Ma 4.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 60 549
  • 729

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPille tilauksessa lisää asennetta pelaamiseen ja ei yhtään turhaa jäähyä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tämä ole mikään itkuketju dumareista.
Ai että mä odotan kun teidän fanit aloittaa vastaavan jostain.

Mut jos pidetään se hyvä henki päällä mitä on meidän sarjan ketjussakin.

Ja ihan btw. kaikkihan täällä ketjussa itkee nimenomaan tuomarien päätöksistä. Onko sulle joku uus juttu?
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Rantanen studiossa ihmeen hiljaa...onkohan sanottu että piä turpas kiinni?
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Ei mulla ainakaan mitään ole tuota Nyholmia vastaan, mutta Rantasen voisi laittaa vaikka Zambonin kyytiin erätaukojen ajaksi, ja lähtetys parantuisi merkittävästi
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taimelle ja Pullille 2+2 min molemmille, menikö nyt oikein? Ei mun mielestä, 2min molemmille ois ollut maksimi sekin siinä ja siinä.

E: Hidas, sori SjV.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei mulla ainakaan mitään ole tuota Nyholmia vastaan, mutta Rantasen voisi laittaa vaikka Zambonin kyytiin erätaukojen ajaksi, ja lähtetys parantuisi merkittävästi
Mulle taas Nyholmin kummallinen leso besserwisser-tyyli on jotain sietämätöntä. Jätkä vittu niin tietää kaiken.

Edit. Miks JYPin jätkät mönkii niin saatanan hitaasti vaihtoon? Kenttä on puolet ajasta "tekemässä vaihtoa", kun jätkät tulee ryömien lauteille.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Taimelle ja Pullille 2+2 min molemmille, menikö nyt oikein? Ei mun mielestä, 2min molemmille ois ollut maksimi sekin siinä ja siinä.

Hätävarjelua moiset jäähyt. Jos jotain niin sieltä olisi pitänyt se instigator hakea eli Micke-Max Semisvedu ja that's it.
 
Taidan mennä nyt vipuun tai jotain, mutta ei kai siitä nyt niin kauaa voi olla? Puhtaasti mielenkiinnosta aloin tuota vain miettimään, kun tullut kuva, että Zapolla ei viime aikoina ole uponnut.

No siis juu ei ole noin kauaa.

Joku IFK-henkinen osannee antaa oikeamman vastauksen.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Nehän on sanoma-konsernin omia ukkoja. Onhan tuo niiden poikamainen into jotenkin lutusta.

Ongelma on siinä, että vain Tuokkolan kanssa heidän tyyli on toiminut. Karri Kivi esimerkiksi puhuu ne puheenvuorot, jotka Nyholm jakaa, kun taas Tuokkolan kanssa meno on katsojan silmiin rennompaa. Sopivissa määrin päällepuhumista ynnä muuta.

Ja Nyholm jostain syystä tykkää päästää Rantasen ääneen melkein Kiveä enemmän. Joskus taas tulee ihan liikaa tyttömäisiä hihittelykohtauksia.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei mulla ainakaan mitään ole tuota Nyholmia vastaan, mutta Rantasen voisi laittaa vaikka Zambonin kyytiin erätaukojen ajaksi, ja lähtetys parantuisi merkittävästi

Sama. Ei mitään pahaa sanottavaa Nyholmista, mutta Rantanen voi välillä ärsyttää joitain ja sen ymmärrän. Itselleni Rantanen ei saa aikaa suuria tunteita suuntaan tai toiseen.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Kylläpä JYP koomailee urakalla erän alkuun. Nyt hereillä perkele.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Onks tää ny sitä Meirän Peliä? Kauheeta kohnotusta ja huiskimista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olipas löysä jäähy!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Miks ne viheltää taas kun kiekko oltais saatu ja miesylivoima pyörimään. Oisko kolmas kerta jo tässä sarjassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös