Ma 4.1.2016 Otteluseuranta (8. kisapäivä)

  • 163 274
  • 1 582
Tila
Viestiketju on suljettu.

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Jos joku laittaa tänne tuollaisia "2-2"-huutoja JOS ei ole tasoitettu, niin laittakaa perkele edes se kysymysmerkki siihen! Mulla lähetys jäljessä jostais syystä (Sonera Viihde?) niin vituttaa tollanen.

Tähän vahva sama. Vituttaa jo ku luulee, että oma lähetys myöhässä sen verran maali tullut.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaapo pitää!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla kaapeli mutta nuo viestit vittuun. Kuuntelee vaikka radiota tai jtn
Siis ei minua haittaa että lähetys on myöhässä, vähän vaan säikyttää tollanen "2-2" jos mitään tasoitusta ei ole tullut. Totta kai saattaa se oikea tasoitus/lisämaali sitten tulla etuajassa tietoon, mutta siitä en ketään syytä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Nasu-petteri mainittu!
 
Lähtönopeus on uusi "se kuuluisa".
Ja wanhan kansan kaskujen tilalle on saatu eläinsatuja.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ruotsilla ihan pasmat sekaisin kun joutuu takaa-ajoasemassa pelaamaan.

Kanada > Ruotsi
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Tykkään noista kaapin kokoisista maalivhdeista
Eihän tuo Kaapo nimestään huolimatta mikään hirveä kaappi ole. 187 cm aika keskikokoa nykymaalivahdeille. Vertailuna Ruotsin Söderström 194 cm tai Kanadan Blackwood 193 cm.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mites kellä kaikilla Suomen joukkueesta on on mainittu lähtönopeuteen liittyen? Ainakin Hintz ja Kapanen useampaankin otteeseen.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jos joku laittaa tänne tuollaisia "2-2"-huutoja JOS ei ole tasoitettu, niin laittakaa perkele edes se kysymysmerkki siihen! Mulla lähetys jäljessä jostais syystä (Sonera Viihde?) niin vituttaa tollanen.

Suosittelen keskittymään siihen peliin enemmän kun Jatkoaikaan?
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Eihän tuo Kaapo nimestään huolimatta mikään hirveä kaappi ole. 187 cm aika keskikokoa nykymaalivahdeille. Vertailuna Ruotsin Söderström 194 cm tai Kanadan Blackwood 193 cm.

Tai Vehviläinen 185cm. Mutta hirveä ero pelityyleissä Kähkösellä ja Vehviläisellä
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Suomi johtaa ja mkä hienointa täysin ansaitusti. Ei olla vaan roikuttu mukana ja vastahyökkäyksistä tai tuurilla tehty maaleja. Vielä erä jäljellä, mutta olen ihan helvetin tyytyväinen Suomen esitykseen toistaiseksi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Laineelta helvetin tärkeä kiekon ylöstuonti. Se vei paljon sekunteja lopusta pois. Hyvää työtä tuollainen.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin ne vaan käänsi tämän.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kapaselta oli älykäs ratkaisu jatkaa pitkä ränniavaus vain pienellä kosketuksella päätyyn. Saarela ja Nättinen saivat jatkaa täydellä vauhdilla päätyyn asti (ei humaltumismielessä).
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On muuten Niku pelannut erittäin hyvän matsin toistaiseksi. Ekana päätykiekoissa ja pelaa ne vahvasti omille.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Expressenissä:

JUST NU: Det här är en domarskandal!
 
Tai Vehviläinen 185cm. Mutta hirveä ero pelityyleissä Kähkösellä ja Vehviläisellä
Joo Kaapo näköjään kuulostaa isommalta.

Mutta kyllä hän pelaa niinkuin iso maalivahti. Ja hieno mies muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös