
Ainakin Iltalehdessä Arto I. Järvelä sanoi:
"Ottelun keskeytys kestää tiistai-iltaan kello 18.30:een asti. Sitä jatketaan peliajasta 10.12 Kärppien johtaessa Saku Mäenalasen maalilla 1–0."
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Onkohan tää herra Hiltunen nyt saanu tehtyä siitä jäästä pelikelpoisen? Vai jatkaako vaan samaa linjaa, että ihan pelikunnossa se on? Melkoinen sohjopelle.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Onkohan tää herra Hiltunen nyt saanu tehtyä siitä jäästä pelikelpoisen? Vai jatkaako vaan samaa linjaa, että ihan pelikunnossa se on? Melkoinen sohjopelle.

Herätyskello soi Hiltusen perheessä klo08:00.
Sitte haetaan postilaatikosta lehti ja luetaan mitäpä sitä muualla on tapahtunut
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olin tuossa Telian asiakaspalveluun yhteydessä kun ostin pelin pitkästä aikaa kertamaksuna. Kysyin että kai keskeytetyn pelin maksu hyvitetään tälle päivälle niin sanoivat ettei hyvitykselle ole perusteita!!??...voi vitun Telia.
Käytännössähän peli on siis keskeytettynä niin miksi ei ole perusteita. Tuskin olen ainoa joten kannattaa muidenkin olla yhteydessä sinne. Eihän tuossa ole mitään järkeä?!
 
Olin tuossa Telian asiakaspalveluun yhteydessä kun ostin pelin pitkästä aikaa kertamaksuna. Kysyin että kai keskeytetyn pelin maksu hyvitetään tälle päivälle niin sanoivat ettei hyvitykselle ole perusteita!!??...voi vitun Telia.
Käytännössähän peli on siis keskeytettynä niin miksi ei ole perusteita. Tuskin olen ainoa joten kannattaa muidenkin olla yhteydessä sinne. Eihän tuossa ole mitään järkeä?!
No nimenomaan, kyseinen peli on KESKEN
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Olin tuossa Telian asiakaspalveluun yhteydessä kun ostin pelin pitkästä aikaa kertamaksuna. Kysyin että kai keskeytetyn pelin maksu hyvitetään tälle päivälle niin sanoivat ettei hyvitykselle ole perusteita!!??...voi vitun Telia.
Käytännössähän peli on siis keskeytettynä niin miksi ei ole perusteita. Tuskin olen ainoa joten kannattaa muidenkin olla yhteydessä sinne. Eihän tuossa ole mitään järkeä?!
Pitäähän tuosta saada hyvitys. Se ottelu joka alkoi maanantaina on YHÄ kesken.
Uskomatonta jos saat maanantaina katsoa kiekkoa 10minuuttia ja sekunnit päälle. Sinulta puuttuu vielä tuotteesta se 50min
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No nimenomaan, kyseinen peli on KESKEN
Pitäähän tuosta saada hyvitys. Se ottelu joka alkoi maanantaina on YHÄ kesken.
Uskomatonta jos saat maanantaina katsoa kiekkoa 10minuuttia ja sekunnit päälle. Sinulta puuttuu vielä tuotteesta se 50min

no näin koitin sanoa telian asiakaspalveluun että peli on keskeytttynä josta olen maksanut. ei kuulemma ole perusteita hyvitykselle!?? Tarjosi muuten hyvityksenä 1kpl vuokra leffalippua telian leffavuokraamoon..sanoin että juu ei kiitos. Naurettavaa toimintaa telia jos eivät siirrä maksettua hintaa tälle päivälle. Saahan halliin lipunkin ostaneet samalla lipulla pääsyn tämän päivän peliin. Melko tyypillistä teliaa taas....
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Melkoista riskipeliä Kärpiltä. Jos jää tänään todetaan heikkokuntoiseksi eikä sillä voi pelata, ainoa vaihtoehto on antaa luovutusvoitto Ilvekselle.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
no näin koitin sanoa telian asiakaspalveluun että peli on keskeytttynä josta olen maksanut. ei kuulemma ole perusteita hyvitykselle!?? Tarjosi muuten hyvityksenä 1kpl vuokra leffalippua telian leffavuokraamoon..sanoin että juu ei kiitos. Naurettavaa toimintaa telia jos eivät siirrä maksettua hintaa tälle päivälle. Saahan halliin lipunkin ostaneet samalla lipulla pääsyn tämän päivän peliin. Melko tyypillistä teliaa taas....

