Ai että mä odotan kun teidän fanit aloittaa vastaavan jostain.Tämä ole mikään itkuketju dumareista.
Ihan turhaa oli antaa molemmille mitäänTaimelle ja Pullille 2+2min molemmille, menikö nyt oikein? Ei mun mielestä, 2min molemmille ois ollut maksimi sekin siinä ja siinä.
Mulle taas Nyholmin kummallinen leso besserwisser-tyyli on jotain sietämätöntä. Jätkä vittu niin tietää kaiken.Ei mulla ainakaan mitään ole tuota Nyholmia vastaan, mutta Rantasen voisi laittaa vaikka Zambonin kyytiin erätaukojen ajaksi, ja lähtetys parantuisi merkittävästi
Taimelle ja Pullille 2+2 min molemmille, menikö nyt oikein? Ei mun mielestä, 2min molemmille ois ollut maksimi sekin siinä ja siinä.
Taidan mennä nyt vipuun tai jotain, mutta ei kai siitä nyt niin kauaa voi olla? Puhtaasti mielenkiinnosta aloin tuota vain miettimään, kun tullut kuva, että Zapolla ei viime aikoina ole uponnut.
Nehän on sanoma-konsernin omia ukkoja. Onhan tuo niiden poikamainen into jotenkin lutusta.
Ei mulla ainakaan mitään ole tuota Nyholmia vastaan, mutta Rantasen voisi laittaa vaikka Zambonin kyytiin erätaukojen ajaksi, ja lähtetys parantuisi merkittävästi
Sehän oli sitten hyvä nouto Pullilta.Taimi 2+2 ja Pulli 2min tuosta lopun suhinasta.
Edit. No nyt Pullillekin on 2+2 liigan sivulla
Onko tää nyt sitä itkemistä?Olipas löysä jäähy!