Ma 4.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 60 537
  • 729

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Sano muuta. Mennään jumalauta välieriä, ja tällainen tarzan raahataan studioon. En ymmärrä. Kivi riittäisi yksinään helposti.

Hauskintahan tuossa Rantasen kommentoinnissa on, että lauantaina mies oli kuin maansa myynyt ja lähinnä kiukutteli koko pelin ajan IFK:n surkeutta. Nyt ei jostain syystä enää kiukuttanut lainkaan, kun peli menikin toisin päin selvänumeroisesti. Haluaisin uskoa, että mies oppi edellisestä urpoilustaan, mutta jokin hassu tunne syvällä sisässä sotii moista johtopäätöstä vastaan. Itse laitoin ainakin lähetyksen suosiolla kiinni, kun ei jaksa kuunnella Rantasta, Kiven kommentointia olisi vielä mieluusti kuunnellut, kun hänellä ei ole selviä tunnesidettä kumpaakaan seuraa kohtaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauskintahan tuossa Rantasen kommentoinnissa on, että lauantaina mies oli kuin maansa myynyt ja lähinnä kiukutteli koko pelin ajan IFK:n surkeutta. Nyt ei jostain syystä enää kiukuttanut lainkaan, kun peli menikin toisin päin selvänumeroisesti.

Haetaanko tässä takaa sitä, että Rantanen diggaa IFK:ta? Ei muuten diggaa. Koko vitun kauden vaan haukkunut tota joukkuetta ihan yltiöpäisesti. Oksettava äijä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Haetaanko tässä takaa sitä, että Rantanen diggaa IFK:ta? Ei muuten diggaa. Koko vitun kauden vaan haukkunut tota joukkuetta ihan yltiöpäisesti. Oksettava äijä.

En mä tiedä ketä se diggaa, mutta kommentointi lauantaina vaikutti siltä, että mies on IFK:n ykkösfani ja, kun omat ei pärjännyt niin ei kiinnostanut vittuakaan hoitaa työtään kunnolla.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä tiedä ketä se diggaa, mutta kommentointi lauantaina vaikutti siltä, että mies on IFK:n ykkösfani ja, kun omat ei pärjännyt niin ei kiinnostanut vittuakaan hoitaa työtään kunnolla.

En sitten tiedä, mutta kyllä sillä on koko kauden ollut järkyttävät antipatiat meitä kohtaan. Joskus ennen joulua jossain lähetyksessä taisi olla vielä pommin varmakin siitä, että IFK ei tule menemään puolivälieriä pidemmälle. Rotsin napit viuhunu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös