Toi ylen linkki ei toimi mulla. Ei tapahdu mitään. Muuten olisin antanut täysin puolueettoman näkemyksen taklauksesta.
Toimii ihan normisti esim VLC media playerillä.
Toi ylen linkki ei toimi mulla. Ei tapahdu mitään. Muuten olisin antanut täysin puolueettoman näkemyksen taklauksesta.
Tee kuten L4E, painele pausea välillä ja huomaat miten kyynerpää nousee juuri ennen taklausta ja osuu keskelle leukaa.
...Edit. Tuon videon perusteella on aika rohkeaa väittää näkevänsä kyynerpään osuvan keskelle leukaa. Helpommin voisi sanoa kyynervarren osuvan päähän ja niin sanonkin.
täydet respectit tälle lukkofanille - voi kun tällaisia ihmisiä olisi lisää ja bullin lailla ajattelevia ihmisiä vähemmän.
Yle on nopea, video Juntusen taklauksesta... Ei toi nopeasti katsottuna törkeältä näytä. Tosin kuvakulmasta mahdoton sanoa miten käsi on Juntusella, näyttää nousevan mutta kun ei näe niin ei näe. Hyppyä ei ainakaan ole. Jos kyynerpää nousee niin törkeä teko kun olisi ollut mahdollista taklata puhtaastikin. Toivotaan ettei käynyt pahasti kärpälle.
Pari kertaa kelanneena, niin jos oikein näen niin kyllä se kyynärpää nousee siellä. Mut parempaa kuvakulmaa odotellessa. Jos todella jyrää kyynärpäällä, niin pelikieltoa vaan kehiin. Ja ihan vaan teon, ei seurauksen perusteella!
Tätä mieltä minäkin olen muutaman kelauksen jälkeen.Tuon videon perusteella on aika rohkeaa väittää näkevänsä kyynerpään osuvan keskelle leukaa. Helpommin voisi sanoa kyynervarren osuvan päähän ja niin sanonkin.
Vaikea tuosta YLE:n pätkästä on tehdä arvioita. Vähän näyttäisi vasen käsi nousevan ennen osumaa mutta onko olkapää joka osuu? Jokatapauksessa hirveätä kyytiä Juntunen tulee. Alussa näkyy vain kolme Kärppäpelaajaa ruudussa ja alle sekunnissa Juntunen on jo taklaamassa.
Oliko se muuten Jokinen joka kannettiin paareilla viime vuonna Kristian Kudrocin taklauksen jäljiltä?
Miksei kukaan käsilaukkuporukasta tehnyt asialle yhtään mitään? Hannes? Lehtonen? Vai eikö vanhoja joukkuekavereita saa kouluttaa? Vittu mua sylettää nämä ämmät.
Ei voi kuin ihmetellä pusikärppien puppelointia. Kapteenikin tyytyy vain huutamaan Juntusen perään jotain "vitun sika" -tason kommenttia ja muut jannut seisoskelevat tumput suorina. Tuollaisella asenteella tämä Puolen Suomen häpeäpaalu lähtee aika nopeaa laulukuoroon, mikä on tietysti jääkiekkoilun voitto.
Pelasiko muuten Saarela eilen?
Tänä vuonna nämä kovat pommit ovat vaan loistaneet poissaolollaan. Haettu niitä kyllä on monessakin ottelussa, mutta nyt oli oikeastaan ensimmäinen kerta, kun vastustaja sai kokea sen jyrän oikein kunnolla luissaan ja ytimissään. Aikaisemmin vastustajat ovat ehtineet sen aina väistämään, ainakin puolittain tai sitten se taklaus on suuntautunut suoraan ohi vastustajasta.Juntuselta on totuttu näkemään kovia niittejä ja joskus ne ovat sääntöjen vastaisia. Niin mahtaa olla jokaisella paljon taklaavalla pelaajalla.
Vastaavista tahallisista telomisyrityksistä on NHL:ssä jaettu parinkymmenen pelin pelikieltoja. Samaan suuntaan pitäisi mielestäni mennä SM-Liigassakin, sillä tämmöiset tapaukset on pakko karsia sarjasta pois kovalla kädellä. Näistä pitäisi napsahtaa aina 5-10 peliä pannaa, niin se tuntuisi jo jossakin.
Kerrotkos nyt ensin pari esimerkkiä, vaikka ihan tältä kaudelta NHL:stä niin katsellaan sitten ovatko vastaavia vai eivät?
Mua vituttaa suuresti Toivolan asenne. Vaikka miten paskasti pelattaisiin, niin aina on tuomareissa vika ja vastustajalla vaan parempi tuuri.
Jep, tuo ollaan huomattu täälläkin. Miksei Toivola keskity siihen mihin voi itse vaikuttaa ja mikä oikeasti joukkueessa on vialla.