Aivan käsittämätöntä toimintaa.
Menet katsomaan uuden Oscar voittaneen elokuvan paikalliseen teatteriin. 10minuutin jälkeen projektori hajoaa. Yleisölle ilmoitetaan viasta ja kerrotaan että elokuvaa ei pystytä millään tänään näyttämään.
Tässä kohtaa ei takuulla kerrota maksaneille katsojille että huomenna sitten mahdollisuus nähdä loput elokuvasta. Muistattehan vain ostaa uuden lipun niin näette mitä James Bondille kävi.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku

Ilveksen someseppo jonkin aikaa sitten ihan omalla henk.koht twitterprofiilillaan avautui, kuinka tappara kopio heidän grafiikoitaan ja somea twitterissä.

Olisivat voineet nyt itse sitten edes lähteen mainita koska yhtä härskiä tämä oli :D ...eikä varastaa suorastaan toisen vitsiä, joka sopivasti on @El Gordo n käsialaa (suosikkijoukkue Tappara).
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tämmöinen oli saamani vastaus
 

Liitteet

  • F293AD54-9AE8-44AE-B03C-1D875371B038.jpeg
    F293AD54-9AE8-44AE-B03C-1D875371B038.jpeg
    328,3 KB · kertaa luettu: 209

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Kannattaisikohan tuosta Telian touhusta laittaa kuluttajasuoja-asiamiehelle tai vastaavalle? Ei tuo yksinkertaisesti voi mennä noin, että ostat pelin josta näe 10min ja uuden tuotteen sijaan saat jotain elokuvalippuja vuokraamoon. Täysin päivänselvä asia, että tänään pitää nähdä loput pelistä samalla maksulla.
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kannattaisikohan tuosta Telian touhusta laittaa kuluttajasuoja-asiamiehelle tai vastaavalle? Ei tuo yksinkertaisesti voi mennä noin, että ostat pelin josta näe 10min ja uuden tuotteen sijaan saat jotain elokuvalippuja vuokraamoon. Täysin päivänselvä asia, että tänään pitää nähdä loput pelistä samalla maksulla.
Laitoin kuluttaja-asiamiehelle asiasta ilmoituksen. Eihän se tähän hätään kerkeä mitään käsittelemään mutta Telia menee mun osalta boikottiin. Toivottavasti muutkin on yhteydessä telialle asiasta tänään niin jos asiaan auttaisi mutta ei oikein mennyt telian ymmärrykseen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilveksen someseppo jonkin aikaa sitten ihan omalla henk.koht twitterprofiilillaan avautui, kuinka tappara kopio heidän grafiikoitaan ja somea twitterissä.

Olisivat voineet nyt itse sitten edes lähteen mainita koska yhtä härskiä tämä oli :D ...eikä varastaa suorastaan toisen vitsiä, joka sopivasti on @El Gordo n käsialaa (suosikkijoukkue Tappara).
"Imitation is the sincerest form of flattery that mediocrity can pay to greatness” sanoi Oscar Wilde. Tästähän ei siis voi olla kuin iloinen ja ylpeä kun Ilveksen sometiimi innostuu matkimaan.

Toki se alkuperäinen Kollaa kestää -vitsi on ollut markkinoilla jo iät ja ajat, ja tein siitä vain sovituksen. Joten kunnia hälle, kuka se huuliveikko toisen maailmansodan juoksuhaudoissa sitten mahtoikaan olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös